חפש מאמרים:
שלום אורח
09.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM: האם העסק שלי צריך את זה?

מאת: אביב יועציםCRM12/05/2011896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוהי בהחלט שאלה טובה, ונכון לשאול אותה. הבה וננעשה להכניס מעט סדר בנושא, ולספק תשובה מקיפה על השאלה הזאת.

ברמה הבסיסית ביותר, לכל חברה יש לקוחות, בין אם היא מציעה להם מוצרים או שירותים שונים. כל חברה אוספת מידע בסיסי כלשהו לגבי הלקוחות הללו (שמות, כתובות, רכישות קודמות, חוזים שנחתמו עמם וכו'). לכן, כל חברה צריכה להחזיק טכנולוגיית CRM כלשהי, גם אם בסיסית מאוד, כדי לנהל את כל המידע הזה הנוגע ללקוחות. שימו לב, שאפילו עסקים קטנים מאוד משתמשים כבר עכשיו בתוכנות מחשב פשוטות (כמו אקסל או וורד) כדי לנהל את המידע הזה. אך כדאי לדעת שלאסטרטגיית CRM ישנם שימושים נרחבים יותר. למעשה, זוהי אסטרטגייה כללית לניהול קשרי לקוחות ושיווק ממוקד ונרחב. לכן, כל עסק אשר יש לו לקוחות ו/או ספקים שאיתם הוא רוצה להתנהל בצורה טובה יותר יכול להעזר במערכת CRM. מערכת כזו מאפשרת לעסק להכיר את הלקוחות טוב יותר, מההבטים השונים של ההעדפות שלהם, דפוסי הקנייה שלהם, המשתנים הדמוגרפיים, החברתיים והכלכליים שלהם ועוד. ישנן חמש שאלות עיקריות שבעלי עסקים יכולים לשאול את עצמם כדי להחליט האם הם זקוקים למערכת CRM:

- האם אני מנסה לתקשר עם קהל גדול של לקוחות או ספקים, על בסיס קבוע (מעל ארבע פעמים בשנה)?

- האם אוכל להרוויח יתרונות שונים (כמו הגדלת הרווחים והורדת ההוצאות), על ידי טיפול בקהל הזה דרך ערוצי תקשורת ישירים שמערכת CRM מקלה את השימוש בהם, כמו דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, טלפון, אנשי מכירות או אנשי שירות ותמיכה?

- האם שירות הלקוחות שלי ירוויח יתרונות נוספים מהפיכת השירות והמכירה לאישיים יותר? הפיכת השירות לאישי יכול אומנם להתחיל מדברים פשוטים ביותר כמו שימוש בשמות הפרטיים בעת שליחת דואר או דואר אלקטרוני, אך בסופו של דבר, בעזרת מערכת CRM, צריך העסק לכלול שירות אישי יותר ברמת התקשורת הכללית עם כל הלקוחות. היתרון שהלקוחות מרוויחים מכך הנו שהם מקבלים ערך מוסף מהיחסים שהם מנהלים עם העסק. היתרון שהעסק מרוויח הנו שהלקוחות הופכים לנאמנים יותר, וקטן הסיכוי לאבד אותם.

- האם אני יכול ללמוד דברים שיעזרו לי להיות יותר יעיל ואפקטיבי, על ידי ניתוח כלל המידע הקיים בעסק לגבי הלקוחות? שימו לב, שאיננו מדברים כאן על עריכת קבוצות מיקוד קטנות, אלא על מערכת CRM שאוספת מידע מפורט על כלל הלקוחות, כגון הפעולות הקבועות שלהם בעסק, הסכומים שהם נוהגים להוציא, השירות שהם אוהבים לקבל, וכמובן גם ניתוח של מידע אישי כפי שהוזכר בפסקה הראשונה.

- האם יש לי כרגע נגישות קלה ומהירה לכל המידע הקשור ללקוחות? זוהי השאלה האחרונה, ולעיתים קצת קשה לבעלי עסקים לענות עליה. ננסה לפשט אותה באמצעות שלוש שאלות נוספות: האם כבר יש לי מידע על לקוחות או ספקים במקום כלשהו, ממוחשב או ידני? האם המידע הזה נפרס על פני תחומים שונים (מכירות, חשבונות, שירות, שיווק, אינטרנט וכדומה), ואם כן, האם אוכל להרוויח יתרונות מריכוזו במקום אחד, כמו בתוכנת CRM טובה? במידה ואין לי כרגע מידע כזה, האם אוכל להרוויח מלאסוף אותו בצורה יעילה ומאורגנת?

אם התשובה על יותר משתיים מהשאלות הללו הייתה "כן" או אפילו "אולי", זהו סימן שאתם יכולים להתחיל לשקול ברצינות שימוש במערכת CRM, שתעזור לכם להרוויח את כל היתרונות שהוזכרו כאן, ואפילו יותר.

 



תגיות המאמר: CRM


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/16984 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161282 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161139 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16895 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16821 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16739 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16738 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131802 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131303 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/133021 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131286 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131226 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131508 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131284 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica