חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגיית הזעת יתר ושאיבת שומן

מאת: ask4web קידום אתריםרפואה18/05/20111088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור אלו הסובלים מתופעה של הזעת יתר או לחלופין מהצטברות בלתי פרופוציונלית של שומן בגוף, מומלץ להתעניין בטיפול הזעת יתר וכן – שאיבת שומן.

שאיבת שומן הפכה לפעולה נפוצה בענף הרפואה האסתטית וניתן לעבור אותה בשני אופנים: על ידי שאיבה של ממש או על ידי המסת השומנים. שיטת שאיבת שומן באמצעות שאיבה היא השיטה המסורתית של שאיבה ונעשית בצורה פולשנית. במהלך הפעולה מוחדרת צינורית מתחת לעור וממיסה באמצעות חומר מיוחד את השומנים באזור הבעייתי. לאחר המסת השומנים הצינורית שואבת את הנוזל שהתקבל. יש לציין כי  פעולה זו כרוכה בהרדמה מקומית או כללית וזה תלוי בגודל האיזור המטופל.

 באיבר אחד או מספר אברים מצומצם ניתן להסתפק בהרדמה מקומית. עם זאת, שאיבת שומן הנעשית על שטח נרחב בגוף או על מספר איברים גדול יש צורך בהרדמה מלאה. האיברים בגוף הנוטים בדרך כלל להצטברות שומן הם המותניים, הישבן והבטן. התופעה אינה אופיינית דווקא לבעלי עודף משקל אלא בהחלט יכולה להופיע בקרב אנשים ממוצעים במשקלם שעקב דיאטות חוזרות או הריונות וחוויות אחרות גופם השתנה ובחלק מסויים בו מופיעים יותר שומנים.

בנושא הזעת יתר יש לציין ראשית את שני הסוגים הנפוצים בתופעה: קיימת הזעת יתר כללית הנובעת מגורמים רגשיים כמו פחדים או מתח הנמשכים לאורך זמן או ספציפיים לסיטואציה מסויימת. הרקע להזעה זו הוא נפשי. לעומת זאת קיימת הזעת יתר שהרקע שלה הוא גנטי: כאן מדובר בתהליך גופני במהלכו ניתנת הוראה לקצות העצבים הסימפתטיים – האחראים להגברת הזיעה – להפריש יותר חומר המכונה אצטילכולין . הפרשה גדולה יחסית מחומר זה גורמת לתופעת הזעת יתר.

שתי השיטות הנפוצות לטיפול בהזעת יתר הן הזרקת בוטוקס וניתוח. הזרקת בוטוקס ידועה כשיטה מצליחה המשתקת את האיזור שבין העצב לבלוטות הזיעה ועקב כך לא מגיעה הוראת הפרשת הזיעה. היא יעילה לכל האיזורים ומומלץ לחזור עליה כל חצי שנה. כמו כן שיעור הסיבוכים ותופעות הלוואי נמוך ביותר. לעומת שיטה זו קיים ניתוח במהלכו נפגעות בלוטות הזיעה בבית השחי והוא מוגבל לטיפול בהזעה באיזור זה בלבד.  

 



תגיות המאמר: שאיבת שומן, הזעת יתר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131787 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131835 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131643 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132090 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131542 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131683 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131681 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201470 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192367 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192449 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192020 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182433 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181440 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181386 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica