חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לעזור לילדים להתמודד עם הליך גירושין של ההורים

מאת: מעיין זליחוק ומשפט - כללי13/06/20111184 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום ניתן לראות כי מספר רב של זוגות עוברים הליך של גירושין כמובן שהליך זה הינו קשה ומתיש מאוד מבחינה נפשית, אך מאוד קשה בהליך זה להודיע ולהסביר לילדים את המצב החדש שהוא שאבא ואמא נפרדים והם יתחילו לגור בבתים נפרדים.

כאשר מחליטים לדבר עם הילדים על גירושין של ההורים יש לעשות זאת בעדינות רבה ולחשוב טוב ולשקול לפני מה שתגידו כמובן ברגע שמשוחחים עם הילדים לגבי העניין של גירושין יש להיות כנים לגבי הסיבה שבגללה עוברים את הפרידה ואת גירושין יש להימנע מלדבר דברים רעים על בן הזוג הרי הוא האם או האב של הילד. כמובן שחשוב מאוד להסביר לילדים כי ההליך של גירושין זאת אינם אשמתם וכי תמיד תאהבו אותם כמו לפני הגירושין ולא משנה מה יהיה הילדים תמיד יהיו חלק מחייכם, יש להסביר לילדים כי הפרידה נעשית מכיוון שאבא ואמא לא מסתדרים יחדיו יותר ולא כי אין להם ציונים יותר טובים בבית הספר או אם הם היו ילדים יותר טובים אז לא היה את הגירושין. כמובן שלא צריך ולא כדאי להבטיח לילדים דברים אשר אנו יודעים כי הם לא ייקרו באמת.

יש לספר לילדים על המצב של משמורת ילדים ושל הסדרי ראיה, כמובן שלא קיים הצורך להסביר לילדים את המונחים המשפטיים אלא רק להסביר להם כי מי שיקבל משמורת ילדים ברוב המקרים האם יש להסביר לילדים כי הם ימשיכו לגדול אצל אימם ואילו האב יהיה זה אשר הוא יקבל הסדרי ראיה והוא ידאג לבקר אותם ולבלות ולהיפגש איתם כל סוף שבוע, האב יקבל הסדרי ראיה אשר בעזרתם הוא ייראה את ילדיו במהלך השבוע.

אין להסתיר את העובדה כי חייהם של הילדים הולכים להשתנות וכך גם כמובן חיי ההורים בעקבות הגירושין ובעקבות כך שהאם תקבל משמורת ילדים והאב יקבל את הזכות לבלות ולראות את ילדיו בזכות הסדרי ראיה.

כמובן שקשה לילדים לחשוב על המצב החדש שבו אבא ואמא לא יהיו יותר ביחד ניתן לעזור לילדים להתמודד עם המחשבות  בעזרת המון חיבוקים ופינוקים מסוגים שונים כמו בילוי זמן איכות וכמובן לא יזיקו מתנות מידי פעם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין זלי

מאת: מעיין זליריהוט 14/11/11792 צפיות
כאשר אנו רוצים לעשות עיצוב חדרי ילדים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבנוסף לנושא של עיצוב חדרי ילדים יש לדאוג כי החדר יהיה נוח ויענה על הצרכים של הילד, הרי מה שווה חדר שהוא מעוצב בלי ילדים בתוכו.

מאת: מעיין זלילימודים אקדמאיים13/11/11860 צפיות
כאשר יש לכם את הצורך לבצע הקלטות שיחה אתם חייבים לבצע תמליל שיחה בשביל שיהיה יעיל מה שהקלטתם ומובן כיוון שלפעמים מרוב רעש ההקלטה לא תצא מובנת וכתוצאה מכך היא לא שווה.

מאת: מעיין זליבידור ופנאי - כללי23/10/11868 צפיות
כאשר אתם מארגנים מסיבת יום הולדת חשוב לדאוג לקחת קוסם בבאר שבע או קוסם בדרום בשביל שיהיה לכם מסיבה פשוט שיגעון, כמובן שיש מבחר גדול של קוסמים אבל חשוב שתדאגו לקחת מי שהכי טוב.

מאת: מעיין זליפילאטיס27/09/111160 צפיות
אפשר לראות שבזמן האחרון הרבה גברים עושים אימון של פילאטיס, מאוד חשוב לדעת כי אימון זה תורם להם רבות החל מזרימת דם תקינה, כאבי גב ועוד ברור שכל אחד ייבחר האם לבצע את האימון עם קבוצה או עם מאמן כושר פרטי.

מאת: מעיין זלישיפוצים26/09/11748 צפיות
כיום מספר רב מאוד של אנשים עושים שיפוצים בבית, מסיבה זו מאוד חשוב בעת עשיית עבודות שיפוצים לקחת לשם כך בעל מקצוע כדי שהעבודות יתבצעו על הצד הטוב ביותר ולא יהיה לנו נזקים בבית בגלל השיפוץ.

מאת: מעיין זליבר אירועים25/09/11762 צפיות
כאשר אתם יודעים שמתקרבים ימי הולדת במרכז או מסיבות בר מצווה באזור המרכז אתם צריכים שיש חברה שהיא דואגת לעשות הפקות אירועים בתל אביב מאוד מומלץ לקחת אותה לאירוע שיהיה מושלם.

מאת: מעיין זליהפקת אירועים13/09/111147 צפיות
כאשר אתם צריכים לארגן ימי הולדת בשרון או ימי הולדת במרכז אתם יכולים לעשות לילדכם אירוע אשא הוא יהיה ייחודי אשר בו אתם תדאגו להביא את הילדים אל תחנת הרדיו שם הם יחגגו את יום ההולדת בצורה המושלמת ביותר שיש.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231568 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212060 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211914 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211563 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211242 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201787 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201515 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica