חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיק ההשקעות שלנו – שיקול דעת זה שם המשחק

מאת: הדר נרקיסהשקעות26/04/20111073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אנשים רבים בימינו מחזיקים תיק השקעות כזה או אחר, הכולל בעצם את נכסיהם הכספיים השונים, בין אם הם מושקעים במניות בבורסה, בקרנות הון כאלו ואחרות או בכל סוג השקעה אחרת, בה הם חושבים שיקבלו תשואה הולמת.

בעוד כל כך הרבה אנשים מחזיקים בתיק השקעות כזה או אחר, עולה הצורך הממשי בניהול תיקי השקעות כשירות בסיסי ומתבקש, עבור כל משקיע ומשקיע. תיק ההשקעות שלנו הוא בעצם הקופה בה מוחזק כל הכסף שצברנו במהלך חיינו, ואנחנו חייבים לנהל אותו (או לדאוג שמישהו ינהל אותו) באופן שקול ואחראי, אם אנחנו רוצים לשמור על הכסף שלנו ולגרום לסכום הכולל להמשיך ולצמוח.

אז על מה חשוב שנשים דגש בהקשר של ניהול תיקי השקעות, עבור תיק ההשקעות הפרטי שלנו?

כמובן שחשוב להפקיד את ניהול התיק (במידה ואיננו עושים זאת בעצמנו) בידי חברה מנוסה ומקצועית, המעסיקה מנהלי תיקים איכותיים ומקצועיים אשר נמצאים עם האצבע על הדופק בכל הקשור למתרחש בזירות הפיננסיות השונות באופן שוטף. חשוב גם לסכם מראש עם מנהל התיק שלכם על האופן בו אתם מעוניינים שינהל את התיק (איזו רמה של נטילת סיכונים, פעם בכמה זמן לדווח לכם, עבור אילו מהלכים נדרש אישור מכם ואילו לא וכד'..), ולהשגיח עליו בעצמכם ולוודא שהוא עושה את מה שסיכמתם.

אבל מעבר לכל הפרטים הטכניים האלו, ניתן לומר כי אולי אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לניהול תיק ההשקעות (על ידיכם או על ידי מנהל התיק שלכם) הוא פשוט שיקול דעת בסיסי, והיגיון בריא. יש להיות זהירים עד כמה שניתן, אך עדיין לקחת פה ושם סיכונים מחושבים. יש לנסות ולקרוא את המפה הפיננסית באופן כללי, ולהימנע ממהלכים שפועלים בניגוד לאינטואיציה הכלכלית שלכם. בגדול, זה נשמע אולי כמו כל מיני עצות כלליות ביותר, אבל אנשים רבים נוטים ללכת לאיבוד בתוך העולם המורכב כל כך הזה של כלכלה ופיננסים, ושוכחים לעצור ולהסתכל על התמונה הכללית מלמעלה – בסך הכל מדובר בכסף שלכם ובמקומות בו אתם משקיעים אותו. על ידי שמירה על קור רוח והקפדה על שיקולים רציונאליים ומחושבים תוך מתן שיקול דעת בריא, תוכלו להישמר מסיכונים מיותרים ולהמשיך להרוויח תשואות ממוצעות ומשתלמות ביותר..


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר נרקיס

מאת: הדר נרקיסהלוואות26/04/111036 צפיות
תחום האשראי וההלוואות לעסקים ולאנשים פרטיים הוא כיום תחום מפותח, עשיר ומגוון. קיימים אינספור סוגים שונים ומשונים של הלוואות, המיועדות לצרכים שונים, למלווים שונים, תקופות וטווחים שונים וכד'.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181560 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171702 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161594 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica