חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמחי מרפא לטיפול בבעיות בדרכי השתן

מאת: daronetרפואה משלימה20/04/20112740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האדם סובל מבעיות שונות במערכת דרכי השתן, יש מי שיסבול מזיהומים ודלקות בדרכי השתן, ויש מי שיסבול מדליפה של שתן וחוסר שליטה על דרכי השתן, יש גם לא מעט אנשים שסובלים מהתפתחות של אבנים בכליות, או מתופעה של בעיות בצינורית השתן. עבור בעיות הללו בכליות ובדרכי השתן פיתחה רפואת הצמחים עם השנים טיפולים שונים המורכבים כולם מצמחי מרפא משתנים או צמחי מרפא ממיסים שמסוגלים לטפל בבעיות בדרכי השתן או בעיות בכליות.

יש לא מעט צמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות בדרכי השתן ובכליות , להלן סקירה של חלק מהצמחים הללו.

במידה ומדובר בתיירים רפואיים ניתן גם למצוא מידע נוסף באתר isramedicine

פטרוזיליה, סלרי ואספרגוס-  הם כולם צמחי מרפא בעלי עלים ירוקים הידועים כצמחים משתנים, שמיועדים לאנשים שסובלים מבעיות שונות בדרכי השתן כמו היצרות צינורית השתן, או זיהום בדרכי השתן. שתיה של חליטות תה העשויות מהצמחים הללו עשויה לשפר את זרימת השתן, ולחזק את תפקוד מערכת הכליות.

שערות שולמית- שערות שולמית הוא צמח נפוץ בא"י שניתן למצוא אותו בעיקר ליד מקורות מים , הצמח הזה מופיע עוד במקורות המשנה, ומסורות שונות מספרות כי הפלאחים שחיו בא"י לפני אלפי שנים האמינו כי הצמח מסייע להמסת אבנים בכליות ולהשתנה מרובה.

גרגיר הנחלים - גרגיר הנחלים גם הוא צמח מרפא רב שנתי הנמצא בא"י וגם הוא גדל בקרבת מקורות מים שונים, הצמח מופיע במקורות המשנה השונים , והרמב"ם מרבה לתאר את סגולותיו השונות, אצל הערבים הצמח ידוע כצמח המחזק את כוח הגברא ואשר ממיס את האבנים בכליות.

חמוציות- החמוציות ידועות כבר מזמן כפרי שמשתן אשר מנקה את דרכי השתן מהזיהום או הדלקת שהתפתחו בו. יש היום גם מחקרים רפואיים המוכיחים כי אדם שחלה בדלקת בדרכי השתן, רצוי לו לשתות מיץ חמוציות אשר יש בו חומר אשר מונע את ההצמדות של החיידקים לדפנות דרכי השתן ומאפשרת את סילוק החיידקים של הדלקת  ע"י זרם של שתן מוגבר.

אלו הם רק כמה דוגמאות של צמחי מרפא המשתייכים לקטגוריה של צמחי מרפא המועילים לבעיות בריאותיות ומחלות שונות המתפתחות בכליות או בדרכי השתן. אז בפעם הבאה אם תסבלו מדלקת בדרכי השתן או מהצרות של צינורית דרכי השתן אל תמהרו לקחת רק גלולה של הרופא הקונבנציונאלי ותשקלו גם את האפשרות של נטילת אחד מאותם צמחי מרפא שאלפים כבר נעזרו בהם במשך אלפי שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144630 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148751 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131556 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131327 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213888 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201450 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191630 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica