חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סובלים מנשירת שיער? הטכנולוגיה החדשה תחזיר לכם את המראה הצעיר

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/20181616 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השתלת שיער FUE

בישראל, כמות הגברים המתקרחים הינה גבוהה, לכן, רבים מהם מגיעים לבצע השתלות שיער. בגלל שתחום זה התקדם עם השנים, ישנן שיטות כאשר הנפוצה בהן הינה השתלת שיער FUE. שיטה זו, אמנם יקרה יותר משאר שיטות השתלות השיער, אך היא בטוחה ויעילה יותר משאר השיטות להשתלת השיער ואינה משאירה צלקות. מדובר למעשה, על הליך של הוצאת שורשי השיער מנקודה אחת לשנייה ושורשים אלה, נקלטים לאזור המקריח ומתחיל השיער באזור זה לצמוח.

כל שלבי השתלת השיער בשיטת FUE

בניגוד לטיפולי שיער אחרים, אין צורך לבצע טיפולים נוספים כאשר בהשתלה מסוג FUE, מושתלים כמויות רבות של זקיקים לקרקפת. בשיטה זו, מבצעים כמה שלבים ואלה הם:

  • המטופל יקבל הסבר על השיטה ויתבצע תאום ציפיות עם הרופא והמטופל.
  • בשלבה שני,השיער מראשו של המטופל יגולח, באזור שממנו יילקחו הזקיקים שנועדו להשתלה
  • השלב השלישי, הינו הרדמה מקומית באמצעות חומרי אלחוש שניתנים באמצעות מחט מאודעדינה ודקה
  • בשלב הרביעי, יוצאו הזקיקים באמצעות מכשור משוכלל ומתאים. הרופא יפריד בין הזקיקים האיכותיים, לאלה שאינם נמצאים במצב טוב להשתלה.
  • בשלב החמישי, הרופא יבצע נקב זעיר באזור שבו יושתלו הזקיקים שנאספו.
  • השלב האחרון שהוא החשוב מכול, הינו החדרת הזקיקים למקום הנכון ולכן, מקצועיות רב בשלב זה הינה חיונית ביותר, היות וזו תהיה התוצאה של המראה הסופי של המטופל לאחר ההשתלה. המטופל יקבל הוראות שקיבל מהרופא כך שההחלמה תהיה קלה ומהירהיותר, לאחר השתלת שיער FUE.

היתרונות הרבים של השתלת שיער בשיטת FUE

היתרון הראשון של השתלת שיער בשיטת FUE, הינו טיפול שהוא פחות פולשני, אין שימוש בסכין מנתחים, כי אם מכשור משוכלל ועדין לביצוע עבודה חלקה ללא צלקות. הפעולה של הוצאת הזקיקים מהאזור התורם והשתלתם באזור הקירח, תהיה קלה ומהירה ופחות כואבת. בשל היתרונות הכה רבים בשיטת השתלת שיער FUE, רבים מאנשים שמעוניינים לבצע השתלת שיער, מבינים כי זו השיטה היעילה ביותר להשתלת השיער , במיוחד כאשר ראו את התוצאות וקיבלו מידע ממטופלים שביצעו השתלה בשיטה זו.

היתרון השני של השתלה זו, הינו שלא תופענה צלקות באזור הקרקפת ולכן, מדובר על ערך אסטטי משמעותי. גם מטופלים שנוהגים להסתפר בתספורת קצרה מאוד, לא יהיה להם כל חשש שיסבלו מצלקות שנראות לעין. אין צורך להסתיר את הקרחת או האזורים הדלילים בקרקפת באמצעות כובע, פאה נוכרית או תוספות שיער. ניתן פשוט לבצע השתלת שיער טבעי, ללא צלקות, ללא כאבים ולחוש צעירים ושעירים במקום הנכון...

המאמר באדיבות קליניקת אסתה פאלאס אשר זכתה בשנת 2016 – 2017 לקליניקה הטובה ביותר בטורקיה להשתלות שיער בניהולה של המשתילה " נג'יאן אקבס " אשר חברת בארגון הבין לאומי לשיקום זקיקי השיער ishrs ובעלת נסיון של 15 שנה בהשתלות שיער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181475 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181463 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/181243 צפיות
תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/181233 צפיות
נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

מאת: ורדנשירת שיער24/12/141718 צפיות
במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica