חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך כלי מטבח מקצועיים מוסיפים לחווית הבישול שלנו?

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/20152651 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

המטבח הביתי הישראלי עבר מהפכות רבות במרוצת השנים ובעיקר ניתן לציין את המעבר שלו ממטבח בסיסי שעיקרו אספקה של מזון לבני הבית, תוך כדי שימוש בכלי בישול והגשה בסיסיים, לבנים וחסרי עיצוב ייחודי, לכזה שהוא מרכזו של הבית ומציע הנאה רבה הן בעת הבישול והאפייה והן בעת ההגשה לשולחן והאכילה עצמה והכל הודות לכלי בישול והגשה מעוצבים ופרקטיים במיוחד.

העולם הקולינרי הישראלי כבר לא מסתפק במחשבת אחת גדולה, שני סירים גדול וקטן, כל אלו מנירוסטה וסט של צלחות לבן עם עיטור כלשהו ולצדו סט כוסות שקופות. כיום מדובר על מגוון מחבתות בגדלים שונים בכל מטבח, סדרת סירים, רובם בעלי עיצובים או גוונים שונים ובעיקר סטים מושקעים של צלחות וכוסות, אם על בסיס זכוכית שקופה או צבעים בגוונים שונים. כל אלו נועדו להעניק הנאה גם בעת בישול האוכל במטבח באמצעות כלי בישול צבעוניים שכאלו וגם בעת ההגשה לשולחן הסועדים באמצעות כלי הגשה שמשלימים את החוויה המעוצבת עם ייחודיות.

כלי בישול מודרניים כוללים בין השאר סט מערכות סירים ומחבתות בעלי צבעוניות רבה ובעיקר מבוססים על אלומיניום העמיד בחום גבוה עם ידיות סיליקון נוחות לאחיזה ויכולת עמידה בחום גבוה גם כן. כמו כן החלק הפנימי של כל אלו הוא נון סטיק כך שאין חלקי מזון הנדבקים אליהם במהלך הבישול.

כלי הגשה מודרניים כוללים התאמה של הכלי למאכל המוגש בו ממגשים חמים (פלטות) המאפשרים שמירה על חום הבשר במרכז השולחן, דרך כלי אידוי לכופתאות וכדומה ועד מעמדים שונים בצורת המאכל הקשור אליהם ממעד לגלידה, לעוגה או לנקניקיה בלחמנייה ועוד.

חשוב לציין כי בישול בסיר צבעוני או של נירוסטה, אינו שונה במיוחד בתוצאה הסופית שלו, אך בישול הוא הרבה מעבר לבישול עצמו. מדובר על חוויה מעוררת חושים וכלי מטבח איכותיים בעלי עיצוב ייחודי ובעיקר צבעוניות מוסיפה לכל חוויה. אותו הדבר בכלי הגשה. ניתן להגיש את המזון בכל צלחת או מגש אך כאשר יש התאמה בין המאכל שהוכן והגשה ספציפית המתאימה עבורו, החוויה הקולינרית הופכת גדולה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20618 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20647 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201065 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205103 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201195 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201634 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183897 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183273 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174498 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164070 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151998 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142166 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

מאת: רוני הכהןבישול ואפיה02/08/142844 צפיות
משלוחי פיצה בישנה הם הבחירה של המשפחות, הצעירים, המבוגרים וגם בעלי העסקים בעיר. זה מאוד פשוט, פיצה היא בחירה אידאלית, פיצה כולם אוהבים מאוד, נשאר רק לבחור תוספות ולהתקשר להזמין פיצה ביבנה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica