חפש מאמרים:
שלום אורח
03.12.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום גרילה - לזכות ב-MINI המותאמת לטעמכם האישי

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט31/05/2011727 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

הקמפיין המבריק המדובר, הוא קמפיין גרילה ( פרסום גרילה, שיווק גרילה) של חברת הרכבים MINI, שהחל לפני כשבוע וחצי ויסתיים ממש היום (29.5.11).
כמו הסלוגן שלו "It’s Personal. Be Mini.", הוא מאפשר למשתתפיו לבחור באופן אישי את דגם המיני האהוב עליהם מבין ארבעה (MINI Hatch, MINI Convertible, MINI Clubman and MINI Countryman), לבחור צבע למראות החיצוניות מבין ארבעה, ולהצטלם עם זוג אוזניות תואמות באותו הצבע. התמונה המתקבלת היא של המשתתף עם האוזניות הנבחרות, כשלצידו דגם המכונית בו בחר, בצבעים תואמים. ניתן ליצור אותה באמצעות מכונה מיוחדת לצילום תמונות בברלין,MINI Photo Box, או באמצעות מצלמת מחשב דרך האינטרנט, כשאת התמונה יש להעלות ולערוך באמצעות אפליקציה של מיני בפייסבוק, אליה ניתן להגיע דרך עמוד המותג של החברה.(פוטומרקטינג)

כל התמונות, מועלות בזמן אמת למסך ענק של מודעות פרסום בשדרות Kurf?rstendamm בברלין ומתחלפות ביניהן, כאשר הנרשמים דרך עמוד הפייסבוק, יכולים לראות את תמונתם מתנוססת במסך שעל השדרה בלייב סטרימינג דרך האינטרנט.

ייחודו של הקמפיין, הוא בכך שהוא מאפשר לאנשים ליהנות ממהלך הקמפיין ולא רק לצפות לפרס הנכסף. משתתפיו יכולים להביע את טעמם בבחירת הדגם והצבעים, להתרגש מתמונתם המתנוססת בשדרות ברלין ואף לקבל מזכרת לכך בצורת תמונה, כשהיקפו של הקהל אליו מכוון הקמפיין הינו עצום – 1.8 מיליון חברים של עמוד המותג של MINI בפייסבוק ולמעלה משני מיליון אנשים, שהוערך כי יחשפו פיזית לקמפיין, במיקומו בברלין.

מבחינת זכייה – לכל המועמדים סיכויים שווים, בין אם תמונתם נלקחה באמצעות מכונת ה-MINI Photo Box שממוקמת בברלין, או באמצעות אפליקצית הפייסבוק של MINI, כך שכל התמונות, נכנסות אוטומטית לתחרות. במהלך יוני יוכרז שמו של המנצח, שיוכל לזכות בדגם בו בחר, כשהמראות החיצוניות, תיצבענה בצבע בו בחר, ואכן, זה פרס אישי, מיני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/11749 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/11833 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111107 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/11877 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111146 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/11988 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/11973 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/171792 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/171609 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/161271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/161863 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/161873 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/161995 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

מאת: עידן שלומןפרסום באינטרנט21/10/152211 צפיות
מגוון תכניות בישול ואפייה המציפות את המסכים הן לא רק בעלות עניין לחלקים רבים באוכלוסייה המתעניינים במאכלים ודברי מאפה חדשים ומיוחדים אלא גם קרקע פורייה לפעילות חדשנית של עולם הפרסום. על זווית ראייה אחרת של התכניות האהובות עליכם – במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica