חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ ארגוני | אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, ?

 

ייעוץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני?

רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות
ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל.

אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?

להלן שאלון עצמי קצר בנושא ייעוץ ארגוני על מנת לבדוק האם אתה צריך  ייעוץ ארגוני  בעסק שלך?

1. האם יש לך הרבה מטלות שרק אתה יכול לטפל בהם?

2. האם אתה עובד כל יום כל היום עד מאוחר בלילה?

3. האם אתה לא לגמרי מרוצה מהעובדים בעסק?

4. האם יוצא לך להתעצבן לפעמים על התנהלות העובדים?

5. האם העובדים יודעים בברור על מה משלמים להם משכורת?

6. האם העסק עובד עפ"י סטטיסטיקות שבועיות?

7. האם אתה מרגיש שליטה מלאה בעסק שלך?

8. אם אתה מרגיש בלבול לפעמים?

אם ענית "כן" ל- 3 שאלות או יותר  - אתה זקוק ל ייעוץ ארגוני.

תפקידו של היועץ הארגוני הוא לתת לך ידע וכלים מעשיים איך להפטר מהבלגן ואיך להכניס סדר ושפיות בחברה.

תפקידו של היועץ הארגוני הוא לא לכבות שריפות וללכת, אלא לתת פתרון תמידי ושעובד תמיד!

רבים מבין העסקים חיים בתחושה כי השוק שלהם או העסק שלהם הוא מיוחד ואין דומה לו עם הקשיים וצורת ההתנהלות שלעיתים נמצאת כבר עשרות שנים.

היתרון של יועץ ארגוני הוא לבוא ללא השיקולים והמחשבות הקודמות ל בעל העסק לתת פיתרון חדש ואמיתי ללא אינטרסים כלל, ולומר לעיתים את הדבר הנכון אשר מעקב את העסק מלפרוץ קדימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ שיווקי בית לעסקים ייעוץ שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ייעוץ שיווקי

מאת: ייעוץ שיווקיקידום אתרים08/06/11928 צפיות
מזל טוב! יש לך אתר מקצועי ומעוצב עליו שילמת במיטב כספך. נכון להיום יש לך אתר אבל אף אחד לא מכיר אותו (פרט לפקידה ולאשתך), מה עושים? מה תפקידו של האתר? ובכן, נכון להיום האתר שלך הוא כמו חבילת כרטיסי ביקור שנמצאים במגירה בשולחן העבודה שלך שכרגע לא מקדמים את העסק שלך כלל.

מאת: ייעוץ שיווקיטיפים שיווקיים08/06/111183 צפיות
"שלום מדברת אביטל חן מנהלת השיווק של FRESH STUDIO – סטודיו לעיצוב גרפי." עם מי אני מדברת בבקשה? תשובה: חיים . "אהלן חיים, מעניין אותך להגדיל את המכירות בחברה שלך?

מאת: ייעוץ שיווקישיווק באינטרנט08/06/111024 צפיות
זרימה של תקשורת החוצה היא קדושה יותר, מוסרית יותר, מתגמלת יותר ויעילה יותר מאשר זרימת תקשורת פנימה כסף, עבודה, עובדים, תקשורות נכנסות , מה שצריך לעשות זה להוציא יותר תקשורת מאשר לקבל>רשימת תפוצה. למה ניוזלטר? אני מתזמן מתי לשלוח. אני מחליט מתי הלקוח יראה מה חדש אצלי. מסר חוזר: ככל שאני מתקשר לאורך זמן כך האדם זוכר אותך. המקבל יכול לעביר אותה לחבר אחת או שתיים. טיפיים מקצועיים .

מאת: ייעוץ שיווקישיווק ואסטרטגיה08/06/111162 צפיות
יועץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני? רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל. אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?

מאת: ייעוץ שיווקיייעוץ עסקי08/06/11963 צפיות
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי? האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק? אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח. אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.

מאת: ייעוץ שיווקיייעוץ עסקי07/06/11963 צפיות
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי? האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק? אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח. אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.

מאת: ייעוץ שיווקישיווק07/06/111056 צפיות
עסקים ושיווק: זכור את היסודות! לעתים קרובות אנו שומעים על עובדות יסוד בעסקים ושיווק וב ייעוץ שיווקי, בכל עסק שאנחנו יכולים להימצא בו יש הרבה אמת, ואני רוצה לחלוק כמה יסודות חזקים אשר נשכחים לעתים קרובות למדי: 1. השתמש "תחזור בקרוב" קופון או תוכנית על מנת לתמרץ ביקורים חוזרים וקניות. זה פשוט עבור בתי קפה ומסעדות! קבל נתונים יצירתיים וחשוב על איך זה יכול לעבוד בעסק שלך.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152496 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142845 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148479 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132607 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132480 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132074 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132091 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica