חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קווים עיקריים לבחירת מנתח פלסטי

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים07/04/2011875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



לקראת הבחירה מנתח פלסטי, חשוב שתנקטו במשנה זהירות. שוק הניתוחים הפלסטיים הוא שוק מסחרי לכל דבר, הפועל על פי כללי השוק המקובלים. המנתחים הפלסטיים נוטים לשווק עצמם באגרסיביות ומכוני הניתוחים הפלסטיים לא יבחלו באמצעים על מנת לפתות אתכם לבחור בהם כנותני השירות הנדרש.

ההבדל בין חברה מסחרית שמוכרת מוצר או שירות, לבין חברה מסחרית שמציעה ניתוחים פלסטיים ללקוחות שלה, הוא שלאחר ניתוח, לא ניתן להשיב את המצב לקדמותו, כפי שמחזירים מוצר שנקנה בחנות או כפי שמפסיקים שירות במידה והוא אינו עונה לנו על הדרישות. ניתוח בידי מנתח פלסטי שאינו מקצועי עלול להוביל לסיבוכים ולסכנות בלתי רצויות. לכן, מוכרחים להקפיד בבדיקת הנושא לפני שממהרים לשלוף את הארנק.

במכוני ניתוחים פלסטיים רבים מועסקים רופאים שאינם מנתחים בהכשרתם או שאינם פלסטיקאים. העסקתם אפשרית כיוון שהחוק מתיר לכל רופא בהשכלתו לעסוק בכל תחומי הרפואה, מבלי להיות מוגדר מומחה. מנתח פלסטי אינו צריך להיות מוגדר כמומחה כדי לבצע ניתוחים פלסטיים. לכן רופא ילדים שהוא כירורג כללי יכול להיות מועסק כמנתח פלסטי, ללא ההכשרה המתאימה. על מנת לא לגלות זאת אחרי הניתוח והסיבוכים שבעקבותיו, יש לערוך בירור מעמיק.

מחובתכם לדרוש לראות תעודת מומחה. התואר הרשמי שעליכם לחפש אחריו הוא: מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית או מנתח פלסטי יש להיזהר מתארים אחרים שנשמעים מקצועיים אך נועדו להטעות אתכםכמו רפואה אסתטית, מנתח עפעפיים מומחה או כל איבר מועד לניתוח אחר, כירורגיה אסתטית, רפואה קוסמטית וכו'. מדובר בתארים מומצאים שאינם קיימים בתחומי הרפואה הרשמית.

דרך נוספת לוודא את תארו ואמינותו של מנתח פלסטי אשר שוקלים להשתמש בשרותיו היא לסרוק את רשימת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בניסיון לאתר את שמו. ניתן למצוא את רשימת החברים באיגוד באתר האינטרנט של האיגוד.
כדי להיות חבר איגוד יש להמציא תעודת הכשרה של מתמחה, אשר מחייבת לימודים של 6 שנים ועמידה בבחינות קשות במיוחד, בנוסף ללימודי הרפואה. כמו כן, חבר איגוד מתקבל רק בהמלצת חבראיגוד אחר. רצוי כי תדברו עם אדם נוסף שיכול להמליץ ולהבהיר את העקרונות החשובים בבחירת מנתח פלסטי מקצועי. מוטב שלא להסתמך על מקורות שאינם מהימנים כדפי זהב או פורומים ברשת, שכן אלו מלאים בהודעות פרסומיות שנכתבו בידי המפרסמים עצמם.

ניתוח פלסטי אולי משווק כמוצר מסחרי ככל מוצר אחר, אך חשוב לזכור שהוא נוגע קודם כל לגופנו ולבריאותנו. בחירת מנתח פלסטי היא שלב קריטי בדרך ולכן אסור להקל בו ראש. אל תתפשרו על מקצועיות המנתח על חשבון הפן הכלכלי. כצפוי,, מנתח פלסטי מומחה שעבר את כל מסלול ההכשרה המתאימה, עד תומו, ידרוש יותר כסף מרופא שלא השקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים לכך. אך מכיוון שבריאותנו היא זו שמוטלת על הכף, רצוי שהשיקול המקצועי יהיה השיקול המרכזי בבחירת המנתח הפלסטי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111125 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111153 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111112 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111138 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111355 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111281 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111057 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161794 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161685 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161790 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161624 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152282 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151790 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152314 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica