חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למצוא עבודות כפרילאנסר

מאת: מרטיןאינטרנט - כללי01/06/20111276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למצוא עבודות כפרילאנסר

אחד הדברים הקשים ביותר זה להיות עצמאי בתחילת הדרך. אלו מכם שהיו כאלו בטח זוכרים את זה ואומרים לעצמם עכשיו: "וואו, זה באמת היה לא פשוט". אלו מכם שנמצאים שם עכשיו, בטח מבינים שהדרך להיות עצמאי היא ממש לא קלה, אלא מהווה עבודה קשה ומלאת קשיים ואתגרים. אלו מכם שלא רוצים להיות עצמאים, עדיין יכולים להניח שכל ההתחלות הן לא פשוטות בכלל. הרי אם זה היה נורא פשוט להיות פרילנסר או להיות עצמאי בכלל, אולי כולם היו עושים את זה.

אך עדיין, רבים מאיתנו התחילו בצורה הזו בדיוק ואחרי זה המשיכו קדימה והשיגו את כל המטרות המקצועיות שאיתן התחלנו את הדרך שלנו. רבים בכלל הבינו שהדרך שבה הם אוהבים לעבוד היא להיות אך ורק פרילנסרים, בלי להמשיך קדימה לשלבים הבאים.

אם זה נשמע לכם מוזר, אז רק תנסו לחשוב על כל הדברים שיש לעשות כאשר מתחילים לבנות עסק חדש, אפילו אם זה עסק בתחום האינטרנט. לקנות ציוד יקר, מחשבים, שולחנות, רהיטים, מכונות, מדפסות, פקסים, טלפונים ועוד הרבה מאוד. אז לפעמים אולי עדיף להימנע מכל הדבר הזה ופשוט להמשיך לעבוד במתכונת של איש אחד. אם תאמינו לי, אשמח מאוד לספר לכם על הרבה מאוד פרילאנסרים שמרוויחים הרבה יותר כסף בהיותם לבד מאשר חברות מקבילות שעובדות באותו התחום.

לא נשמע לכם הגיוני? האמת שזה בהחלט יכול לקרות, הרי בעל עסק יש לו המון הוצאות ענקיות שכמעט ולא קיימות אצל פרילאנסר רגיל. לכן הרבה יותר קל להרוויח כסף כאשר אתה עובד כפרילנס.

איך משיגים עבודות בתור פרילנסר?

יש כמובן הרבה מאוד דרכים להשיג עבודות בתור פרילנסר, אך אני כותב כאן היום כדי להציג לכם את האתר החדש שלנו- זירת פרילנסרים. המקום שבו כל אחד יכול למצוא עבודות כפרילנסר או להציע מגוון עבודות לפרילנסרים שמחפשים עבודות כאלו בדיוק. האתר נקרא "זירת פרילנסרים". המטרה שלו היא לקבץ מגוון גדול של פרויקטים עבור פרילנסרים מצד אחד ומצד שני להציע מגוון של פרויקטים המחכים בדיוק לאנשים אלו.

האם זה טוב לך? אין דרך לענות על זה באמת. אנחנו רק מזמינים אתכם להיכנס ולבדוק האם זה מה שאתם מחפשים. אם אתם מחפשים הצעות עבודה או פרויקטים בתור פרילנסרים, אנחנו המקום הנכון בשבילכם. אם אתם מחפשים פרילנסרים לביצוע פרויקטים- אנחנו נשמח להציע לכם את מגוון הפרילנסרים הגדול שרשומים אצלנו ומחפשים את ההצעות שלכם.

אנחנו מציעים ומפרסמים משרות במגוון עשיר של תחומי האינטרנט- פרויקטים של פרילנסרים בתחום בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים, תיכנות אתרים ותחומים רבים נוספים. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס אלינו לאתר ולפרסם פרויקטים או להציע הצעות מחיר לפרויקטים בכל התחומים הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111449 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111368 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111222 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111261 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111099 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111085 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111483 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223011 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213492 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193847 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163160 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163192 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163306 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica