חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על ניתוחים פלסטיים – והפעם: הרמת עפעפיים

מאת: אלעד ריץיופי וטיפוח - כללי04/04/20111169 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות, ניתוחים פלסטיים הופכים ליותר ויותר שכיחים בחברה המערבית. אנשים רבים רוצים להיראות צעירים יותר, רעננים יותר ושלמים יותר עם עצמם. לא מעט מחקרים הראו שפעמים רבות ניתוחים פלסטיים אכן תורמים להעלאת הביטחון העצמי של המנותח. לכן, לפני ביצוע של ניתוחים פלסטיים על סוגם, חייב מנתח פלסטי לוודא אם למטופל אין ציפיות מוגזמות ותקוות שווא מתוצאות הניתוח. ישנם מצבים, בהם אדם מפנטז שלאחר סדרת ניתוחים פלסטיים, חייו ישתנו ללא היכר, כל בעיותיו יפתרו ועולמו יהפוך משחור לורוד. מנתח פלסטי חייו לזהות מצבים כאלה, ורצוי שימליץ לאותו אדם לבחון בשנית את קיום הניתוח ואף לשקול  אפשרות של טיפול פסיכולוגי מקדים.

הרמת עפעפיים, מבין כל הסוגים של ניתוחים פלסטיים, הוא אחד הניתוחים השכיחים ביותר. הסיבה לכך, הוא השינוי המשמעותי במראה הפנים שמחולל הניתוח. אנשים רבים, עם הזדקנותם (וגם מסיבות גנטיות), מתאפיינים בנפילה ורפיון של העפעפיים, דבר היוצר מראה זקן של עיניים עייפות ומבוגרות. למעשה, בשל כוח הכבידה, הגבות והעפעפיים צונחים מטה ואז נוצרים קפלים בעור, "שקיות" מסביב לעיניים וריסים נפולים. תופעה זו היא בעיה קוסמטית של מראה, אך היא גם בעיה בריאותית. לעיתים צניחת העפעפיים (עליונים, תחתונים או שניהם יחד) עשויה להשפיע גם על אורח החיים היומיומי. הדבר עלול לגרום לכאבי ראש (כיוון שהשרירים במצח מתאמצים), להפריע לשדה הראייה ובאופן כללי - להשפיע על הנוחות במצבים שונים כגון קריאת ספר. ביכולתו של מנתח פלסטי, באמצעות הרמת עפעפיים, להפחית את העור העודף והשומן ולמתוח את רקמת העור. לאחר הניתוח, מראהו של המטופל יהיה צעיר, יציב ורענן יותר.

ניתוח הרמת עפעפיים, כמו גם ניתוחים פלסטיים אחרים, עשוי להיעשות במספר דרכים: הרמת עפעפיים עליונים, הרמת עפעפיים תחתונים וניתוח משולב – הרמת עפעפיים עליונים ביחד עם הרמת גבות. אופן הניתוח נבחר בהתאם לתכונות הפנים המסוימות של המטופל. בעוד שניתוח הרמת עפעפיים עליונים, אורך במשך כשלושת רבעי השעה ותקופת ההחלמה ממנו היא קצרה יחסית, ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים, אורך כפול זמן  ותקופת ההחלמה שלו ארוכה יותר (בערך שבועיים). הניתוח המשלב בין הרמת עפעפיים עליונים לבין הרמת גבות, אמנם אורך יותר זמן, אך הוא אפקטיבי מאוד, כיוון שחוסך הרדמה והחלמה נוספת. לכן, לפני שממהרים לבצע ניתוחים פלסטיים בכלל והרמת עפעפיים בפרט, מומלץ להיוועץ עם מנתח פלסטי ולבחון איזה סוג של הליך הולם  יותר.

ניתוחים פלסטיים שמטרתם ליצור פנים צעירות ורעננות יותר, לרוב אינם מוגבלים בגיל. ניתן לבצע ניתוח הרמת עפעפיים בכל עת, במידה והסיבה אכן מוצדקת ויש טעם לקיומו.  ישנם אף מצבים גנטיים של נפילת העפעפיים והיווצרות עור עודף בסביבות גיל ה-20. לכן,  מנתח פלסטי לא ימנע ממטופל לקיים ניתוח שכזה, אך ורק מטעמי גיל.

 

כאשר אנו בוחרים מנתח פלסטי, רצוי לעשות זאת תוך חשיבה מושכלת וללא פשרה. רצוי לבחור מנתח פלסטי בעל ניסיון עולמי, ידע נרחב בתחום ומיומנות עשירה. כך לדוגמה, במקרים של סיבוכים שלאחר הניתוח, יוכל מנתח פלסטי זה לטפל במנותח על הצד הטוב ביותר. יתרה מזו, בניתוח הרמת עפעפיים, חשוב לבחור מנתח פלסטי המתמחה ברפואת עיניים ושולט באזור הפנים הספציפי הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111125 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111153 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111112 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111138 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111355 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111281 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111057 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185568 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183986 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184136 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184259 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173019 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172318 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172311 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica