חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על ניתוחים פלסטיים – והפעם: מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/20111346 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, בשונה מבעבר, ניתוחים פלסטיים הפכו לרווחים מאד בחברה המערבית ואנשים רבים אינם מהססים לבצע ניתוחים כאלו. מתיחת בטן, היא הליך של ניתוח פלסטי והיא ידועה גם בכינוי "הכנסת בטן". למעשה, בעת ביצוע מתיחת בטן, המנתח פלסטימסיר עור ושומן מהבטן ומהדק את השרירים. לאחר ביצוע ההליך של מתיחת בטן, ניכרת ירידה משמעותית בחזות של בטן בולטת ורפויה. ניתוחים פלסטיים עשויים להוביל לשינויים משמעותיים במראה, ובמקרה של מתיחת בטן, להקטנת הבטן ואף להשטחתה, ללא סימני מתיחה. אין ספק כי לאחר ניתוחים פלסטיים, המראה משתפר והביטחון העצמי עולה, אך חשוב לתת את הדעת על ההשלכות הכרוכות בניתוח לפני שמחליטים לעבור אותו.

ניתוחים פלסטיים כדוגמת מתיחת בטן אינם מתאימים לכל אחד. הנתונים הספציפיים של המטופל הם שקובעים את מידת התאמתו לניתוח. מתיחת בטן מיועדת לאנשים שאינם סובלים מעודף משקל משמעותי ואשר מאופיינים בעודפי שומן ועור, שלא יורדים במהלך פעילות גופנית או תזונה נכונה. רצוי שאנשים הסובלים מעודף משקל יפחיתו במשקל בטרם ביצוע הניתוח ורק לאחר מכן יוכלו לשפר את חזות הבטן (כמו למשל עור רופף שנגרם,לעיתים, כתוצאה מירידה במשקל). מקרה של ירידה ניכרת במשקל, הוא המקרה האידיאלי לביצוע הליך של מתיחת בטן. מצב נוסף אשר מתאים מאוד לקיום של ניתוח פלסטי זה, הוא לאחר לידה. בעת ההיריון, הבטן גדלה בזמן קצר יחסית ולאחריו היא קטנה באופן דרסטי. מעברים קיצוניים אלו עלולים לרפיון העור והשרירים ולכן מתיחת בטן היא אידיאלית, מבין כלל הניתוחים פלסטיים, לסיטואציה כזו. ואולם, לנשים שמתכננות להביא ילדים נוספים בעתיד, ימליץ המנתח פלסטי לא לבצע עדיין מתיחת בטן, כיוון שעורן צפוי לעבור שינויים נוספים ואז יעילות הניתוח עלולה לרדת.

ניתוחים פלסטיים עשויים להיות עניין גורלי להמשך החיים שלנו ולכן אסור להתפשר בבחירת המנתח הפלסטי. משום שהביקוש לניתוחים מסוג זה הולך וגובר, ההיצע של מנתחים פלסטיים בתחום הוא רב. על כן, מומלץ מאוד לבחור מנתח פלסטי בעלניסיון רס, כך שאם חלילה יהיו סיבוכים בעקבות הניתוח, ידע להתמודד עימם כהלכה. לעתים, סיבוכים הנוצרים בעקבות ניתוחים פלסטיים הם בלתי הפיכים ולכן, בחירת המנתח הפלסטי צריכה להיעשות לאחר בדיקה רצינית ושקולה.

בבואכם לבחור מנתח פלסטי, הקפידו לבדוק שיש בבעלותו תעודת מומחה ממשרד הבריאות. כמו כן, מומלץ לקיים פגישה עם המנתח בטרם הניתוח (ולא עם גורם שלישי), לתאם ציפיות ולשאול שאלות. חשוב לוודא שהמנתח אכן ביצע הליכים של מתיחת בטן ולא התנסה רק בסוגים אחרים של ניתוחים פלסטיים. לבסוף, כדאי לקבל המלצות ממטופלי עבר של מנתח פלסטי זה ולבדוק שהוא אכן זמין בכל עת, גם לאחר הניתוח במקרים של סיבוכים.

ניתוח מתיחת בטן דורש היערכות מתאימה. המנותחים נדרשים להימנע מעישון ומצריכה של ויטמינים ותרופות מסוימות (הסבר ספציפי לגבי החומרים שצריך להפסיק לצרוך בתקופה שלפני ואחרי הניתוח יינתן על ידי המנתח הפלסטי). כמו כן, אין להיחשף לשמש ולקיים "דיאטות כאסח". במקרה והמטופל חלה בשפעת או צינון, הניתוח יידחה ויתקיים במועד אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111121 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111149 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111110 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111135 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111055 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאת: אלעד ריץקוסמטיקה11/04/111186 צפיות
מהי מתיחת פנים, באיזה גיל ניתן לבצע הליך זה, לכמה זמן האפקט נשאר, איזה מנתח פלסטי לבחור ומה נדרש לקראת ההערכות לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת פנים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica