חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי למגרשי כדורגל

מאת: דשא סינטטיגינון23/03/20111313 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דשא סינטטי הוא דשא לא זול, אך מאוד חסכוני, דשא שהופך את המשטח ליפה יותר וירוק יותק וגם חסכוני הרבה יותר.

במרגשי ספורט וכדורגל התופעה של התקנת דשא סינטטי היא תופעה יחסית חדשה שמתפתחת עם השנים.


דשא סינטטי למגרשי כדורגל

כמעט בכל העולם יודעים שעלויות אחזקת מגרשי כדורגל ומשטחי דשא לשם אימוני כדורגל הם יקרים מאוד.
צריך להחזיק עבודות גינון קבועות מידי יום על מנת לדאוג לטפח את הדשא ולקצות אותו בגובה הנכון, להגביה אותו במידת הצורך, לחבר מתחת מערכות חימום , לחבר למערכות השקיה שלא יפריעו למשך משחק הכדורגל ועוד מגוון דברים שגוזרים על אצטדיוני הספורט עלויות רבות, עלויות של טיפוח טיפול, עלויות כבדות מאוד של השקיית מים ועוד.

הפתרון כיום בעולם הוא פתרון איכותי מאוד שרץ במספר רב של אצטדיונים ומגרשי אימונים ברחבי העולם.
הפתרון הוא כמובן דשא סינטטי, כפי שציינו דשא סינטטי רק יכול לעזור ולחסוך כספים רבים ואף הוא דשא איכותי מאוד שמשפר את חווית המשחק וגורם למעט מאוד פציעות בהשוואה לדשא רגיל.

זאת על פי מחקרים שהוכיחו כי משחק כדורגל על דשא סינטטי גורם לשחקנים להיפצע פחות ואם כבר הם נפצעים אז הפציעות על דשא סינטטי הינם פציעות פחות חמורות מדשא רגיל.


צריכים לחשוב גם על החיסכון הכספי של השקיית מים ועמידה בתנאי מזג האוויר, אחזקת גינון לאצטדיון כדורגל או מגרשי אימונים עלותה גבוהה מאוד בשל הגודל של המשטח.

כמו כן השקיית המגרש דורשת כמות גדולה מאוד של מים מידי יום ולפעמים גם לפני משחקים, ועצם העובדה שאצטדיון שיעבור אל דשא סינטטי יחסוך לקבוצה ולמפעילי האצטדיון כפסים רבים שיהיו משמעותיים מאוד לעומת העלויות הראשוניות של התקנת דשא סינטטי באצטדיון.

בישראל אין מגרשי ספורט גדולים שמותקן בהם דשא סינטטי לעומת מקומות בעולם , אך לעומת זאת מגרשי האימונים של קבוצות רבות בארץ ובעולם הוא דשא סינטטי.

ואין ספק שעם השנים יעברו עוד אצטדיונים רבים לשימוש בדשא כזה, גם במגרשים הגדולים ולא רק במגרשי האימונים, ישפרו את חוויית המשחק , יחסכו כספים, וישמרו יותר על בריאות השחקנים.

 



תגיות המאמר: דשא סינטטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דשא סינטטי

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191986 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191789 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182266 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811319 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181689 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183854 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174210 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica