חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בורסה

מאת: ביזטריידבורסת ת"א01/05/20111159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבורסה היא אחת הוותיקות הבורסות החשובות ביותר בהודו. בבומבי הבורסה לניירות ערך, העממי ידי BSE

הטופס הקצר שלה, הוקמה במהלך 1850, אשר מעורבים קבוצה של ברוקרים שונים מתאספים מתחת לעץ עבור קנייה ומכירה של מניות. אולם בימינו, חילופי ממוקםJeejeebhoy Phiroze מגדלי ב דלאל רחוב במומביי. BSE יש כרגע מעל 5000 ארגונים רשומים ו הוא הגדול ביותר מבחינת שווי השוק.

כדי להיות יותר ספציפי, במהלך 1850, אחד פרסי וארבעה סוכני בורסה גוג 'משמש כדי להרכיב מתחת לעץ הפיקוס למסחר לשתף. אליהם הצטרפו בהדרגה על ידי ברוקרים רבים נוספים עקב אשר מקום המפגש היה צריך להיות שונה בזמנים. עם זאת, מקום מפגש נעשתה קבע דלאל סטריט ב 1874 שנה.עד שנת 1875, זה היה נתון מבנה רשמי תחת 'שיתוף שפת & מאגר ברוקרים האגודה ".בורסה

Sensex, מדד קצר סנסציוני, הוא מדד המשמש BSE כי הוא למעשה מדד משוקלל ערך. Sensex הוא סל של 30 המניות הגדולות שמייצגות היטב וחברות מובילות ברחבי מגזרים קריטיים.

על מנת לקבל הנסחרות בבורסת מומבאי, הארגון צריך למלא כמה קריטריונים, אשר כוללת רשימה של החברה את השאלה, לפחות שלושה חודשים מראש עלBSE. תנאים אחרים כוללים המסחר של מניית החברה על בסיס יומי ב 3 החודשים שקדמו בבורסה, ואת רקורד מצוין של החברה. חוץ מזה, יש לחברה להימנות בין 75 ארגונים העליון מבחינת שווי השוק.

אחרי זה, ארגונים ממוינות לפי המחזור מוחלטת, שבעקבותיה הם ממוין לפי המחזור המצטבר שלהם.מניות רשום כרגע על Sensex BSE כוללים Tata Consultancy Services, NTPC, Maruti סוזוקי, Reliance תקשורת, State Bank of India, בנק ICICI, הינדוסטן לוור, בין היתר.

מדדים אחרים של צילומים של מומבאי Exchange כוללים Smallcap אינדקס Midcap מדד. מדדים ענפיים גם בהווה, כגון ה-IT, כוח, טכנולוגיה Media &טלקום, נפט וגז, מתכות, בריאות, כח, בנקאות, מוצרי צריכה בני קיימא, מוצרי הון, רכב, נדל"ן FMCG מדד. מסחר בורסה

BSE, או בבורסות אחרות לצורך העניין, הם מחזיקים כמות משמעותית של חשיבות. אין כמעט שום חדשות פיננסיות בארץ יכול להיות בשוק sans להשלמת ההון החדשות בנושא. למעשה, רוב האנשים מודעים BSE בלבד לאומי בבורסה בכל בורסה גרף בו אזכור של שוק ההון של הודו עולה.

משאבים: Stockexchange9.in ממלא אותך עם כל המידע על ומסביב . האתר יהיה עוזר לך עם מיטב הברוקר ו הועיל עסקאות תיווך הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזטרייד תוכנה ל ניתוח טכני בחינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביזטרייד

מאת: ביזטריידבורסת ת"א24/04/111241 צפיות
אנחנו לעתים קרובות שואלים מה יותר טוב עבור מסחר במניות, ניתוח פונדמנטלי או ניתוח טכני? סוחרים רוצים לדעת איזה סגנון של ניתוח יש יותר סיכוי להוביל עסקאות רווחיות. ניתוח פונדמנטלי ניסיונות כדי למדוד את הערך הפנימי של המניה. במילים אחרות, מה החברה שווה באמת? אם היית רוצה לקנות מכונית משומשת, בנוסף והדגם של הרכב, האם היית שוקל את גיל המכונית, כמות קילומטרים יש לה , מה האפשרויות שיש, כמה טוב יש בו נשמר, וכו ' בכל . פעםשאתה שוקל את כל הגורמים הללו ומשווה כלי רכב דומים בשוק.

מאת: ביזטריידבורסת ת"א01/03/111794 צפיות
הידעת? ישנם דרכים רבות באמצעותם תוכלו להוסיף הכנסה מכובדת לחשבון הבנק שלכם מידי חודש מבלי לעזוב את העבודה הקיימת. אנשים רבים כבר החלו להרוויח וליהנות ממקור הכנסה איכותי נוסף במקום להישען רק על בעל העסק שלך כמקור פרנסה יחידי עבורך, כך גם תוכל להגדיל את ההכנסה וגם תוכל לתת לעצמך רשת בטחון לכל מקרה בו תפסיק את העבודה שלך במקום זה.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161955 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148154 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica