חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות מעלותיו של מנתח פלסטי להצלחת ניתוח להגדלת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/20111148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוחי הגדלת חזה הם הניתוחים הנפוצים ביותר בתחום האסתטיקה הפלסטית. מנתח פלסטי צריך להיות בעל יכולות טכניות גבוהות כדי ליצור תוצאות פלסטיות איכותיות. אך לא רק היכולות הטכניות קובעות את הצלחת הניתוח.

קיימות מספר שיטות להגדלת חזה. כיום השיטה הכי רווחת היא השתלת שתלי סיליקון. שיטות נוספות הן הגדלת חזה באמצעות שתלי מי מלח והגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן. גם בין שתלי הסיליקון ישנם מספר סוגים הנבדלים זה מזה במצב הצבירה של ג'ל הסיליקון, בסמיכות ובצמיגות של השתל ובצורתו. השימוש השכיח בג'ל סיליקון נובע מכך שהוא מספק את התוצאה היפה והטבעית ביותר מבין כולם. בחירת השתל תלויה במבנה האנטומי וברצונותיה של המטופלת. הבחירה בשתל המתאים נעשית בשיתוף עם מנתח פלסטי. ביכולתו של מנתח פלסטי בעל חזון ויכולות טכניות גבוהות לעצב חזה כך שיענה על ציפיותיה של המטופלת. מנתח פלסטי מציע יותר מאשר פיתרון קליני לבעיה, הוא אמן המפסל את גוף האישה.

תהליך הניתוח עצמו נעשה על ידי ביצוע חתך, מעין גומחה, אשר אליה מוחדר השתל. את החתך אפשר לייצר אך ורק בשני מיקומים: מעל לשריר החזה או בקפל שתחתיו. אין עדיפות למיקום אחד על פני האחר. את ההחלטה כדאי לקבל בשיתוף עם מנתח פלסטי.

החל מרגע ההחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה ועד להחלמה המלאה (כאשר מגליד החתך), שעלולה לעיתים להימשך גם שנה, היא ארוכה. מטבע הדברים, התהליך כרוך בלבטים וחששות רבים. מעורבותו של המנתח הפלסטי בתהליך היא רבה וחיונית לכל אורך הדרך. לכן, חשוב שישרור אמון מלא בין המטופלת למנתח הפלסטי שבחרה. בעבר כבר התרחשו מקרים שבהם המנתח הפלסטי לא הסכים עם המטופלת על גודל השתל. הוא בחר שלא לשתף אותה בקביעה, אלא לעשות כרצונו בזמן שהיא מורדמת על שולחן הניתוחים. קשה לתאר את גודל ההפתעה והאכזבה שהיו מנת חלקה של המטופלת כשפקחה את עיניה לאחר הניתוח.

לא פעם, ניתוח הגדלת חזה הוא חלום שמלווה את האישה במשך תקופה ארוכה. מובן מאליו שלאישה שמחליטה לעבור ניתוח להגדלת חזה יש ציפיות גדולות. גם כאן תפקידו של מנתח פלסטי הוגן ומהימן לשטוח בפני המטופלות שלו, בצד היתרונות הרבים לניתוח, את חסרונותיו.

יש להיזהר במיוחד מהמלצות על מנתחים שניתנות בדרך לא מפוקחת, כמו דרך פורומים או פרסומות. המלצות בפורומים שמנוסחות כביכול על ידי ממליצים נטולי פניות, הן פעמים רבות פברוק לצורך הפרסום. רצוי להתחקות אחר מנותחות שעברו ניתוח להגדלת חזה ולשמוע דרכן המלצות על מנתח פלסטי מקצועי שענה על דרישותיהן.רושם חיובי שהותיר מנתח פלסטי על המנותחת עד כדי כך שהיא תרצה להמליץ עליו גם לחברותיה, מעיד עליו יותר מכל המלצה בפורומים. גם לאחר קבלת ההחלטה לערוך את הניתוח אצל מנתח פלסטי מסוים, כדאי לחתום עימו על חוזה מנומק ומפורט, בו מנוסחים עיקרי הדברים והגדרות האחריות, בכדי להימנע ממקרים דומים למקרה הנ"ל. חוזה כזה הינו הכרחי וקביל גם אם נערך כהסכם בין המטופלת למנתח פלסטי בלא מעורבות מצד גורם משפטי.

לסיכום, יש להקפיד בבחירה של מנתח פלסטי לצורך ניתוח להגדלת חזה. חשוב להקדיש זמן ומחשבה לכל אורך התהליך על מנת להבטיח את השגתן של התוצאות הטובות ביותר. מנתח פלסטי מיומן יצור לא רק מרשימה, אלא ינסוך בך גם שקט וביטחון לאורך כל התהליך..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111121 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111110 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111134 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111346 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111055 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאת: אלעד ריץקוסמטיקה11/04/111186 צפיות
מהי מתיחת פנים, באיזה גיל ניתן לבצע הליך זה, לכמה זמן האפקט נשאר, איזה מנתח פלסטי לבחור ומה נדרש לקראת ההערכות לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת פנים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161677 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica