חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בטכניקת הלייזר

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/20111275 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכניקת הלייזר נמצאת בשימוש מזה 12 שנים. כיום זאת שיטת הסרת השיער הפופולארית ביותר בעולם והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות בארצות הברית ובישראל.

השיטה נחשבת לבעלת אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, עם 80-60 אחוזי הצלחה.

טכניקת הסרת שיער בלייזר מיושמת כך שהשערות קולטות את הקרינה שמועברת מקרן הלייזר. ככל שהשערה כהה יותר, כך ידרשו יותר טיפולים שכן יכולת ספיגת החום מקרן הלייזר שהורס אותה פחותה. לאח מספר טיפולים, החום משמיד את שורש השערה וכך היא איננה צומחת שוב.

שילוב של צבע עור בהיר וצבע שערה כהה הינו אופטימאלי לטיפול בלייזר מכיוון שהניגוד ביניהם תורם לריכוז קליטת החום בשערה הכהה. אורך גל הלייזר ייקבע על פי צבע העור והשערה. אורך גל קצר מתאים לבעלי עור בהיר ולהיפך. מסיבה זו, צבע עור כהה עלול להיות בעייתי, שכן החום נספג גם בעור שסביב השערה ועלול לגרום לכוויות, כתמים וצלקות. בעלי שיער בהיר מאוד, שיער שיבה או שיער ג'ינג'י בהיר אינם מתאימים לטיפולי לייזר, קרן הלייזר אינה מבחינה בין גוון השערה לעור

ישנם כמה דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת לפני שפונים לקבלת טיפול בשיטת הלייזר. לאנשים הסובלים מבעיות הורמונאליות, ובמיוחד אם השיעור נגרם בגללן, אסור להסיר שיער בלייזר. הדבר נכון לגבי נשים בהריון או נשים המקבלות טיפול הורמונלי. גם לבעלי עור רגיש לא מומלצת שיטת הטיפול של הסרת השיער בלייזר.

שלבי הטיפול.

הסרת שיער בלייזר מתאימה יותר לאזורי גוף נרחבים כמו גב, חזה או רגליים. לפני הטיפול יש לגלח את האזור המיועד. לאחר מכן, מורחים ג'ל שמרגיע ומקרר את העור.

במידה והטיפול נעשה באזורי עור רגישים כאזור המפשעות, בתי השחי, שפם וכדומה,רצוי לדרוש מהמכון המטפל למרוח בנוסף לקרם המרגיע גם משחה מאלחשת שתקהה את הכאב, מפני שצריבת הלייזר עלולה להכאיב במיוחד באזורים אלו. מרבית המכונים נוקטים בדרך זו גם ללא בקשה מיוחדת, אך תמיד טוב לוודא לפני תחילת הטיפול באזורים רגישים, שמשולב חומר הרגה נוסף.

זמן הטיפול עשוי לקחת מספר חודשים. יש לחזור על הטיפול באזור המיועד. החום שמקרינים שוב ושוב על אזור הצמיחה משמיד את שורש השערה. התדירות המקובלת היא אחת לחודש- חודשיים. צמיחת השיער היא מחזורית ולכן עד להשלמת הטיפול יש לחזור על פעולת הסרת השיער בלייזר וכך לוודא שכל השערות אכן הושמדו.

עוד טיפולי הסרת שיער: הסרת שיער 4MP, הסרת שיער SHR

מה הם אחוזי הצלחת הטיפול?

כאמור, אחוזי ההצלחה הם גבוהים, כ-60-80 אחוזים. ואולם, לעיתים טיפולי הסרת שיער בלייזר אינם ממגרים את צמיחת השיער לחלוטין והשיער צומח מחדש אחרי מספר שנים. רצוי לשוחח עם יועץ מטעם המכון המטפל לפני תחילת הטיפול ולהיוועץ בו לגבי מידת ההצלחה הצפויה כתוצאה מהטיפול ולגבי הסיכונים הכרוכים בו.

מחירי הסרת שיער בלייזר גבוהים ביחס למחירי הסרת השיער בשיטות האחרות.

לא בכדי שיטת הסרת שיער בלייזר היא השיטה הרווחת ביותר מבין השיטות להסרת שיער. אחוזי ההצלחה הגבוהים שלה הם שהופכים אותה לשיטה מובילה בתחומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111118 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111145 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111106 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111132 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111343 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111050 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאת: אלעד ריץקוסמטיקה11/04/111183 צפיות
מהי מתיחת פנים, באיזה גיל ניתן לבצע הליך זה, לכמה זמן האפקט נשאר, איזה מנתח פלסטי לבחור ומה נדרש לקראת ההערכות לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת פנים.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica