חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לשבת חתן מוצלחת

מאת: ניר מצליחקייטרינג22/06/2011980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה גדולה, שווה ומעניינת! רוצים לארגן משהו חדשני? כולם אומרים שכיום, אירועים ברובם נראים כאילו נערכו בתבנית זהה; ישנה מוסיקה דומה, אותו האוכל ויש ריקודים. אולי די? אולי כדאי לשנות משהו?

מסיבה מהנה היא חויה מצוינת שעוד ידברו עליה רבות...

מקווים לערוך חתונה מרעננת? כמובן, מזל שעכשיו זה פשוט! האורחים שהזמנתם כבר ראו מסיבות ולכן הם משתעממים תוך מס' דק' מהחגיגה. אם אתם באמת רוצים להריםמסיבה מרהיבה באמת, אתם חייבים להיות שונים. כן,זה יצריך מעט זמן, אבל התוצאות המדהימות יהיו שוות את המאמץ. צריכים למצוא מידע על קייטרינג לאירועים קטנים? תקראו עד הסוף!

הדבר המשמעותי ביותר זה בחירת המזון!

אורחים לא רעבים, הם גם אורחים שלווים, לפיכך לא כדאי להזניח אתהפן הקולינארי. עם חברת קייטרינג טובה, יש לכם האפשרות לשפר את מסיבת החתונה משמעותית. כמעט כולנו ניסו בעבר את האוכל הבסיסי - פסטלים שמנוניים ואלכוהול זול. לא נשמע לכם נורא? בעזרת אוכל טעים לשם שינוי, תוכלו בקלות לחגוג קצת אחרת.

אין מסיבה בלי אטרקציות מקוריות!

חושבים על להמם את החברים שלכם עם משחקים מתקדמים? כל בידור משובח צריך להיות מהנה . אם תתנו למוזמניםלהנות מכמה אטרקציות ומשחקים, בטוח שהאירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת ושכל האורחים יכייפו מאוד. מה הטעם לחגוג עוד חתונה סתמית? תחדשו משהו! צריכים עוד אינפורמציה על קייטרינג לשבת חתן?

מה בדבר חתונת קונספט?

בימים אלה, דרך זולה ופשוטה לתכנן אירוע מקורי, היא בעזרת קונספט. יש רעיון מעניין, ובשבילו בוחרים את הרקע, ההפעלות ואת הדברים האחרים. היום השמיים הם הגבול, גם אתם יכולים להפיק את החתונה שלכם בדיוק כפי שתרצו. אתם כבר החלטתם איזו חתונה אתם מתכננים? הגיע הזמן ללמוד על שף בבית!

מעונייינים לבחור ארגון אירועים חדשניים? רוצים עוד עוד דרכים לשדרג כל ארוע משמים למשהו בלתי נשכח? הציצו אל האתר http://www.gofood.co.il/, ותוכלו להנות מהשפע שמוצע לכם. שיהיה בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11901 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111416 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111105 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111103 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111080 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111701 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111021 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica