חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום של חברת נייק בשנים האחרונות

מתי בפעם אחרונה ראיתם פרסומת של חברת נייק בטלביזיה, או שמעתם ברדיו. כבר מזמן לא ראינו קמפיין גדול של החברה מה לפי דעתכם הסיבות?  יש הרבה מסקנות שניתן להסיק מחוסר פעולות שיווק במדינתנו. יכול להיות כי המוצרים כל כך נמכרים טוב שאין צורך להשקיע משאבי פרסום וניתן להסתפק בפרסום מקומי כגון מקומונים וחנויות פרטיות שפונות לקהל הפרטי.

חברת נייק ועולם השיווק:

מיתוג נכון דורש אנשי מקצוע שמבינים עניין. אין ספק שהחברה יודעת למתג את עצמה כל פעם מחדש ובהתאם לזמנים המשתנים בתעשיית הספורט. אם תשאלו אנשים ברחוב מהי חברת הספורט המובילה בעולם, סביר להניח כי התשובה תהיה בכל גדול אחד "נייק".

השיווק האגרסיבי של שנות ה- 80 ותשעים הצליח לייצר באז רחב מאוד שעד היום פרסומות ישנות אנשים זוכרים גם לאחר שנים רבות. בעבר החברה הייתה מונופול ולא היו מתחרים גדולים שיכלו להתחרות במוצרי החברה. כל ילד צעיר חלם על נעלי נייקי אשר היו מעבר לאופנה גם סמל סטאטוס.

היום, לאחר שנים רבות החברה מייצר כמות אדירה של סחורה לכל העולם. רוב ההתמקדות היא על נעלי ספורט אבל כמובן גם בגדים כגון:

·         נעליים

·         חולצות

·         סנדלים

·         גרביים

·         בגדי ים

·         וכמובן ציוד ספורטיבי

נייק תמיד יודעים לייצר מוצרים מיוחדים אשר הקהל אוהב מאוד. יש לקוחות קבועים שמחכים יום אחרי יום עד שפריט מסוים יגיע לחנות. החברה מייצרת בגדים ונעליים בכמויות אדירות אבל תמיד יש פריטים בקולקציה שיש אותם בכמות קטנה וזאת על מנת להציג גם בקו אופנה של החרבה קולקציה לא צפויה שמרעננת את המותג.

רוב הסיכויים שחברה זו תחזיק עוד הרבה שנים בתעשיית הטקסטיל מכיוון שהיא יודעת תמיד לרעננן את הסגנון ולהציג לצרכנים הפתעות רבות בנושא הלבוש. כמעט כל שנה החברה מייצרת בדים חדשים ומיוחדים שמהם תופרים בגדים רבים בקולקציה.  צריך לתת כבוד גדול למותג שחוצה את כל היבשות ונוגע ללב למיליוני אנשים בעולם מדי יום. לאתר הרשמי של החברה לחצו כאן.

 



תגיות המאמר: נייק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111358 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111776 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112152 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111506 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111313 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111698 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151858 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151851 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146600 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148355 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148411 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica