חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המפתח לחזרה לחיים מלאים בגיל מבוגר

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/20162025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להתבגר היא פעולה שבנויה משלבים שונים שלעתים נמשכים חיים שלמים וגם אז אנשים רבים אומרים כי הם חשים שיש עוד הרבה ללמוד בעולם שמא בדברים רגילים אך גם בלא מעט הפתעות וחידושים. הדברים שמתרחשים בכל תקופה שחולפת תמיד מצריכים זמן של הסתגלות אל עולם חדש שלא תמיד קל להיכנס אליו, הדבר נכון במיוחד עבור גיל ההתבגרות מלא השינויים וגיל המעבר אל הגיל השלישי שבו השינויים הפיזיים שיכולים להיות קשים מידי על הנפש של האדם.


במקרים שכאלה חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.


השלב לאחר רופא המשפחה

כמה פעמים אפשר כבר ללכת אל רופא המשפחה ולהתלונן לגבי מכאובים שאינם מוצאים להם מרפא, כמה פעמים מכל הגישות האלה אל הרופא באמת הסבל הוא רק פיזי ולא מלווה בתקופה של בדידות ודיכאון? כאשר חווים את הכניסה אל גילאי שישים והלאה צריכים להבין כי השינויים הללו יכולים להיות מאוד מכבידים עבור אנשים רבים אשר לא מצליחים לזהות עבור עצמם את סימני האזהרה והם נכנסים אל חיים שהם הרבה פחות בריאים ומהנים ממה שהם יכולים להיות.


הפנייה אל פסיכוגריאטר במקרים מעין אלה תהיה הכי אפקטיבית בשל היות הטיפול מותאם עבור כל מטופל בצורה אישית יחד עם האפשרות של רופא שכזה להעניק את מכלול הטיפולים במקום אחד ולשלב את כל ההמלצות לכדי הענקת טיפול שממנו יהיה כבר אפשר לראות שיפור במצב הפיזי והנפשי של כל אדם שמגיע לקבלת עזרה חשובה להמשך חיים בריאים מכל הבחינות.

 



תגיות המאמר: פסיכוגריאטר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195917 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192213 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183093 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182376 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182446 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181817 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171055 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216158 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171859 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162145 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162060 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152046 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151712 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151604 צפיות
מאחר ואנו חיים בעולם יצירתי מאוד שבו אנשים מעלים לא מעט רעיונות טובים, הרי שאנו יכולים לראות כיצד בלא מעט מצבים אנו יכולים ליהנות מדבר שנגדיר אותו כ"גם וגם".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica