חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח סינוסים

מאת: דוד כהןרפואה30/01/20192013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוחים אנדוסקופיים הם מכלול של ניתוחים הקשורים בעולם האף אוזן גרון. הם נפוצים מאוד אולם לא כל אחד מגיע לכדי ניתוח אלא אם באמת צריך. הניתוחים הללו מתבצעים דרך האף בדרך כלל ואם בעבר זה היה כרוך בצלקות והחלמה ארוכה הרי שכיום מדובר בניתוחים הרבה יותר פשוטים וזמני החלמה מהירים יותר.

איך זה קשור לסינוסים?

סינוס הוא בעצם חלל אוויר פתוח שנמצא אצלנו בתוך הגולגולת באזור הפנים, הם נמצאים מסביב לאף, במצח, מאחורי הלחי ובין האף לעיניים. הסינוסים הללו מכוסים ברירית נשימתית ויש בהם בלוטות הפרשה המוציאות ריר הנקרא מוקוס. תפקידו של ריר זה הוא להגן על הסינוסים ועל אזור האף.

כיצד הסינוסים שלנו מתפקדים כשאנחנו חולים?

הבעיה מתחילה כאשר יש דלקת באותה רירית נשימתית והמוקוס שנוצר הופך להיות סמיך ומופרש בכמויות גדולות ממה שצריך. הוא גורמה לחסימה של פתחי הסינוסים וגורם להצטברות של הפרשות. אלה יכולים להזדהם וליצור בלגן גדול יותר.

כמה זמן נמשכת המחלה?

סינוסיטיס נמשך בדרך כלל לא יותר מחודש, אולם כאשר זה הופך להיות מקרה כרוני, ייתכן וזה יימשך גם למשך כמה חודשים. במקרים כאלה ככל הנראה יהיה צורך בניתוח סינוסים אחרת אורח החיים שלכם יפגע מאוד.

כיצד אני יודע שאני חולה בסינוסיטיס?

התסמינים למחלה די בולטים אולם לא תמיד מבשרים על כך שמדובר בסינוסיטיס. למעשה אם יש לכם נזלת, כאבי פנים, כאבי ראש או גודש באף – זה יכול להיות סינוסיטיס אבל זה יכול להיות גם כמה דברים אחרים. לכן, בכל מקרה כדאי להיבדק אצל רופא המשפחה או רופא א.א.ג ולקבל טיפול ראשוני. אם זה לא עובד תוכלו להתקדם לטיפול מתקדם יותר.

האם בכל מקרה צריך ניתוח?

סינוסיטיס יכול להיגרם כתוצאה מגנטיקה ואז קורה אחת לתקופה, או כתוצאה מתגובה אלרגית לפטרייה או פטרייה, זיהום במהלך צינון ועוד. בדרך כלל מדובר במקרה סינוסיטיס רגיל המצריך טיפול באמצעות אנטיביוטיקה, אולי תרסיס אף או כדורים. לעתים גם ייעשה שימוש בשטיפת אזור האף עם מי מלח. אם כל אלה לא עוזרים יש צורך לבצע בדיקת CT כדי לאבחן לעומק יותר את המחלה. במידת הצורך יקבע לכם ניתוח סינוסים לצורך טיפול מאסיבי יותר במחלה. הניתוח היום פשוט יותר מבעבר ואינו מצריך חיתוכים כלשהם בפנים וגם זמן ההחלמה הנו מהיר יותר. יידרש יום אשפוז נוסף ביום שלאחר הניתוח אבל לאחר מכן תוכלו לחזור למנוחה בבית למשך שבוע ואז להשתלב בעבודה בהדרגה.

 



תגיות המאמר: סינוסיטיס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205151 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192362 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192401 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: ילדונתרפואה15/08/182421 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181430 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181381 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

מאת: רוני הכהןרפואה29/09/171723 צפיות
נמצאים על מטוס אשר מיועד להטסה של חולים ובו יש את כל הציוד והצוות הרפואי אשר יכול להעביר אותם אל היעד שלהם בשלום וללא סכנה שהיא לא מחושבת על ידי הצוות הרפואי טרם היציאה לדרך. מהי עלות הטסה רפואית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica