חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ שיווקי | תמליל שיחת טלפון עבור

תמליל שיחת טלפון  עבור ייעוץ שיווקי לשיווק סטודיו לעיצוב גרפי:

"שלום מדברת אביטל חן מנהלת השיווק
של FRESH STUDIO – סטודיו לעיצוב גרפי."
עם מי אני מדברת בבקשה?  

תשובה: חיים .

"אהלן חיים, מעניין אותך להגדיל את המכירות בחברה שלך? "

תשובה : כן ברור. או למה איך את יכולה להגדיל לי את המכירות ?

"המומחיות שלנו היא עיצוב מודעות, קטלוגים, אתרי אינטרנט ועוד.. 
לא רק יפים, אלא כאלה שיגרמו ללקוח להתקשר אליך ולקנות."

תשובה : איך בדיוק ?

א.     
אנחנו יודעים להעביר את המסרים בפרסום המייחדים אותך ומבדילים אותך מהמתחרים !

ב.      
אנחנו יודעים כיצד לפנות ללקוח עם מסרים שיגרמו לו לעצור, לקרוא את המודעה ולהסכים עם מה שכתוב שם!

ג.       
הכי חשוב אנחנו דואגים שבפרסום שלך תהיה הנעה לפעולה כזאת שתגרום ללקוח ליצור איתך קשר עוד היום

ד.      
טקסט  ו ייעוץ שיווקי נכון – מחזיר את ההשקעה בפרסום ומגדיל את המכירות.

 
במידה והוא מעוניין אביטל שולחת לו עבודות ודוגמאות ע"מ שללקוח יהיה ממשות והסכמה גדולה יותר על מה שדובר.
ובמקביל אביטל מכינה לו הצעת מחיר מהירה או אם זה לקוח גדול קובעת פגישה.


תשובה ל- א.

לקוח טוען - "אני מוכר הרבה דברים לא רק אחד!:

אביטל : "אני מבינה חיים, בוא נקדם את מה שמייחד אותך באמת,
אני בטוחה שאנחנו יכולים למצוא לפחות משהו אחד שמייחד אותך מהמתחרים – ספר לי קצת על העסק שלך."

תשובה ל- ב.

לדוגמא ל ייעוץ שיווקי : בוא נאמר ש- 3 חברות מטבחים מפרסמות מודעה הכוללת מטבח שלם

אחת ב- 18,000 והשנייה ב- 18,700
השלישי מפרסם בכותרת שאלה פשוטה, אבל קולעת למטרה
נמאס לך שאין לך מקום אחסון במטבח?
ב"ארז מטבחים" מיטב הפתרונות לאחסון המאפשרות לך מרחב חופשי במטבח...

ההבדל בין הראשון והשני > לשלישי שהם הלכו על ההיגיון (כסף)
ואנחנו פונים לרגש של אדם, "נמאס לך...."דבר המגביר בהרבה את הפניות אליך ולא לאחרים

להלן דוגמא אחת מיני רבות איך להגדיל את ההיענות למודעות.
חסוך את אלפי השקלים שנזרקים בפרסום ללא מחשבה וידע והמנע מהפסדים גדולים יותר בחוסר של מכירות.

 



תגיות המאמר: ייעוץ שיווקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ שיווקי בית לעסקים ייעוץ שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ייעוץ שיווקי

מאת: ייעוץ שיווקיקידום אתרים08/06/11928 צפיות
מזל טוב! יש לך אתר מקצועי ומעוצב עליו שילמת במיטב כספך. נכון להיום יש לך אתר אבל אף אחד לא מכיר אותו (פרט לפקידה ולאשתך), מה עושים? מה תפקידו של האתר? ובכן, נכון להיום האתר שלך הוא כמו חבילת כרטיסי ביקור שנמצאים במגירה בשולחן העבודה שלך שכרגע לא מקדמים את העסק שלך כלל.

מאת: ייעוץ שיווקישיווק באינטרנט08/06/111026 צפיות
זרימה של תקשורת החוצה היא קדושה יותר, מוסרית יותר, מתגמלת יותר ויעילה יותר מאשר זרימת תקשורת פנימה כסף, עבודה, עובדים, תקשורות נכנסות , מה שצריך לעשות זה להוציא יותר תקשורת מאשר לקבל>רשימת תפוצה. למה ניוזלטר? אני מתזמן מתי לשלוח. אני מחליט מתי הלקוח יראה מה חדש אצלי. מסר חוזר: ככל שאני מתקשר לאורך זמן כך האדם זוכר אותך. המקבל יכול לעביר אותה לחבר אחת או שתיים. טיפיים מקצועיים .

מאת: ייעוץ שיווקישיווק ואסטרטגיה08/06/111162 צפיות
יועץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני? רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל. אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?

מאת: ייעוץ שיווקישיווק ואסטרטגיה08/06/111162 צפיות
ייעוץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני? רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל. אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?

מאת: ייעוץ שיווקיייעוץ עסקי08/06/11963 צפיות
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי? האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק? אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח. אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.

מאת: ייעוץ שיווקיייעוץ עסקי07/06/11963 צפיות
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי? האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק? אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח. אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.

מאת: ייעוץ שיווקישיווק07/06/111057 צפיות
עסקים ושיווק: זכור את היסודות! לעתים קרובות אנו שומעים על עובדות יסוד בעסקים ושיווק וב ייעוץ שיווקי, בכל עסק שאנחנו יכולים להימצא בו יש הרבה אמת, ואני רוצה לחלוק כמה יסודות חזקים אשר נשכחים לעתים קרובות למדי: 1. השתמש "תחזור בקרוב" קופון או תוכנית על מנת לתמרץ ביקורים חוזרים וקניות. זה פשוט עבור בתי קפה ומסעדות! קבל נתונים יצירתיים וחשוב על איך זה יכול לעבוד בעסק שלך.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica