חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השיטות לשאיבת שומן שיש להכיר לפני שפונים לייעוץ עם מנתח פלסטי

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/20111054 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאיבות השומן נועדו לחטב ולעצב את גופך. בישראל ניתוחים אלה פחות פופולאריים ביחד לארצות הברית, שם הניתוחים הללו שכיחים ביותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבישראל רווחת הסברה ש מטרתם של ניתוחי שאיבת שומן היא להביא להורדת משקל, אך בפועל, אין זה מדויק. ניתוח לשאיבת שומן נועד להסיר כיסי שומן מיותרים.

קיימות ארבע שיטות עיקריות לביצוע ניתוח לשאיבת שומן. השיטה הקלאסית והשכיחה ביותר, היא שיטה שבמהלכה מוחדר נוזל לתוך רקמות השומן. הנוזל מוחדר לעור דרך חתך של עד סנטימטר אחד בגוף המטופל. הנוזל, שעשוי תמיסת מלח מדולדלת, ממיס את השומנים באזורים אליהם הוא מוחדר וכך מאפשר למנתח לשאוב את השומן החוצה. לאחר החדרת הנוזל, מוחדרת צינורית שמחוברת מצידה האחד לאזור המומס ומצדה האחר למכונה לשאיבת שומן. שיטה זו הינה השיטה המועדפת משום שהיא נמצאת בשימוש מזה שנים רבות ומבוססת על ניסיון רב. זו השיטה הפשוטה ביותר והיא כרוכה בסיכונים מעטים יחסית ומספקת תוצאות מרהיבות. החיסרון היחיד בשיטה זו הוא שעל המנתח הפלסטי להיות חזק פיזית, מפני שהיא דורשת ממנו מאמץ פיזי. לכן בבחירה בשיטה זו חשוב לשים לב לפרט זה אצל המנתח הפלסטי.

בשיטות האחרות, התוצאות נראות רק לאחר מספר טיפולים והן דורשות זמן טיפול ממושך יותר. שיטה של שאיבת השומןהמסת שומן עם אולטרסאונד זהו הליך שאינו משלב שאיבת שומן החוצה מן הגוף. בשיטה זו נעשית על ידי שימוש בקרני אולטרה סאונד להמסת השומן. באופן דומה, קיימות השיטות של המסת השומן באמצעות גלי רדיו, אשר מבוססות על גלי החום אותם פולטים אל הגוף גלי הרדיו והמסת שומן באמצעות לייזר. בשיטה זו מוחדר סיב לייזר אל תוך הגוף, אשר פולט אנרגיה ומפרק את תאי השומן.

קיימת שיטה נוספת חדשה המכונה שיטת הקנולה הרוטטת. בשיטה זו מוחדרת צינורית רוטטת אשר מביאה לשבירה מכנית של רקמות השומן. שיטה זו מובילה לתוצאות מהירות יותר והיא אינה דורשת כח פיזי מצד המנתח הפלסטי, מה שמקצר את זמן הניתוח. בחלק מן השיטות, תאי השומן אינם מושמדים ועלולים להתמלא בשנית. לכן,גם לאחר השאיבה מוכרחים להקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

על אף היתרונות הרבים, בכל השיטות ישנן תופעות לוואי. כבכל ניתוח אחר, גם כאן עלולים להיות סיבוכים. על הרופא המנתח הפלסטי שבחרתם להיות בעל כישורים וניסיון רב ובייחוד כשמדובר בניתוח במספר איזורים בגוף בו זמנית, ניתוח הדורש מיומנות טכנית גבוהה. ההתאוששות לאחר הניתוח היא מהירה אך קיימות תופעות לוואי שמופיעות זמן מה לאחר הניתוח והן כוללות, בין היתר, נפיחות, ירידה בתחושה באזורים המנותחים, כאבים חדים והופעת גושים מתחת לעור. יש להיעזר במחוך בתקופה שלאחר הניתוח. חזרה לפעילות גופנית לוקחת חודש. חשוב להקפיד להגיע לביקורות שנקבעו מבעוד מועד עם המנתח הפלסטי. יחד עם זאת, לאורך הכל התהליך חשוב לזכור שלאחר תקופת ההחלמה, שעשויה להיות לא נעימה, תתחילו לראות את התוצאות המיוחלות.

יש להיעזר בניסיונו של מנתח פלסטי כדי להגיע להחלטה הנכונה. מנתח פלסטי טוב יסייע בידכם להגיע להחלטה שתוצאותיה יישארו גם שנים רבות אחריו ויספקו לכם איכות חיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111121 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111148 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111109 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111134 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111346 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץקוסמטיקה11/04/111186 צפיות
מהי מתיחת פנים, באיזה גיל ניתן לבצע הליך זה, לכמה זמן האפקט נשאר, איזה מנתח פלסטי לבחור ומה נדרש לקראת ההערכות לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת פנים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161677 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica