חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללים לבניית דק

מאת: יעל מלמדגינון09/05/2011936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוהבים פרגולות ודקים? אנשים משקיעים די הרבה זמן, מאמצים וסכומים נאים של כסף בטיפוח הבית והגינה - אנחנו שותלים, גורפים, חופרים ועורמים, בבית אנחנו צובעים, משייפים, מחליפים וצובעים שוב, ממלאים את סביבתנו ברהיטים למטרות נוי ונוחות, קונים מכשירים חשמליים שהופכים את חיינו לקלים ונוחים, מחליפים בהדרגה כאשר הם מתיישנים, וכל זאת למען נוכל ליהנות ממרחב המגורים שלנו, לשבת בכיף ולהרגיש בבית.

לא מעט אנו זקוקים לקצת עזרה בבחירת מוצרים שונים ובעלי מקצוע לטיפול בתחומי חוץ ופנים הבית. מחפשים עצות בנושא בניית דק? מתעניינים בנושא דקים ופרגולות? זה המקום:

-כאשר באים לרכוש פרגולה לגינה, כדאי מאד להקפיד ולדרוש עץ גולמי אשר כבר עבר אימפרגנציה. אימפרגנציה מרחיקה מזיקים וחרקים אשר מובילים לריקבון, דבר ששומר על העץ לאורך זמן רב.

-דקים ובעיקר פרגולות שגווניהן חומים כהים יאריכו ימים הרבה יותר מאשר פרגולות שהגוונים שלהן מאד בהירים, אשר דוהים ומתקלפים בקצב מהיר.

-כל שנה יש לצפות את הדקים בחצר בשכבה נאה של שמן שמגנה על מבנה העץ ומאריכה את זמן השימוש בו.

-כסוי אטום לגשם לריהוט חצר ולפרגולה יסייע מאד להארכת תוחלת החיים שלה וייאפשר ישיבה תחתיה אפילו ביום סגרירי.

-לשם ניקוי פרקט מעץ אמיתי יש להיעזר במטלית רצפה לחה בלבד ולהקפיד שלא להרטיב אותו, כי עץ סופג נוזלים ונהרס.

-לפני שקונים מוצר לבית או לגינה משתלם מאוד לערוך סקר שווקים, למען תדעו שקיבלתם את המוצר הכי שווה במחירים הכי טובים.

צריכים עוד טיפים בתחום התקנת דק? הכנסו לאתר http://www.jerusalem2000.org.il/ בו תמצאו את כל העצות, כל המחירים וכל נותני השירות הכי טובים. המשך קריאה מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121357 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121315 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121242 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121185 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121416 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121321 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121296 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811190 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica