חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקי דפוס בארץ

מאת: גל מוראיכות הסביבה 26/04/20111179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם המודעות לאיכות הסביבה הביאה או תביא לחיסול של עסקי דפוס בארץ?

לא, ממש לא מסתמנת מגמה של פגיעה או אפילו צמצום קל של תעשיית דפוס בארץ על רקע המודעות הסביבתית הגוברת בעולם כולו וגם בארץ לאט לאט. נכון, אנשים החלו לפתח מודעות ביבתית ונכון, התחילו למחזר, לשתות מים מינרלים, להישמר מקרינת השמש וכו' וכו' אבל כשזה מגיע לדפוס - המודעות לא הביאה לצמצום הביקוש. 

בארץ יש כל כך הרבה חברה שמייצרות ומייבאות והתחרות בין המותגים, על קהל צרכנים מצומצם, היא תחרות אגרסיבית מתמיד. לכן בארץ עולם הפרסום בפרט ועולם הפרסום באמצעות חומרי דפוס באופן ספציפי הוא כל כך מפותח. אף משווק איננו מוותר על ההזדמנות לשלוח חומרי הסברה (חומרי דפוס) ישירות לבית הלקוח, בין אם זה ישירות לתיבת הדואר, הנחת חומרי דפוס על ידית הדלת הראשית או אף המגמה החדשה בארץ - הנחת חומרי דפוס על האוטו, חלוקת חומרי דפוס בנקודות מכירה ושיווק מרכזיות (קניונים, רחובות מרכזיים, מרכזים מסחריים וכו').

פתרונות דפוס לא רק הופכים מבוקשים יותר ויותר אלא יש דרשה לפתרונות דפוס איכותיים יותר הן מבחינת העיצוב והן מבחינת החומרים (נייר, דיו, איכויות הדפסה וכו'). המשווקים מבקשים פתרונות יצירתיים, חדשניים, שימשכו את העיין ויצרו את אפקט הוואו! אי אפשר לעשות זאת באמצעות תשדירי רדיו ובוודאי שאי אפשר לעשות זאת באמצעות האינטרנט - פרסום דפוס הוא הדרך למשוך את העין, החל ממודעות שילוט במימדים עצומים ועד למציאת פתרונות יצירתיים להניח חומר דפוס ישר בתוך הידיים של הלקוחות באמצעות דיוור ישיר.

אז אולי במדינות מתקדמות בהן יש מודעות לאיכות הסביבה מדפיסים פחות חומרי שיווקיים ופרסומיים ואולי מחלקים פחות וברור שממחזרים כל נייר ונייר אבל בארץ - כל מה שחשוב למפרסמים הוא למכור ולמכור ואיש אינו נותן את הדעת לנושא איכות הסביבה.

מוצרי דפוס איכותיים לא מוצאים בכל מקום. הרבה בתי דפוס קטנים וגדולים מבטיחים ללקוחותיהם הרים וגבעות, כאשר בפועל המוצרים מאכזבים. על כן כאשר אתם נתקלים בצורך לרכוש מוצרי דפוס חדשים, כדאי ואף מומלץ מאוד לבדוק את איכות החברה ומוצריה. בשבי לשלא תהיו מאוכזבים אחר כך והכסף שלכם אכן יחזיר את תמורתו - כדאי לערוך סקר שוק מקיף אודות חברות דפוס ואיכות המוצרים שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131137 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111188 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111438 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111291 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111172 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111387 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111576 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191296 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171563 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143051 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142649 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica