חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למנוע דליפת גז ולשמור על מערכת גז תקינה?

מאת: רונן הללבית חכם20/06/2011887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת שאול סלם, מנכ"ל פורטל adira.co.il

הגז הביתי המשמש את כולנו לבישול הוא מקור אנרגיה זמין, זול ובדרך כלל בטוח אם מקפידים לשמור על כללי הבטיחות. לעומת זאת בלוני הגז עלולים להוות פצצה מתקתקת במידה ולא שומרים עליהם ולא מקפידים על תחזוקה נכונה ועל שמירה על הוראות הבטיחות.

איך אפשר לזהות דליפת גז?
לגז הבישול אין ריח. הריח המוכר, שכולנו למדנו להכיר, התווסף לגז באופן מלאכותי.

בזמן הבישול-   במידה ומרגישים שמתפשט ריח גז בסביבה, יש לכבות מיד את הכיריים ולסגור את ברז הגז. לאחר מכן, חשוב מאד להתקשר באופן מיידי לחברת הגז כדי שזו תשלח טכנאי לבדיקה ללא תשלום.

ריח מחשמל -  אם חזרתם מחופשה או משהות ממושכת מחוץ לבית וגיליתם שבבית ריח חזק של גז מה שצריך לעשות הוא לכבות את החשמל דרך המתג הראשי שמחוץ לדירה ולהזעיק טכנאי הגז. אחר כך יש לפתוח את החלונות ולאוורר את הדירה ככל האפשר. חשוב מאד לא להדליק אש בבית במידה וחשים בריח גז. חשוב מאד לבדוק את מיכלי הגז בבניין ולבדוק האם צינורות הנחושת שבקרבתם חתוכים. אם זה המצב, עדכנו בדחיפות את חברת הגז ואת מכבי האש.

גלאים מיוחדים-  ישנן דרכים נוספות לזהות דליפה של גז. לדוגמה ניתן לזהות דליפת גז בבית באמצעות גלאים מיוחדים המונחים על הרצפה ומזהים באם הגז בחדר מגיע ל-2 עד 10 אחוזים מהאוויר. חשוב להדגיש כי הגז עצמו אינו רעיל, אך באחוזים הללו ישנה סכנת התלקחות ופיצוץ, אפילו במקרה של ניצוץ קטן.

מה מומלץ לעשות בכל הקשור לטיפול בגז?

מומלץ לבצע בדיקות גז תקופתיות וגם לתכנן את מערכות הגז לבית כדי למנוע דליפות גז תוך שילוב מוצרים חסכוניים צורכי גז.

נציין כי חברת הגז עורכת בדיקה מקיפה, ללא תשלום, מידי חמש שנים. הבדיקה כוללת את החלפת צינור הגומי, המכונה צינור אלסטומרי ובדיקות שגרתיות של הציוד והמיכלים.

לאחר חמש שנים, אמורה חברת הגז ליצור אתכם קשר לתיאום בדיקה. יחד עם זאת על הדיירים מוטלת חובת הזמינות לבדיקה. מומלץ לא לבטל או לדחות את בדיקת הגז יותר משלוש פעמים כי במקרה שכזה חברת הגז תנתק הגז מביתכם.

המלצה חשובה נוספת: על כל דייר ודייר להתקשר לחברת הגז ולברר מתי נערכה בדיקה אחרונה.

חשוב לזכור!

אין סכנה בשימוש בגז, להיפך- בכל העולם מעודדים את השימוש בגז כמקור אנרגיה יעיל וחסכוני. הקפידו לשמור על מערכות הגז, לאבטח את בלוני הגז כך שלא יהיו נגישים לגנבי נחושת. מומלץ לסגור את בלוני הגז בחדר מיוחד ובמנעול מיוחד. להקפיד שהבלונים יהיו רחוקים ממכוניות ולא נגישים לילדים קטנים.

הזמינו רק בעלי מקצוע מורשים לטיפול במערכות גז.

במקרה של בניין משותף, חובה לבדוק את המודעה שבחדר בלוני הגז ולעקוב אחרי מועדי הבדיקה של חברת הגז.

כיום, רוב מוצרי הגז והכיריים מגיעים עם שסתומי בטיחות. כך, גם אם במקרה התבשיל גולש ומכבה את האש בזמן הבישול, הגז לא ימשיך להתפשט בחדר. עם זאת, לעיתים מתרחשות דליפות כשמדובר במכשירים ישנים וזולים.

בבתים רבים החלו לשלב צינורות נירוסטה גמישים שמחליפים את צינורות הגומי הישנים. צינורות הנירוסטה לא מתבלים ואין צורך להחליפם, כך שמדובר בפתרון חסכוני ויעיל.

לאתר www.adira.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142459 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141901 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131304 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132421 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131163 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica