חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה- איך נדע למצוא את הדירה הטובה מכולן

מאת: קידום אתריםנדל"ן13/04/20111388 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנחנו תרים אחר דירות למכירה יש להגדיר בבירור, איפה אתם תרים אחרי דירות למכירה , מה הוא סכום הכסף, מה הן הבקשות הספציפיות, על אודות מה אנחנו מסכימים להתפשר ואודות מה לא יכולים לוותר.

 

דירות למכירה - איך נבחר את הדירה הטובה מכולן

 

  • הביקוש אחרי מכירת דירות אמור להיות באופן פרופסיונלי ומעשי. בשביל לאתר את האתר הראוי, מומלץ לקבוע סדר קדימויות. יש לציין את האלמנטים העדיפים במיוחד בשבילנו ,כדלהלן:
  • האזור הרצוי - את האזור הרצוי נמיין לפי כמה אלמנטים, עלויות הבתים בסביבה, איכות האיזור, האם בפרוור דרים זוגות צעירים, מה צביון הסביבה האם זה אזור שיש לו צביון דתי מאוד, האם יש לנו ידידים או קרובי משפחה בסביבה ועוד.
  • לפי הדרישות- האם ישנה תעבורה מתאימה לאזור שבו אנו עובדים? האם יש בסביבה מרכז קניות? האם נוח לבוא למרכז היישוב ועוד.
  • אם אנחנו זוג צעיר עם ילדים קטנים, מומלץ לבחון האם בפרוור יש גנים מתאימים? האם יש מוסדות לימוד מעולים? האם ישנו מרכז תרבות וספורט, האם יש חוגים לילדים ועוד.

 

מכירת דירות - חוקי הזהב לחיפוש אחרי דירת מגורים

 

  • כל לוח נדל"ן הנמצא בנושא של מכירת דירות מיידע בעניין דירות מגורים לרוב . כשאנחנו תרים אחרי דירות למכירה מוטל עלינו לדעת הגדרות חדשות. נדע להחכים למה הכוונה כשמבטאים שדירת המגורים נזקקת לבדק בית, מה היא דירת מגורים מטופלת, מה היא דירת מגורים יפה ומה היא דירת מגורים שמורה. בלשון הנדל"ן לכל מונח יש כוונה. כשנבין את הלשון נדע לברור את דירות המגורים המתאימות ולא לבזבז זמן וריצות.
  • כשאתם מתעסקים בשטח של מכירת דירות מגורים כדאי לממש כל עסקת נדל"ן בעזרה של פרקליט, לא רצוי לקמץ בהוצאות. לקיחת משפטן זו באמת הוצאת כספית נלווית, אבל זו עלולה לבלום לאחר מכן אכזבה ובעיות עתידיות שונות.
  • כשאנחנו מבקשים דירות למכירה ,רצוי לגשת אל משרד תיווך. לא רצוי לקמץ את דמי התיווך. משרד התיווך עובד על פי רוב בעריםמסוימות והוא מצוי כהלכה במצב הדירות ברחובות המבוקשים. על ידו יהיה באפשרותכם לבחור דירות כדאיות יותר מהר ולעתים אף במחירים נמוכים יותר.
  • כשאנחנו מחליטים על עסקת נדל"ן של מכירת דירות. מומלץ לא להתפשר על כתב ערבות מהבנק. הרבה מקוני דירות המגורים מסכימים להתפשר על אודות מסמך הערבות ולקמץ בממון, אמנם הניסיון הקשה מצביע כי יזמים רבים נפלו למצבים קשים וקוני הבתים איבדו ממון רב.
  • כשאתם מבקשים דירות למכירה או מעוניינים למכור דירת מגורים. רצוי, לפעמים, לוותר על מחיר הדירה המבוקש. כשדירת המגורים מצויה הרבה זמן בשוק הערך שלה מתמעט ולא בכל עת יכולים להשיג את מחיר הנכס הרצוי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131217 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131064 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131099 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131098 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131123 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131152 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131438 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222718 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202519 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182603 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica