חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרך נוחה יותר לנוע

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/20171857 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך אל הסופר מרקט השכונתי והדרך אל קופת החולים על מנת לרכוש מחדש את המרשם של התרופות הקבועות היא כזו אשר אצל אנשים בגיל השלישי עוברת דרך תחנת האוטובוס הכי קרובה אל הבית. הנסיעה באוטובוס עבור אנשים מבוגרים היא לא תמיד נוחה כפי שהיו רוצים שזו תהיה, ובאוטובוס שבו יש לפעמים נוסעים רבים, לא תמיד אלה יכולים למצוא לעצמם את המקום לישיבה במהלכה של נסיעה שיכולה להיות די ארוכה.

מה כבר יכול להיות הפתרון הכי נוח אבל גם כזה שלא יעלה יותר מידי כסף, בדומה לשימוש ברכב פרטי שלא הרבה אנשים בגיל השלישי כבר ששים לרכוש? יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.


מוצאים דרך נוחה

· לביצוע מטלות - הרשימה של המטלות אולי לא נעשית קצרה יותר כאשר הילדים כבר עוזבים את הבית אלא רק משתנה אל עבר רשימה אחרת לגמרי אשר כוללת פגישות עם הנכדים, ביקורת אצל הרופאים והרבה מאוד נסיעות שבהן יוצאים להשלים את כל מה שחסר כבר מבחינת מצרכים בבית. את כל אחד מאלה חייבים לבצע, וכאשר מחפשים אחרי קלנועית למכירה יכולים להשלים כל אחת מן המשימות הללו בצורה נוחה וללא עיכובים שנוצרים כתוצאה מתלות בגורם ניידות אחר.

· לבילוי של פנאי - פנאי הוא דבר חשוב, ואולי ישנן משימות שחייבים לבצע, אבל יש משימות שאותן רצוי להכניס אל לוח הזמנים השבועי על מנת למלא את הגוף בכוח הנדרש לכל יום מחדש. יש מבוגרי שהולכים א חוגים ספורטיביים, כאלה אוהבים להיפגש עם קבוצת חברים בבית קפה , וכאלה שאוהבים לצאת אל טיול נעים ביום שטוף שמש עם הנכדים.

 



תגיות המאמר: קלנועית למכירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211698 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213589 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211755 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211179 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216156 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152045 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151603 צפיות
מאחר ואנו חיים בעולם יצירתי מאוד שבו אנשים מעלים לא מעט רעיונות טובים, הרי שאנו יכולים לראות כיצד בלא מעט מצבים אנו יכולים ליהנות מדבר שנגדיר אותו כ"גם וגם".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica