חפש מאמרים:
שלום אורח
20.09.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול קשרי לקוחות: איך להימנע מטעויות בנושא

מאת: אביב יועציםCRM12/05/20111208 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם כמה דברים שיכולים לסמן לכם שאתם עומדים בפני נפילה לבורות הקיימים בדרך ליישום אסטרטגיית ניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם. להלן שלושה סימנים כאלה, מלווים בהסברים שיעזרו לכם להמנע מנפילה אל הבור.

1. אתם כבר גדולים מדי למידותיה של האסטרטגיה הראשונית שלכם, אבל עוד לא עשיתם שום שינוי.

כאשר מדברים על ניהול קשרי לקוחות נבון, זהו אחד הסימנים הנפוצים ביותר שמאותתים לכם שאתם בדרך הלא נכונה. מנהלים רבים מכירים את הסיפור הזה- התחלתם בקטנה ויישמתם מערכת ניהול קשרי לקוחות בסיסית. המטרה המקורית של המערכת הייתה לעקוב אחר פעילויות של לקוחות ולנהל את בסיס הנתונים שלכם. בעקבות יישום השיטה גדלו המכירות, מה שהגדיל גם את מספרם של אנשי השיווק, השירות והמכירה, אך המערכת הבסיסית והשימוש בה- נשארו כשהיו. כעת, אתם חשים שאין ממש סינכרון מערכתי בין המכירות, השיווק והשירות. אם זה נשמע לכם מוכר- זה הזמן לשקול מערכת ניהול קשרי לקוחות חדשה.

הפיתרון: התייעצו עם אנשי המקצוע כדי להבין מהי המערכת הטובה ביותר עבורכם. עברו למערכת גדולה יותר, והשתיתו שימוש נרחב יותר באפשרויות שהיא מציעה.

2. התקנתם מערכת ניהול קשרי לקוחות, אך העובדים שלכם מתקשים להעזר בה.

אם העובדים לא מצליחים להפיק מהמערכת יתרונות שיעזרו להם לשפר קשרי לקוחות, אתם עלולים להרגיש כאילו התקנת המערכת הייתה רק בזבוז של זמן וכסף.

הפיתרון: כדאי מאוד להתקין מערכת שמתקשרת עם תוכנות שהעובדים שלכם כבר מכירים (כמו אאוטלוק, וורד, אקסל וכדומה), ואף דומה להן יחסית באופן השימוש. עובדים נמנעים פעמים רבות מהשימוש בתוכנות חדשות בגלל מספר סיבות- לדוגמה כאשר הם מרגישים מאויימים על ידי טכנולוגייה מסובכת מדי, כאשר התוכנה אינה תקשורתית ועובדת בצורה שונה ממה שהם רגילים, כאשר הם חושבים שנדרש יותר מדי ידע טכני בשביל להפעיל אותה, או כאשר הם לא מצליחים להבין כיצד שימוש בתוכנה יעזור להם בעבודתם. לכן, בחרו תוכנת ניהול קשרי לקוחות תקשורתית ופשוטה להפעלה. חשוב מאוד גם שתלמדו את העובדים שלכם היטב כיצד להשתמש בה, ותסבירו להם בצורה ברורה את כל היתרונות שהם עתידים להפיק משימוש נבון במערכת.

3. התוכנה שיש לכם דורשת מהעובדים להכניס שוב ושוב את אותו מידע, וליצור דוחות באופן ידני.

צר לי להיות זאת שמספרת לכם את זה, אבל תוכנות האופיס השונות שיש לכן במחשב אינן תוכנות ניהול קשרי לקוחות, וגם אינן יכולות לשמש כתחליף לתוכנות כאלה. קשרי לקוחות הנו נושע מהותי בניהולו של עסק, כך שאי אפשר באמת להשתמש בתוכנות לא ייעודיות כדי לנהל מידע שקשור ללקוחות. מהצד השני- ישנם נושאים שחייבים לפעמים לטפל בהם דרך תוכנות המחשב הרגילות, לכן עסקים שיש להם תוכנת ניהול קשרי לקוחות אשר אינה מתקשרת עם תוכנות אחרות- עלולים לסבול מבזבוז עצום של זמן ואנרגיה שיושקעו ברישום סיזיפי חוזר של מידע.

הפיתרון: אתם צריכים מערכת ניהול קשרי לקוחות אמיתית וייעודית לתחום של קשרי לקוחות, ואתם צריכים מערכת ש"משחקת יפה עם ילדים אחרים". כדאי לכם להשקיע במערכת ניהול קשרי לקוחות שתהווה בסיס יציב לכל שאר התחומים של העסק, ואחד מהדברים המשמעותיים שיעזרו לה לעשות את זה תהיה היכולת לתקשר עם כל התוכנות שבהן אתם משתמשים כיום.

אם תיזהרו ממכשולים ותמצאו פתרונות לבעיות שיצוצו בהמשך הדרך, תוכלו ליישם ניהול קשרי לקוחות נבון, שיקח את החברה שלכם יד ביד לקראת מכירות מוגברות, לקוחות נאמנים יותר והוצאות מופחתות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/16952 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161249 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161103 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16871 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16793 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16712 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16707 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131780 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131274 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/132721 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131269 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131204 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131487 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131262 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica