חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות ווינר

מאת: Haydeתחביבים07/04/20111372 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הימורים הם דבר מאוד ממכר - הסיכויים לרווח מהיר בזמן קצר וללא השקעה אמתית של זמן וכסף גדול מפתה את כולנו. אולם מעטים ההימורים אשר הם חוקיים בישראל ולכן שוק ההימורים החוקיים מאוד פורה. בין ההימורים החוקיים קיים ענף רחב של הימורי ספורט כאשר המובילים בענף זה הינם הימורי ווינר. הימורי ווינר, בדגש על ווינר ליין, הולכים והופכים יותר ויותר פופולאריים בקרב חובבי הספורט למיניהם. ככל שההימורים הופכים פופולאריים יותר כך גם מספר המהמרים ומספר המהמרים שמחפשים עצה טובה בנוגע להימורים שלהם. אותן עצות ניתן לקבל משלל גורמים שונים - החל מבלוגים וכלה באתרים אתר מתמחים בסטטיסטיקות הימורים. ברוב המוחלט של המקרים ההמלצות נעשות על בסיס כזה או אחר של ניתוח סטטיסטי כאשר את הנתונים ניתן להשיג באתר ווינר כמו גם בשלל אתרים אחרים שמפרסמים את תוצאות ההימורים אחרי כל משחק. הנתונים הבסיסיים לסטטיסטיקות הם נקודות ממשחקים קודמים, פציעות, הפסדים (למי, כמה ולמה), הרכבים ועוד. כלומר - שלל מידע שניתן למצוא לבד אבל לא קל בכלל שכלל לבד. אולם הניתוח של אותם נתונים מחייב הבנה מעמיקה של תבניות חוזרות כמו גם יכולות ניבוי על בסיס מדעי.

חישוב הסטטיסטיקות לא רק עוזר בניבוי סיכויי הניצחון אלא גם בסיכויי ההפסד והסיכוי שניתן לנבא מראש משחק מסוים (שכן יש משחים שיתר קשה לנבא מאחרים). מאוד חשוב לוודא כי האדם ממנו אתם מקבלים עצה אכן מקצועי בהתחשב בעובדה שיש הרבה מאוד אנשים אשר נותנים עצות על ימין ועל שמאל על בסיס אינטואיציה בלבד. אינטואיציה היא אומנם כוח מניע חזק בחיים אבל לא בהכרח האלמנט החשוב והמשמעותי ביותר בהימורים. מה גם שלכל אחד יש אינטואיציה כך שאין סיבה אמתית להסתמך על אינטואיציה של אחרים ולא של עצמכם. אולם, יש הגיון בלקחת עצה מבוססת מאנשי מקצוע.

זכרו - הימורים הם דבר מאוד ממכר ויכול להיות מאוד מסוכן. גם כאשר אתם מסתמכים על מספר המלצות ווינר מאנשי מקצוע מובילים בתחום ניבוי ההימורים אתם עדיין יכולים לתלות ולהפסיד הרבה מאוד כסף. דעו לא רק להמר נכון אלא גם מתי אתם עוברים את הגבול ומתמכרים להימורים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121224 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128465 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/121974 צפיות
תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121131 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111203 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/111201 צפיות
אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111202 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162277 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica