חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח טכני מול פנדמונטלי

מאת: ביזטריידבורסת ת"א24/04/20111240 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו לעתים קרובות שואלים מה יותר טוב עבור מסחר במניות, ניתוח פונדמנטלי או ניתוח טכני? סוחרים רוצים לדעת איזה סגנון של ניתוח יש יותר סיכוי להוביל עסקאות רווחיות.

ניתוח פונדמנטלי ניסיונות כדי למדוד את הערך הפנימי של המניה. במילים אחרות, מה החברה שווה באמת? אם היית רוצה לקנות מכונית משומשת, בנוסף והדגם של הרכב, האם היית שוקל את גיל המכונית, כמות קילומטרים יש לה , מה האפשרויות שיש, כמה טוב יש בו נשמר, וכו ' בכל . פעםשאתה  שוקל את כל הגורמים הללו ומשווה כלי רכב דומים בשוק, אתה יכול לבוא עם אומדן מחיר הוגן, או ערך מהותי.

ניתוח פונדמנטלי של מניות עובד בצורה דומה. אתה מסתכל על נכסים והתחייבויות, הכנסות, הוצאות, לעתיד, וכו ' ברגע שעשית את זה, אתה משווה את החברה לאחרים באותו ענף. המטרה היא למצוא את הערך הפנימי, או אמיתי.

ניתוח טכני - חושבים שונה . עבור  אנליסט, או טכנאי, הערך הפנימי של החברה אינו רלוונטי. במחקר נתונים סטטיסטיים שנוצר על ידי פעילות בשוק כגון מחיר ונפח. הם משתמשים בתרשימים כדי ללמוד את הנתונים ואת לזהות מגמות ודפוסים. ניתוח טכני מבוסס על ההנחות כי פחד ותאוות בצע לשלוט במסחר בשוק המניות, ועל שההיסטוריה חוזרת על עצמה.

ניתוח פונדמנטלי מסתמך על תאוריית השוק היעיל השערה לנהוג במחירי המניות. זה הרעיון, כי מחירי המניות במהירות משקפים את כל המידע הרלוונטי ואת ההתפתחויות במחירי השפעה להתרחש באופן אקראי, הם לדעתו מראש. טכנאים מאמינים כי השוק היעיל השערה פגום משום שהוא מתבסס על ההנחה כי המשתתפים בשוק הם רציונליים. טכנאים ממהרים לציין כי ההתנהגות האנושית שוק המניות היא דבר אבל רציונלית. הפגם השני הם הצבע הוא הרעיון כי כל המשתתפים בשוק יקבלו מידע מלא. גם בעידן המידע של היום, ברור כי סוחרים רבים לא יקבלו מידע מלא.

בניגוד גמור בין שתי אסכולות היא מה שמוביל לשאלה מה עדיף? אם אני רוצה להיות סוחר מוצלח של מלאי, אני צריך לסמוך על ניתוח פונדמנטלי, או טכנית?ובכן, זה תלוי במטרות שלך ואת הפילוסופיה המסחר  בורסה

ניתוח פונדמנטלי צריך להיות הבסיס במסחר שלך אם אתה קונה לטווח הארוך אתה סוג של המשקיע. אם אתה מתכנן להשקיע בחברה ו להחזיק בו במשך שנים, שינויים לטווח קצר ושינוי של מחירי המניות יהיו פחות חשוב לך. אחרי שאמרתי את זה, אפילו אם אתה מתכוון להחזיק מנ במשך שנים, זה עדיין רעיון טוב בזמן הכניסה שלך לתוך עמדת בעוד מחיר המניה הוא נמוך ב טכנית, ולא גבוה.

אם אתה יותר של סוחר לטווח קצר מאשר משקיע, היכולת שלך לבצע ניתוח טכני יהיה ההבדל בין הצלחה לכישלון. השוק היעיל השערה עובד הרבה יותר טוב על פני תקופות זמן ארוכות יותר. עם זאת, אנו יודעים כי בטווח הקצר, מחירי המניות יושפעו מנטליות העדר. מניות הם אחד המצרכים כמה שאנשים יקנו יותר כאשר המחיר עולה, ופחות כאשר המחיר יורד. התנהגות זו לא רציונלי ניתן לראות בפעולה המחיר והנפח של מלאי כל.

הסוחרים המקצועיים ביותר הם סוחרים לטווח קצר. בעוד הם ישקלו היבטים בסיסיים מסוימים של מלאי, הם הרבה יותר עניין ממה תרשימים יש לומר. כמובן, היו סוחרים מצליחים רבים, כגון וורן באפט, אשר לוקחים את לקנות ולהחזיק בגישה. עם זאת, אנו מאמינים כי הדרך להצליח בעקביות בתור סוחר הוא לשמור על המיקוד לטווח קצר תמיד להבין לאיזה כיוון העדר פועל. אנו מאמינים למסחר מוצלח מסתכם הפעולות הבסיסיות. לזהות מגמות, לנצל אותם בזמן שהם שם, לצאת כאשר הם מעל, ולחפש מגמה אחרת . בורסה גרף

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזטרייד תוכנה ל ניתוח טכני בחינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביזטרייד

מאת: ביזטריידבורסת ת"א01/05/111157 צפיות
הבורסה היא אחת הוותיקות הבורסות החשובות ביותר בהודו. בבומבי הבורסה לניירות ערך, העממי ידי BSE הטופס הקצר שלה, הוקמה במהלך 1850, אשר מעורבים קבוצה של ברוקרים שונים מתאספים מתחת לעץ עבור קנייה ומכירה של מניות. אולם בימינו, חילופי ממוקםJeejeebhoy Phiroze מגדלי ב דלאל רחוב במומביי. BSE יש כרגע מעל 5000 ארגונים רשומים ו הוא הגדול ביותר מבחינת שווי השוק. כדי להיות יותר ספציפי, במהלך 1850, אחד פרסי וארבעה סוכני בורסה גוג 'משמש כדי להרכיב מתחת לעץ הפיקוס למסחר לשתף. אליהם הצטרפו בהדרגה על ידי ברוקרים רב

מאת: ביזטריידבורסת ת"א01/03/111792 צפיות
הידעת? ישנם דרכים רבות באמצעותם תוכלו להוסיף הכנסה מכובדת לחשבון הבנק שלכם מידי חודש מבלי לעזוב את העבודה הקיימת. אנשים רבים כבר החלו להרוויח וליהנות ממקור הכנסה איכותי נוסף במקום להישען רק על בעל העסק שלך כמקור פרנסה יחידי עבורך, כך גם תוכל להגדיל את ההכנסה וגם תוכל לתת לעצמך רשת בטחון לכל מקרה בו תפסיק את העבודה שלך במקום זה.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161950 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131784 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica