חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג אסאדו לא לצמחוניים

מאת: ניר מצליחקייטרינג23/06/2011749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם אירועים עסקיים? חושבים על משהו מקורי? יש תחושה שהיום, לא מעט מסיבות נראות כאילו תוכננו לפי אותה תבנית; מוסיקה קבועה, אוכל של חתונות ויש ריקודים. אולי די? אולי כדאי לשנות את העניין?

מסיבת בר מצווה בפורמט אחר היא חויה טובה בלתי נשכחת...

חושבים על לארגן מסיבה בלי הקלישאות המוכרות? כמובן, והיום זה פשוט מתמיד! האורחים כבר מכירים חתונות כאלה ולכן הם ישתעממו תוך מס' דקות מהמסיבה. על מנת ליצור חגיגה מרהיבה באמת, אין ספק שחובה להיות יצירתיים. זה נכון,זה יצריך מעט יותר מאמץ, אך התוצאות המדהימות יהיו שוות את הכל. רוצים קצת מידע מועיל על קייטרינג לאירועים? אל תפסיקו לקרוא!

הדבר החשוב ביותר זה כמובן הקייטרינג!

אורחים לא רעבים, הם כנראה אורחים מרוצים, לפיכך לא כדאי לוותר עלהפן הקולינארי. באמצעות מזון גורמה, אתם מסוגלים לשדרג את המסיבה באופן ניכר. כמעט כולם מכירים את המאכלים הרגילים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. לא רוצים משהו אחר בשבילכם? בעזרת אוכל משובח ואלכוהול טוב, זה אפשרי ליצור אירוע מקורי באמת.

בכל מסיבה חשוב שיהיו הפעלות בלתי נשכחות!

מעוניינים להדהים את החברים שלכם עם קירות טיפוס? בידור משובח באמת מתחיל בהנאה. אם לאורחים תהיה גישה לכמה כל מיני אטרקציות, כמעט בטוח שהארוע שלכם יתעלה על כל הציפיות ושבני המשפחה יכייפו מאוד. בשביל מה טוב לתכנן עוד מסיבת יום הולדת סטנדרטית? חשבו בצורה יצירתית! חייבים לדעת יותר על קייטרינג אסאדו?

לא רוצים מסיבה עם רעיון מקורי?

בימים אלה, אופציה מצוינת וקלה לערוך מסיבה מקורית, זה בעזרת מסיבת קונספט. מחליטים על נושא כלשהו, ובשבילו בוחרים את התפאורה, ההפעלות ואת הדברים האחרים. לא חסרות אפשרויות, אפשר בקלות להרים כל אירוע שתרצו. אתם כבר יודעים מה תרצו? תנסו למצוא שף עד הבית!

הייתם מעוניינים לדעת על חתונה מקורית? מוכרחים למצוא דרכים נוספות להפוך אפילו ארוע סטנדרטי לאירוע בלתי נשכח? תלחצו על הלינק הבא http://www.toth.co.il/, ותוכלו להנות מהשפע שמחכה רק לכם. אז קדימה לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11906 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111422 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111111 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111109 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111087 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111707 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111025 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183095 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182302 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181634 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181456 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181514 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica