חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ למשכנתאות – לבחור יועץ מובחר

מאת: מיקי רוביןמשכנתא20/04/20111036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם רוצים לקחת משכנתא אך אינכם בטוחים מה צריך לעשות? אל תשברו את הראש, כיום ניתן לקחת יועץ למשכנתאות אשר יפתור עבורכם את כל הבעיות. יועץ למשכנתאות הוא איננו רק איש אשר בקיא בכל תחום המשכנתאות אלא הוא גם מתרוצץ עבורכם בין הבנקים השונים ובעצם מאפשר לכם להשיג משכנתא עם ריבית טובה ובכך לחסוך עשרות אלפי שקלים.

יועץ למשכנתאות - מה שטוב עבורך.

יועץ משכנתאות טוב הוא יועץ אשר יחשוב האם כדאי לך לבצע מחזור משכנתא, האם כדאי לך להחליף משכנתא קיימת במשכנתא חדשה ובעצם יעזור לך לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנק מבלי שתצטרך לשלם ריבית גבוהה על כך, מה שיגרום לכיס שלך נזק כלכלי בטווח הארוך.

מהו המחירון של יועץ למשכנתאות שלא דרך הבנק שלכם?

קודם כל עליכם להיפגש עם יועץ למשכנתאות בכדי לקבל ייעוץ והכוונה ראשונית. בפגישה זו תבחנו יחד עם יועץ למשכנתאות פרטים אישים וכדאיות של משכנתאות בכמה בנקים. מומלץ להיפגש עם כמה יועצי משכנתאות בכדי לקבל אינדיקציה האם היועץ שנמצא מולכם אכן בעל ידע ובקיאות. המחיר המקובל לפגישה עם יועץ למשכנתאות נע בין 500-700 ₪.

לאחר הפגישה יצטרך יועץ למשכנתאות לבנות לכם תמהיל הלוואה, בכדי לראות כמה הוצאות יש לכם בחודש, כמה אתם מכניסים ובעצם לוודא מהי המשכנתא הטובה לכם ביותר. במשך כל תהליך לקיחת המשכנתא יצטרך יועץ למשכנתא ללוות אתכם ולפרוש בפניכם את כל האפשרויות שישנן כמו: ריביות הבנקים האחרים, עלויות טיפול הניירת משפטית מול הבנק, הטאבו, מנהל מקרקעי ישראל וכדומה. העלויות הכוללות של הייעוץ למשכנתאות נע בין 3,500-4,000 ₪.

כאמור, היתרון בשירותיו של הייעוץ למשכנתאות הוא בכך שיועץ המשכנתאות חוסך לכם וויכוחים מול הבנק, עצבים וזמן(טעויות שבדרך כלל נובעות מאי הבנה של הלקוח), יועץ המשכנתאות יבחר עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר ויתרונות נוספים שהופכים את כל תהליך לקיחת המשכנתא לתהליך רגוע, מובן והרבה יותר קל ממה שדמיינתם.

חשוב לזכור שלקיחת משכנתא היא צעד לא פשוט וקריטי ולכן אסור לכם לעשות צעד זה בפזיזות. אם תבחר משכנתא בעצמך אתה עלול לבחור משכנתא עם תנאים לא טובים ולעשות טעויות שיעלו לך ביוקר. מומלץ להתייעץ עם יועץ למשכנתאות שהינו יועץ אובייקטיבי בכדי להכיר את המסלולים השונים ולבחור את המסלול הנכון ביותר לך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי רובין

מאת: מיקי רוביןתחבורה ורכב - כללי17/04/131021 צפיות
סוללה למחשב נייד היא מקור הכוח של המחשב. הסוללה היא שמאפשרת את הניידות והפעלת המחשב גם ללא חיבור ישיר למקור כוח. אלו שנוהגים לבלות שעות ארוכות בעבודה בשטח זקוקים למספר סוללות. הם לא יוצאים אל השטח ללא מספר סוללות טעונות.

מאת: מיקי רוביןביקורות מוצרים07/01/131284 צפיות
המילה האחרונה באופנת החורף בישראל שייכת כבר מספר שנים לגרביונים. בכל שדרות האופנה הגדולות של תל אביב, ירושלים וחיפה אפשר למצוא חנויות שעוסקות במכירת גרביונים מעוצבים. החנות כולה מוקדשת לשיווק גרביונים בכל מיני צבעים, סגנונות, מידות ועיצובים.

מאת: מיקי רוביןאירועים עסקיים03/01/131300 צפיות
כל אדם שהתנסה בעבר בהפקת כנסים יודע כי מדובר במלאכה לא פשוטה. הפקת כנסים דורשת התייחסות לעשרות פרטים קטנים, חלוקת קשב והמון מקצועיות. על כן, ההפקה היא מקצוע לכל דבר.

מאת: מיקי רוביןטיולים בארץ24/12/121004 צפיות
עבור כל אחד מאיתנו, אזור צפון המדינה מסמל משהו אחר. לחלקנו הוא מסמל טבע ירוק ופריחות צבעוניות, לאחרים הוא מתקשר עם אטרקציות מהנות ובלתי שגרתיות, ויש כאלה שעבורם הצפון הוא פשוט מקום של פינוק וחופש אמיתי. טיולי סוסים בצפון משלבים את כל האלמנטים הקסומים הללו ויוצרים חוויה שאין אחד שלא ייהנה ממנה.

מאת: מיקי רוביןאטרקציות06/12/12978 צפיות
בכל רשימת אטרקציות בצפון הארץ אפשר למצוא מגוון רחב של פעילויות לכל גיל ולכל מצב רוח. אזור הצפון משמש כבר שנים רבות מתחם תיירות פנים בעבור אזרחי ישראל. המושבים והקיבוצים שבאזור הצפון מציעים צימרים, וילות נופש, מסעדות ושורה ארוכה של אטרקציות לנופשים.

מאת: מיקי רוביןנשים - כללי11/09/12985 צפיות
הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים.

מאת: מיקי רוביןאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/12780 צפיות
אלו מבינינו שזקוקים דרך קבע לאביזרים אורטופדיים מכירים היטב את כל המוצרים וההבדלים ביניהם, הפער בין מוצר באיכות נמוכה ומוצר באיכות גבוה משמעותי. חשוב להבהיר כי אביזרים אורטופדיים משמשים תינוקות, בני נוער, מבוגרים וקשישים, תמיכה אורטופדית לגב ועמוד השדרה נדרשת בכל גיל. תינוקות בעלי נטייה לפיתוח בעיות יציבה זקוקים למדרסים מתאימים ונעליים אורטופדיות, מבוגרים שסובלים מכאבי גב יוכלו למצוא גם כן הקלה בעזרת שימוש בנעליים בריאות ושאר מתקנים.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222578 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222548 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222854 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222890 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222891 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica