חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבנית במים

מאת: מיטל חדראיכות הסביבה 05/07/20091045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מים קשים אשר עשירים במינרלים, סידן ומגנזיום (שהם היוצרים של אבנית במים), לא רק שלא מזיקים לבריאותנו, אלא חשובים וחיוניים למערכות גוף האדם.

הבעיה מתחילה כשאותם מינרלים מתגבשים והופכים להיות אבנית במים, ועלולים לגרום נזק לשיניים, להצטברות אבנית על השן, לדלקות חניכיים ועוד.

אז מה אפשר לעשות בשביל שהמינרלים, הסידן והמגנזיום שכה חיוניים לנו לא יאבדו? או שעדיף להתפשר על התגבשות אבנית במים?

רופאים בכל העולם טוענים כי שתיית מי ברז מסוננים עדיפים בהרבה על שתיית מים מינרליים מבקבוקים, כיוון שהם מים רכים לגמרי, ללא הסידן והמגנזיום.
נזק האבנית במים לא מסתכם בפגיעות בחלל הפה, הנזק נגרם גם לצנרת הבית ולברזים, לדודי שמש, גופי חימום שונים. המצב הנגרם הוא, למעשה, שהאבנית במים היא חומר מבודד והיא גורמת לכך שאנו מחממים קודם כל אותה, ורק אחר כך את המים.

הפתרונות המוצעים לנו הם רבים ומגוונים, החל ממערכות סינון פשוטות במסננות בעזרת העברת המים דרך מסננת עם חורים קטנים מאד, כלה במערכות סיליפוס (המוכרות גם בשם פולי פוספסט) ועד למערכות מגנטיות המושכות אליהן סידן ומגנזיום בעזרת מטענים חשמליים.

האבנית במים נתונה לפתרון פשוט ביותר כל עוד מטפלים בה בזמן ודואגים למנוע אותה לאורך זה. אל תתנו לצנרת שלכם להתמלא בה.

מערכות רבות יבטיחו העלמת טוטאלית של האבנית. כדאי לבדוק היטב אם אותן מערכות לוקחות איתן החוצה את המגנזיום והסידן (שמהם בעצם מורכבת האבנית) או שהן ממוססות את המים כל הזמן ובכך נוצרת מניעת אבנית – החומרים לא מתאחדים, לא ייגרם נזק, ונמשיך לשתות את המים עם מה שאנחנו צריכים בתוכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.ecoservice.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל חדר

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091244 צפיות
משאבות מים להגברת לחץ המים נצטרך להתקין לרוב בבניינים בעלי קומות, בהן המים בקומות הגבוהות יותר הם בעלי לחץ נמוך. משאבות מים משמשות להעברת חומר זורם ממקום אחד לשני, להגברת לחץ ולמהירות הנוזל. הצנרת העירונית מספקת לנו מים בלחץ של כ-3 אטמוספרות, כשאשר בלחץ כזה, כבר בקומה הרביעית הלחץ מגיע ל1.5 אטמוספרות – שזהו לחץ נמוך מידי למקלחת, ואם הצינורות מיושנים ועם חלודה – אז לחץ זה לא יספיק גם לצרכים פשוטים יותר, כמו שטיפת כלים.

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091296 צפיות
מהי מערכת ASF ולמה כדאי להתקין אחת כזו? מערכת ASF היא מערכת מגנטית למניעת אבנית. היא מסננת את המים ממוצקים כמו חול, חלודה, לכלוך וטפילים. הטיפול נעשה בשני מישורים: *כדורי הסיליפוס המוכרים אשר מונעים התגבשות של אבנית על ידי שינוי המבנה המולקולרי שלהם. *מגנטים חזקים אשר מפרידים את מרכיבי האבנית ומבודדים אותה מהמים.

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091465 צפיות
ריכוך מים הוא מושג שנתקל בו רבות כשנחפש מסנני מים לבית, בואו ננסה להבין מה בדיוק משמעותו. ריכוך מים זו למעשה פעולה המפחיתה את ריכוז יוני הסידן והמגנזיום במים. ללא פעולה זו, ישנה נטייה לסידן ומגנזיום פחמתיים להדבק למשטחים של צינורות וגופי חימום (תופעה המוכרת לנו יותר בשם אבנית) אך לא רק. חומרים אלו מגיבים רע עם חומרי סבון למיניהם, ומפחיתים את כושר הניקוי וההורדה של חומרי הניקוי השונים מכלים.

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091246 צפיות
מהם מים קשים ולמה להעביר אותם תהליך ריכוך? המים הקשים הם משקעים אשר סופחים מהאדמה מינרלים, מלחים, סידן, מגנזיום ולעיתים עוד. ההגדרה להאם המים קשים ועד כמה תלויה בכמויות הסידן והמגנזיום שבהם, כשהסקאלה מתחילה ב:עד 20 מ"ג לליטר למים רכים ומעל 120 מ"ג לליטר למים קשים מאד. המים בישראל מוגדרים בין קשים לקשים מאד (תלוי במקור המים הספציפי). הסידן והמגנזיום טובים לנו. אז למה בכל זאת יש להעביר אותם תהליך ריכוך?

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/097798 צפיות
המצאות אבנית, כלור וחומרים כימיים שונים במי השתיה שלנו גורמים למחלות קשות בכבד, בכליות ועוד. מזה שנים רבות משווקים מטהרי מים ביתיים למיניהם הפועלים על טכנולוגיות שונות. אחת מהן היא שיטת הסיליפוס. הסיליפוס מיועד לריכוך מים (כולל מי שתיה), הוא מורכב מפוליפוספט של נתרן, סידן, מגנזיום וסיליקט. הסיליפוס משחרר את המים כמות זעירה של זרחן (ריכוז של 1-3 מ"ג לליטר. לצורך השוואה, על פי המלצות רשויות הבריאות בארה"ב, הצריכה היומית המומלצת של זרחן לאדם היא 800 מ"ג ליום).

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091607 צפיות
מסנן אבנית הוא כבר מזמן לא קנקן פשוט שמעביר מים לאט ומנקה אותם מאבנית בלבד. הפיתוחים של ימינו איפשרו לנו ליצור מסנן אבנית כמערכת שלמה שגם מונעת את האבנית עוד לפני שהיא נוצרת, וגם מנקה את המים מלכלוך אחר (חול, חלודה, טפילי מים ועוד).

מאת: מיטל חדרבריאות ורפואה כללי06/07/091363 צפיות
מציעים לנו היום בפרסומות בעיתונים ובטלוויזיה עשרות מוצרים שונים למניעת אבנית, אבל האמת היא שרבים מהם מזיקים לבריאותנו יותר משמועילים. החוכמה במניעת אבנית היא לא הפרדת האבנית מהמים. האבנית מורכבת מחומרים שגופנו חייב להיות ניזון מהם. החוכמה במניעת אבנית טמונה בלא לתת לאותם החומרים את הזמן להתגבש ולהפוך לאבנית בצורתה המוכרת והמזיקה.

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191292 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171559 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161762 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143046 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142645 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142624 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138669 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica