חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נו, מתי אתם באים אל סדנאות בישול טבעוניות?

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/20164070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשנפתחת מסעדה טבעונית חדשה השמועה נפוצה מיד בין כל הטבעונים באשר הם, ולא ייפלא הדבר. אמנם היום יש מבחר גדול יותר של מסעדות טבעוניות או של מסעדות שהן ידידותיות לטבעונים בהגישן מנה או שתיים לחובבי החיות והטבע, ויש גם על המדפים בחנויות הרבה יותר מוצרים שאפשר ליצור בעזרתם מטעמים יצירתיים ומגוונים.

העניין הוא שעדיין אין מספיק מסעדות, והרבה טבעונים מגלים עם הזמן שלא תהיה להם ברירה אלא ללמוד דרך האצבעות לבשל לעצמם את האוכל שלהם. וכי מה יעשה אדם שעד היום בקושי ידע להכין חביתה, וגם חביתה הוא כבר לא מכין יותר כי היא עשויה רחמנא לצלן, השם ישמור, מביצה? איפה הוא ילמד מה עושים עם הדבר המוזר הזה שנקרא טופו או עם סייטן? האם לנצח יחיה על סלט ירקות? הרי כמה כבר אפשר לאכול סלט בכלל, וירקות בפרט.

בקבוצות הפייסבוק של הטבעונים כל הזמן מתגבשות סדנאות בישול טבעוניות וגם בבלוגים של טבעונים. בסדנאות הללו מגלים שאפשר להכין הכול, אבל באמת הכול, עם תחליפים ראויים ולא פחות טעימים. יש סדנאות לבישול תאילנדי, מקסיקני, יפני, איטלקי, ואפילו סדנאות למתוקים ולאפייה טבעונית. גם הבשלן הגרוע ביותר, עם הידיים הכי שמאליות, יכול ללמוד בקלות איך להכין ארוחה משובחת על טהרת הטבעונות.

לפעמים מתגבשות חבורות נפלאות מהמפגשים בסדנאות הטבעונות ואנשים מהסדנה ממשיכים להיפגש גם אחר כך ולהתאמן על מה שלמדו, ללמוד ביחד בישולים נוספים ולבשל ארוחות משותפות. צעירים רבים בוחרים לקיים ביחד ארוחת שישי טבעונית, כזאת שבה ההורים לא מעקמים את האף שאתם לא אוכלים כמעט שום דבר שיש על השולחן.

איפה למשל תוכלו לשמוע על סדנאות בישול טבעוניות? שווה לכם לעקוב אחרי הבלוג "טבעוניות נהנות יותר". קודם כל, כי כל הזמן מתפרסמות שם סדנאות תחת ניצוחה של כותבת הבלוג או על ידי שפים שונים שהיא יוצרת אתם שיתוף פעולה. וחוץ מזה, שהיא בעצמה מפרסמת המון מתכונים מכל הסוגים והמינים שיכולים לשדרג את הארוחה הטבעונית שלכם.

מומלץ גם באמת להצטרף לכל קבוצות הפייסבוק של הטבעונים. יש שם הרבה אנשים טובים שמעלים כל הזמן מתכונים, שאפשר להתייעץ אתם עם המתכון מתפקשש או סתם לשתף בחוויות שלכם אם אתם בדיוק נמצאים בתחילת הדרך ויש לכם המון שאלות שאתם חייבים לשאול מישהו כדי באמת להצליח במעבר הזה לטבעונות.

ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם, אם רק תפקחו עיניים מסביבכם ותתחברו לטבעונים אחרים בבלוגים, בקבוצות ובסדנאות הבישול השונות. שיהיה לכם המון בתיאבון וטבעונות מוצלחת!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186680 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183666 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811208 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181811 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182844 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182460 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183898 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183273 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174499 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152654 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151999 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142167 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

מאת: רוני הכהןבישול ואפיה02/08/142844 צפיות
משלוחי פיצה בישנה הם הבחירה של המשפחות, הצעירים, המבוגרים וגם בעלי העסקים בעיר. זה מאוד פשוט, פיצה היא בחירה אידאלית, פיצה כולם אוהבים מאוד, נשאר רק לבחור תוספות ולהתקשר להזמין פיצה ביבנה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica