חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים - הנחיות לרכישה ראשונה!

מאת: דורוןגיל הזהב24/05/2011902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קהל הפונים לרכישת חיתולים למבוגרים, הוא לרוב לא המבוגר הסובל מהבעיה, אלא אחד מבני המשפחה הדואגים לשלומו. ברוב הפעמים יהיה זה הבן או הבת להורים מבוגרים. בשל כך נוצרת סיטואציה עדינה. הבן או הבת שפונים ברכישה הראשונה, וודאי נמצאים בתוך תחושת אי נוחות גדולה של מבוכה. להם כדאי לקרוא את ההנחיות לרכישה נבונה של חיתולים למבוגרים, כדי להגיע מוכנים עם תחושת ביטחון טובה יותר.

הפעם הראשונה שרוכשים חיתולים למבוגרים תהיה יותר קשה מבפעמים הבאות. לאחר שמוצאים את המוצר המתאים, אין צורך להחליפו למשך שנים ארוכות. מידע על חיתולים למבוגרים יעזור לכם להגיע מוכנים לרכישה בעת הפנייה. יכולים להגיע בשתי דרגות. מבוגרים יכולים לסבול מדרגות שונות של דליפת שתן. התחתונים הסופגים מתאימים לדליפת שתן בינונית. התחתונים הסופגים נמצאים בשימוש גם בקרב מבוגרים עצמאיים, כיוון שהם מותאמים לפעילות יומית שוטפת. הם צמודים לגוף כתחתונים לכל דבר ולכן הם בלתי מורגשים. תחתונים סופגים מותאמים לגברים ולנשים בנפרד.

הדרגה השנייה של דליפת שתן היא אי שליטה על הסוגרים. חיתולים מותאמים למבוגרים שאינם שולטים על הסוגרים. לעיתים מבוגרים העושים שימוש בחיתולים, עלולים לסבול מגירויים שונים בעור. הבד שממנו עשוייים החיתולים למבוגרים צריך להיות עדין וללא גירוי. עדיף לעשות שימוש בחיתולים למבוגרים העשויים מבד ולא מפלסטיק. רק בשבועות הראשונים לשימוש עשויים להופיע גירויים קלים בלבד בעור. אם הגירוי נמשך יש להחליף את סוג החיתולים. הקפידו לשאול לגבי סוג הבד ממנו עשוי החיתול בעת הרכישה. כך במידה ויתעוררו גירויים ממושכים תדעו שצריך להחליף לסוג אחר. חיתולים למבוגרים שאינם בעלי שליטה על הסוגרים מותאמים לספיגה לשעות ארוכות. לעיתים קיימת אי שליטה חלקית על הסוגרים. במקרים כאלה המבוגר יכול להגיע לשירותים בכוחות עצמו, אך לא תמיד. במקרה כזה הרבה פעמים הדבק שעל החיתול צריך להתאים לסגירה רב פעמית.

על פי הנחיות אלו, עליכם לבחון בכנות את המצב ולבחור את המוצר הטוב לכם ביותר. צוות טיטולי תל אביב ישמח לעזור לענות על כל שאלה. אין שום סיבה להתבייש, זוהי בעיה שקיימות לה פתרונות שיחזירו את חייכם למסלולם.

http://www.tadiapers.co.il/

diapers.ta @gmail.com

1700-700-951
שירות 24 שעות. דיסקרטיות מלאה. משלוחים חינם. בד ללא גירוי העור. סגירה רב פעמית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות טיטולי תל אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216150 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica