חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה אילוף כלבים

מאת: שי מולדובןאילוף בעלי חיים05/05/20111271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אילוף כלבים הוא למעשה לימוד הכלבים הרגלים ופעולות שונות. דוגמה ללימוד הרגלים: עשיית צרכים בזמן טיול בלבד ולא בתחום הבית. דוגמה ללימוד פעולות שונות: ישיבה כאשר הכלב שומע את המילה "שב".מה זה אילוף כלבים אילוף כלבים בסיסי לרוב כולל לימוד של ההרגלים: עשיית צרכים בטיולים בלבד, מניעת משיכה ברצועה בזמן הטיול, מניעת קפיצות על הספות, מניעת התפרצויות מדלתות פתוחות ומניעת ירידה מהמדרכה לכביש ללא רשות. ובנוסף לימוד פעולות שונות כגון: ישיבה (שב), שכיבה (ארצה), הליכה לצד הבעלים (רגלי), הישארות במקום (הישאר), הגעה לבעלים (אלי), הליכה למקום של הכלב בבית, הפסקת פעולות לא רצויות (לא) ושחרור למשחק (חופשי). תהליך אילוף הכלבים הבסיסי כשמו כן הוא: מהווה את הבסיס שממנו ניתן להמשיך לשאר סוגי האילוף למיניהם. אילוף כלבים למשמעת מתקדמת הינו תהליך לימוד שניתן לבצע אותו לאחר תהליך אילוף הכלבים הבסיסי ומטרתו שהכלב יבצעו את מה שלמדו בפעם הראשונה וללא הצורך בתיקונים. אילוף כלבים לפתרון בעיות התנהגות בשונה מהדעה הרווחת אינו מתייחס להתפרעויות או חוסר משמעת של הכלב בבית - תהליך אילוף כלבים בסיסי יכול לפתור את הבעיות האלו ללא מאמץ. תחת הקטגוריה "בעיות התנהגות" נכנסים התנהגויות חריגות כמו- תוקפנויות וחרדות (פחדים קיצוניים). מטרתו היחידה של תהליך אילוף כלבים לפתרון בעיות התנהגות היא הקניית התנהגויות חדשות לכלב אשר יהוו חלופה להתנהגויות לא רצויות קודמות. לדוגמה- כלב אשר מגלה תוקפנות כלפי כלבים אחרים, בתום התהליך יתעלם מהם במקום לתקוף אותם.אילוף כלבים לעבודה הם תהליכי אילוף אשר בסופם לומד הכלב לבצע פעולות שונות למטרה מעשית. ישנם תהליכי אילוף נוספים ורבים: אילוף כלבים להגנה, אילוף כלבים לתקיפה, אילוף כלבים להרחה (סמים, חומרי נפץ, כלי נשק ועוד), אילוף כלבים לרעיית צאן, אילוף כלבים להצלה, אילוף כלבים לתערוכות יופי, אילוף כלבי נחייה ופריצת הדרך בשנים האחרונות אפילו אילוף כלבים לחולי אלצהיימר וכל אלו רק קצה הקרחון ממגוון התפקידים והפעולות שניתן ללמד את הכלבים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי מולדובן - אילוף כלבים

3 7 7 7 0 9 6 - 2 5 0

www.dogsm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי מולדובן

מאת: שי מולדובןאילוף בעלי חיים05/05/111398 צפיות
האם אנחנו חייבים להסתמך על בעל מקצוע - מאלף כלבים - כדי שהכלב שלנו יהיה מאולף או שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד. מה דרוש לאדם בשביל להפוך להיות מאלף כלבים?

מאת: שי מולדובןאילוף בעלי חיים03/05/111276 צפיות
החגים בפתח והחגיגה הקולינארית בשיאה. אולם ברוב הפעמים המאכלים שיכולים לעשות לנו רק טוב יכולים לעשות לכלבים שלנו מאוד רע. אז לפני שאתם נותנים לכלבים את השאריות, ריכזתי עבורכם רשימת מצרכי מזון שלא מומלץ לתת להם לאכול.

מאת: שי מולדובןאילוף בעלי חיים03/05/111759 צפיות
חוקרים מצאו קשר ישיר בין בעיות ראייה לבעיות התנהגות. איך הכלב באמת רואה את העולם? האם נכונה הידיעה שהם רואים רק שחור ולבן? ואיך חוש הראייה של הכלב עוזר לנו כאשר אנחנו רוצים לקרוא לו אלינו?

מאת: שי מולדובןחיות מחמד25/01/111935 צפיות
מה ההבדלים בין סוגי המזון השונים, ומה הכי טוב לכלב? נדמה שהכלבים רעבים כל הזמן, כיצד נדע שאנחנו מאכילים אותם מספיק?

מאת: שי מולדובןחיות מחמד25/01/111913 צפיות
חנויות בעלי החיים מציעים מגוון רחב של מיטות לכלבים, כאשר מחירי המיטות יכולים לנוע מעשרות ועד למאות שקלים. אחד מהתסכולים הקשים ביותר הוא כשהבעלים חוזרים הביתה ומגלים את שרידי המיטה שקנו במיטב כספם. במאמר זה אסביר מהם היתרונות והחסרונות של כל סוג מיטה, ואיך תדעו שאתם קונים את המיטה האידאלית לכלב שלכם.

מאת: שי מולדובןוטרינריה25/01/112249 צפיות
מהו החום הנורמלי לכלב? מהן המחלות: כלבת, שעלת, פרוו וכיצד ניתן להמנע מהן?

מאת: שי מולדובןחיות מחמד25/01/113111 צפיות
כלבים יכולים לשמוע טווח צלילים הגבוה פי כמה מטווח הצלילים שאנו, בני האדם, מסוגלים לקלוט. בעוד שבטבע חוש שמיעה מפותח שכזה מהווה יתרון בולט, הרי שבסביבה העירונית בה אנו חיים הוא יכול להוות גורם מפריע

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205626 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165744 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158045 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144469 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132534 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132288 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica