חפש מאמרים:
שלום אורח
18.01.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור הכושר הגופני הכללי בעזרת מאמן כושר אישי

כושר גופני הינו דבר אשר חשוב לכל אדם ואדם, ועל כך אין עוררין. לא לכל האנשים יש את היכולת או את הכישורים הנדרשים על מנת להשיג כושר גופני טוב, וכאן מקומו של מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי כשמו כן הוא, הוא מסייע למי שמעוניין לשפר את הכושר הגופני שלו בעזרת אימוני כושר אישיים הבנויים ומותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם.

ממה מורכב כושר גופני

אחת המיומנויות הבסיסיות של מאמן כושר אישי היא לתת תמונת מצב של מרכיבי הכושר הגופני של המאומן שלו, ובהתאם לכך לפתח אותם באופן המותאם לצרכי המאומן ולמצבו הגופני. מרכיבי הכושר הגופני בנויים מכושר שרירי, כושר תנועתי וסיבולת לב ריאות. מאמן כושר אישי מיומן לפתח את המרכיבים הללו באמצעות אימון גופני.

יתרונות הכושר הגופני בחיי היום יום

מאמן כושר אישי מסייע בשיפור הכושר הגופני ברמה היום יומית, לדבר זה יש יתרונות מהותיים רבים. ראשית, שיפור בכושר הגופני משפר גם את מצב הרוח ואת הביטחון העצמי. כושר גופני משפר את יכולתו הכללית של הגוף להתמודד עם מחלות ועם ירידה במערכת החיסונית. מאמן כושר גופני מקפיד לרוב גם על תשומת לב בנוגע לתפקוד מערכת הנשימה, פעולת הלב וכלי הדם, תוך תשומת לב לשיפור יכולת התנועה של הגוף ושל השרירים.

כיצד בוחרים מאמן כושר אישי

יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מחפשים מאמן כושר אישי. ראשית (אך לא בהכרח לפי סדר החשיבות) יש לשים לב לניסיון המקצועי ולהכשרתו של המאמן. חשוב מאד לבחור באדם מוכשר, מוסמך ובעל ניסיון אשר יכול לכוון במקצועיות את הליך האימון הגופני של הלקוח. דבר שני שיש לשים לב אליו הוא התקשורת והכימיה עם מאמן כושר אישי. מדובר באדם שמלווה בצורה אינטנסיבית במהלך תקופה לא קלה של מאמצים לשיפור גופני ונפשי, חשוב שיהא זה אדם שהתקשורת עמו נעימה, שנראה שיש בסיס טוב לאמון. מאמן כושר אישי הוא גם חבר שמשתפים אותו בסוגיות שונות של הגוף שלנו, התזונה שלנו, מצב הכושר הגופני ועוד.

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי באמצעות שיטת אימון ייחודית ויועץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

http://www.personal-trainer.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועם שימלר

מאת: נועם שימלראימונים31/10/111008 צפיות
למה אימון פונקציונלי? הבחירה היא לגמרי לא מקרית! אני בהחלט מאמין כי זהו הדור החדש באימון הכושר, גם בארץ. המטרה המרכזית של אימון מסוג זה אינה לשפר או לשנות את המראה החיצוני בלבד אלא לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני

מאת: נועם שימלראימונים23/04/111380 צפיות
אתה שונא חדר כושר, יהיו הסיבות אשר יהיו, אבל אתה לא רוצה להזניח את הגוף שלך. אתה לא צריך! תוכנית טובה לאימון בבית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורך!

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111199 צפיות
בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111403 צפיות
אחד היעדים החשובים לאישה לאחר לידה הוא "לחזור לעצמה", לחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה. לא קל לעשות מהלך כזה במיוחד אם האישה עדיין מניקה ונושאת עימה תזונה אשר חשובה לתינוק. מאמן כושר אישי יכול לסייע לאישה אחרי לידה לחזור לכושר גופני, לשנות שוב את הרגלי התזונה והאכילה שלה, במטרה לחזור למסגרת הידועה והמוכרת לה ולסביבתה. לעיתים קרובות מקובל להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי במקרה זה, שיש לו ניסיון בתהליך ויכול לקדם אותו באופן משמעותי

מאת: נועם שימלראימונים16/04/111057 צפיות
אימון כושר אישי הוא אחת הדרכים המקובלות בשנים האחרונות לשמור על כושר גופני. מאמן כושר אישי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאנשים רבים: הוא מדויק, הוא קפדן, אינו מוותר אך יודע להקל, מפרגן ותומך, ועוד תכונות רבות אשר עבור אנשים רבים מסייעות לשמור על כושר גופני, ועל מודעות לחשיבות בשמירה על כושר גופני.

מאת: נועם שימלראימונים02/04/11940 צפיות
אחת התופעות הידועות בשנים האחרונות בארץ היא הרחבת המודעות באשר לחשיבות השמירה על כושר גופני ועל מודעות גופנית מפותחת. אנשים רבים בכל הגילאים מתאמנים בכל מיני מסגרות כגון חוגי פילאטיס ויוגה, חדרי כושר וגם במסגרות של אימון כושר אישי. ישנם יתרונות רבים לאימון בעזרתו של מאמן כושר אישי. נמנה כאן כמה מהם.

מאת: נועם שימלראימונים01/04/11847 צפיות
כאשר הגוף נכנס למערכת של אימוני כושר הכוללים שינויים גופניים, חשוב לתת את הדעת לנושא התזונה. התזונה הינה אחד ממקורות האנרגיה מהם מקבל הגוף את כוחו, ועל כן כאשר נערכים שינויים בגוף, יש לערוך שינויים בתזונה, בהתאם לכך. מאמן כושר אישי אשר בונה תכנית אימונים אישית למאומן, לוקח בחשבון את מערך התזונה של המאומן ושעורך שינויים באופן הדרגתי בתזונה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171911 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172489 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/172981 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172675 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162318 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162408 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/151850 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica