חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שף של מסעדה אצלכם במטבח - תפריט כשר

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/20183897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי שף פרטי עד הבית יוכלו להפוך גם את הבית שלכם לערב אחד למסעדת יוקרה. המנות יוגשו כולן מעוצבות תוך הקפדה רבה. ניתן להזמין שף הביתה להכנת ארוחה רומנטית לזוג, ארוחה משפחתית חגיגית, ארוחת יום הולדת, ארוחה למסיבת רווקות, ארוחה לאירוע עסקי או אירוע משפחתי ועוד. עם שירותי שף עד הבית אתם ממש לא חייבים לדעת לבשל בשביל להגיש ארוחה ברמה של מסעדה.

אוכל של מסעדה עם נוחות של בית

פרט לארוחת השף הנפלאה כולל השירות גם הגשה וסגנון. את הארוחה אפשר להגיש עם מלצר במתכונת של שירות צרפתי, עם מנות מעוצבות בצלחות אישיות במתכונת של שירות אמריקאי או במתכונת של הגשה מרכזית אל השולחן. התפריט יורכב מ-3 מנות לכל סועד / 4 מנות לכל סועד / ארוחת טעימות עם מנות גורמה קטנות.

האם האוכל כשר?

הזמנת שף פרטי עד הבית היא הזדמנות להרכיב תפריט שכולל את כל המנות שאתם אוהבים. אתם אלו שקובעים האם התפריט יהיה בשרי, חלבי, צמחוני, כשר או לא כשר. אם אתם מעוניינים בשירותי שף עד הבית כשר כל שעליכם לעשות הוא לעדכן בכך מראש את השף. התפריט כולו יורכב בהתאם וכך גם בחירת חומרי הגלם.

איך תצליחו להרשים באירוח ביתי?

מתכננים אירוע ביתי מיוחד במינו ומתחשק לכם להרשים את כולם? היום כבר לא חייבים לבלות ימים שלמים במטבח בכדי להגיש ארוחה טעימה ועשירה. הזמנת שף פרטי עד הבית פוטרת אתכם ממלאכת הבישול. אתם תוכלו להתמקד באירוח ולבלות עם האורחים שלכם בעוד השף מבשל את הארוחה והבית מתמלא בניחוח נפלא. שירות של שף עד הבית כשר מתאים גם לאירוח ארוחות חג וארוחות שבת. צפויה לאורחים שלכם יופי של הפתעה.

 



תגיות המאמר: שף עד הבית כשר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222699 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22941 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223124 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223137 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213206 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211246 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202737 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183273 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174499 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164070 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152654 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151998 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142166 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

מאת: רוני הכהןבישול ואפיה02/08/142844 צפיות
משלוחי פיצה בישנה הם הבחירה של המשפחות, הצעירים, המבוגרים וגם בעלי העסקים בעיר. זה מאוד פשוט, פיצה היא בחירה אידאלית, פיצה כולם אוהבים מאוד, נשאר רק לבחור תוספות ולהתקשר להזמין פיצה ביבנה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica