חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי – השוואת מחירים וטיפים לקנייה מוצלחת

מאת: הגרעיןגינון30/03/2011973 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הביקוש הרב שיש לדשא סינטתי ברחבי הגלובוס מחייב את החברות המייצרות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות  ללא פשרות . התחרות גבוהה, הטכנולוגיה מפותחת ואנחנו רוצים כאן לעזור לכם ולעשות קצת סדר בנושא:

הדשא הסינטתי שפיתוחו היה במקור  כדי  להיות לכיסוי  משטחי  מדשאות כדורגל, עבר גלגולים רבים עד שהתגלגל להיות למה שהינו היום. את הדשא הסינטטי בעל המרקם המחוספס והגס שמראהו וצורתו הם  ממש כאילו היו אלו סיבי פלסטיק ירוקים , החליף כבר מזמן משטח רך ומעודן שמרכיביו כוללים סוגים שונים של גבהים וצבעים המשווים למשטח תצוגה  חי ביותר. גם מגוון השימושים שיש לדשא סינטטי גדל זה לא מכבר ובאפשרותינו למצוא דשא סינטתי בהמון מקומות שונים: חצר הגן, בתי ספר, בריכות, גינות ציבוריות, מרפסות וגגות , קניונים וחנויות. דשא סינטטי מקשט  ותורם לאווירה ורכות של בית .

קיבצנו למענך מספר פרמטרים שיתרמו לך להחליט בעת בואך לבצע השוואת מחירים של דשא סינטטי:

השוואת מחירים דשא סינטטי – מסתכלים על האותיות הקטנות
כן כן, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הנתונים היבשים, המספרים והאותיות. הם המקור הראשון להשוואת מחירים כאשר אתם בוחנים את הנושא של דשא סינטטי. כל חברה מציעה לכם הרים וגבעות, הנחות ומבצעים אבל מה בעצם אתם קונים?
למשל UV (הגנת הקרינה) של החומר צריכה להיות לפחות ארבעה אחוזים כדי שהחומר יהיה עמיד מספיק לשמש שיש לנו כאן בארץ, ה DETX מסמל את הצפיפות של החומר ומלמד אותנו מי איכותי יותר (כמה שיותר צפוף יותר טוב), גם גובה הסיבים של הדשא הסינטטי חשוב לא פחות. דשא גבוה מידי עלול להישבר ודשא נמוך מידי נראה לא טוב. הגובה האופטימלי הוא  כשלושים וחמישה מילימטרים פלוס מינוס.

דשא סינטטי כדאי לרכוש מחברה בעלת וותק בתחום
כדאי  לשים לב מי הגוף שנמצא כאחראי על המוצר. דשא סינטתי צריך להחזיק לא מעט שנים ללא בלאי גדול מידי ועדיין, אם תזדקקו  להדרכה, הכי טוב לדעת שהחברה ממנה קניתם את הדשא הסינטטי היא בעלת וותק בענף  והיא לא חדשה בשוק.

הצבעים של דשא סינטטי
כדי שהדשא הסינטטי שקניתם יהיה בעל מראה טבעי ואמיתי, חשוב שתבחרו במרבד דשא סינטתי שיש לו גוונים רבים של ירוק ואינו מכיל צבע אחד ללא גוונים. הדשא שנראה הכי טבעי, ברוב הפעמים מכיל גם גוונים קלים של חום אשר נראה בין הסיבים ומעניק לנו את התחושה של מחזוריות הצמיחה  שבטבע .
עם זאת , ישנם סוגים רבים של דשא סינטטי בגוונים, והמומלץ שביניהם הוא הדשא עם הגוונים הבהירים ביותר, בגלל שהשמש משפיעה לחומר לדהות עם חלוף הזמן, וירוק בהיר יותר נפגע מכך פחות.

דשא סינטטי עם סיבים צפופים ונמוכים יותר
הטכנולוגיה המתוחכמת של ימי חיינו מאפשרת להפיק דשא סינטטי עם סיבים צפופים מאוד אשר גובהם 25-35 ס"מ בלבד. הסיבים נעימים למגע והמרחק הקטן ביניהם מעניק הרגשה של דשא אמיתי .

אז לפני שאתה עושה השוואת מחירים דשא סינטטי – כדאי שתבדוק הייטב מה אתה קונה וממי אתה קונה ובכך תוכל לשפר מאוד את התוצאה שתקבל ולהנות יותר שנים בחצר של הבית שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הגרעין – הרשת המובילה בישראל ב ציוד לגינה ומוצרים לשעות הפנאי.

חומרי הדברה, קומפוסטר, מחשב השקיה, תאורת גן, דשא סינטטי ועוד.

www.hagarin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הגרעין

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191986 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191788 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182265 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811315 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181689 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183852 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174209 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica