חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישור שיניים - האם השיטה כן קובעת ?!

מאת: tiloniבריאות השן14/04/20112142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא היה חולה אי פעם ונזקק לשירותיו של רופא מומחה, בתחומים שונים : רופא עיניים, אף אוזן גרון, פנימאי, אורתופד, כירורג, עור ועוד ועוד. בדרך כלל אנו מגיעים לרופא, חרדים ומאזינים בקשב רב לאבחונו הקליני ולהמלצותיו. נדירים המקרים שבהם נחשוב בכלל להתערב ולהתוות לרופא את כיווני הטיפול בהם הוא החליט לנקוט. בעולם האסתטיקה בכלל ויישור שיניים בפרט, מעורבות המטופלים בבחירת אופן הטיפול גבוהה יותר. אך עלייה וקוץ בה ותיכף אפרט.

אומנם כולנו חשופים מאד לערוצי מידע שונים ובמיוחד האינטרנט ולמטופלים הפונים ליישור שיניים יש מודעות גבוהה ביחס למידת רצונם להציג או להסתיר את העובדה שהם נמצאים במהלך טיפול של יישור שיניים. רמת המודעות והתפיסה משפיעים מאד עליהם ב"בחירת שיטה" כבר כאשר הגיעו לאבחון הראשוני. רבים הפונים אלי אם במסגרת פורום אורתודונטיה ומחייכים ואם ישירות בקליניקה ואומרים ," אני רוצה יישור שיניים עם פלטות שקופות" , "אני רוצה יישור שיניים עם סמכים מחרסינה", אני רוצה אינויזליין" , אני רוצה אינקוגניטו".

חשוב לזכור שכאשר אנו פונים לרופא מומחה ליישור שיניים, אנו בוחרים בראש וראשונה רופא בעל מיומנויות קליניות גבוהות מוסמך כמומחה ע"י מוסד מוכר, ניסיון רב, יכולת הבנה לצרכיו הפסיכולוגים של המטופל (מכיוון המניע הסמוי והגלוי הדוחף אותו לבצע את הטיפול) ובמידה רבה הרופא הוא גם אומן ה"מפסל" את החיוך הנכסף. לכל שיטת יישור שיניים יש את היתרונות והחסרונות שלה. השיטה היא אמצעי טכני בלבד. הרופא המומחה יאבחן נכונה את הבעיה וגם את השיטה המתאימה להשתמש בה. ניסיונו המקצועי, מיומנויותיו ויכולתו להבין גם את המניעים הפסיכולוגיים של המטופל יאפשרו לו לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר באמצעות השיטה המתאימה עבורכם. המלצתי : הביאו לידי ביטוי את חששותיכם ושאיפותכם ביחס  לטיפול, אך האזינו לרופא ולהמלצותיו והקפידו לוודא שהוא מומחה בתחום בו פניתם. כפי שאנו האורתודונטים אומרים, החיוך שלכם זו המומחיות שלנו.



דר שרי יהב
מומחית ליישור שיניים ולסתות



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221495 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223277 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222822 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21969 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213632 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica