חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על ניתוחים פלסטיים – והפעם: מתיחת פנים

מאת: אלעד ריץקוסמטיקה11/04/20111182 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתיחת פנים זהו הליך אחד מתוך שלל סוגי הניתוחים הפלסטיים והוא נועד ליצור אפקט של החלקה, הרמה ומתיחה של הפנים. לרוב, לא מומלץ לקיים מתיחת פנים לפני גיל 40 ולכן מנתח פלסטי צריך לבדוקבטרם ביצוע הניתוח שעור הפנים אכןצנח וכי יש טעם לבצעמתיחת פנים.

ידוע כי האפקט של ניתוחים פלסטייםאינו נשאר לנצח.תוצאות הניתוח למתיחת הפנים נראות לעין בטווח שבין 4 ל- 8 שנים, אך גם בשנים שלאחר מכן, רוב הסיכויים שהפנים ייראו צעירים יותר מאשר היו נראים אילולא היה המטופל עובר את ההליך.

רצוי לבצע ניתוחים פלסטיים אצל מנתח פלסטי בעל שם, שנתקבלו עליו המלצות חמות והוא בעל ניסיון רב. ניתוחים פלסטיים הם הליך כירורגי לא פשוט, שעשוי להשפיע על המשך חייו של המטופל. לכן, חשוב מאוד להקפיד בבחירה של מנתח פלסטי איכותי, גם אם המשמעות היא לשלם סכום כסף רב יותר. ההקפדה על מנתח פלסטי מיומן חיונית על מנת למנוע היווצרות של סיבוכים ובעיות כתוצאה מן הניתוח. הדבר עוד יותר עקרוני כאשר אנו מבצעים ניתוחים פלסטיים מסוג מתיחת פנים. זאת מכיוון שלעומת אזורים אחרים בגופינו שניתן לכסותם במידה שהניתוח הפלסטי כשל ויצר נזקים וצלקות, הפנים שלנו תמיד חשופות ולא ניתן להסתירם. לכן, כאשר אנו ניצבים בפני הבחירה במנתח פלסטי שיבצע עבורנו את מתיחתהפנים, מן ההכרח לעשות בדיקה מקיפה ולא לקחת הימורים.

בטרם ביצוע ניתוחים פלסטיים כמו מתיחת פנים, כדאי לפנות לרופא המשפחה, עלמנת לבצע בדיקות שונים כגון בדיקות דם – ספירת דם, ביוכימיה, קרישה ועוד, צילום חזה ובדיקת א.ק.ג. (שתי הבדיקות האחרונות מחייבות רק את המטופלים שגילם גבוה מ- 45 שנים). הפנייה מטעםרופא המשפחה לבדיקות אלו כהיערכות לקראת ניתוחים פלסטיים, מוזילה את עלות ההליך כולו, כיוון שבדיקות אלו מסובסדות על ידי קופת החולים. ניתן לבצען דרך הפלסטיקאי, אך הדבר כרוך בתשלום רב יותר.

חשוב מאוד ליידע את כל אנשי המקצוע (מרדים, מנתח פלסטי וכו') על סימפטומים ומחלות העלולים לגרום לדימומים, כמו: מחלות כבד וכליה, בעיות של לחץ דם גבוה, סכרת, מערכת חיסונית לקויה, מחלות לב, עמוד שדרה בעייתי, מקרים בעייתיים של הרדמות (מקומיות או כלליות) ועוד. מידע זה, עבור מנתח פלסטי ומרדים, הוא הכרחי, עשוי למנוע סיבוכים ולעתים אף להציל חיים.

יתרה מזו, בטרם ביצוע ניתוחים פלסטיים כדוגמת מתיחת פנים,ישלהימנע, במשך שבועיים לפני הניתוח, מצריכה של חומצה סליצילית (סליציליק אסיד), מכיוון שהיא גורם ידוע לדימומים, בשל העובדה שהוא פוגע בקרישת הדם. בין הכדורים המכילים את החומצה הזו, קיימים האספירין, אדוויל, מיקרופירין, קרטיה ואלקה סלצר. מאותה סיבה, חשוב להימנע גם מצריכה של ויטמין E. בנוסף, יש לזכור כי גם הימנעות מעישון בטרם ניתוחים פלסטיים היא הכרחית. לאחר ניתוח פלסטי ובמהלכו, קיים צורך מרכזי לאספקת דם לכל אזור (משום שהעור נמתח) והניקוטין שבסיגריה גורם לתופעה הפוכה - כיווץ כלי דם – ולכן עלול ליצור נמק בעור המטופל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111118 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111145 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111106 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111131 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111343 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111275 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111050 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187269 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151946 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151882 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica