חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש קשר בין נשירת שיער לבין אוננות?

מאת: דניאלללללנשירת שיער05/06/20112711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקדמה - נשירת שיער

האם יש קשר בין נשירת שיער לבין אוננות? נשמע מצחיק? אבל כנראה שכן. נתחיל בהקדמה קצרה: נשירת שיער / התקרחות הנפוצה ביותר אצל גברים מקריחים היא נשירת שיער אנדרוגנית, נשירת שיער אנדרוגנית הוא מצב בו זקיקי שיער רגישים להורמון מין מסויים בשם דיהידרו טסטוסטרון, וההורמון הנ"ל שהוא הורמון מין גברי מזיק לזקיקי השיער הללו. דיהידרו טסטוסטרון מקורו מהורמון המין הגברי העיקרי והמפורסם: טסטוסטרון.

איך זה נראה?

התקרחות אנדרוגנית בדרך כלל נראת כמפרצים בצידי הראש, כלומר קרחות בצידי הראש, לפעמים כשיער דליל בקרקפת , לפעמים כ נשירת שיער מוגברת ויש לה צורות נוספות. התקרחות אנדרוגנית היא נשירת  שיער שהמון אנשים סובלים ממנה. להתקרחות זו ישנה תרופות כגון פרופסיה , מינוקסידיל .

פעילות מינית / אוננות ותופעת נשירת שיער

כנראה שפעילות מינית מוגברת יכולה להעלות את רמות הטסטוסטרון בגוף. מה גם, שלפי דברי הרמב"ם - רבי משה בן מימון, כנראה שיש כבר בין אוננות , שפיכת זרע לבין נשירת שיער. והנה דברי הרמב"ם:

משנה תורה - ספר המדע - הלכות דעות פרק ד':
''שכבת זרע היא כוח הגוף וחייו ומאור העיניים וכל שתצא ביותר הגוף כלה וכוחו כלה וחייו אובדים הוא שאמר שלמה בחכמתו אל תיתן לנשום חילך. כל השטוף בבעילה זקנה קופצת עליו. וכוחו תשש. ועיניו כהות. וריח רע נודף מפיו ומשחיו ושער ראשו וגבות עיניו וריסי עיניו נושרות ושער זקנו ושחיו ושער רגליו רבה, שיניו נופלות והרבה כאבים חוץ מאלו באים עליו. אמרו חכמי הרופאים אחד מאלף מת בשאר חולאים והאלף מרוב התשמיש. ''

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאללללל

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica