חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הברבור של קלין ניצח גם בבית המשפט

מאת: רונן הללדיני עסקים23/06/2011972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית המשפט המחוזי מרכז דחה היום (22.6.11) תביעה ייצוגית שהוגשה נגד קליר, בעלת המותג קלין, על סכום של כ- 12 מיליון ₪.  קלין מקבוצת קליר מזוהה עם טוהר וניקיון ועם סמל הברבור.

1.               ביום 16.1.11 הוגשה בבית משפט המחוזי בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד קליר כימיקלים בע"מ וקלין תשלובת ניקיון בע"מ בסכום של 11,470,000 ₪. 2.               בבקשת הייצוג טענה המבקשת כי היא רכשה נוזל לניקוי כלים של קלין משך שנים והיא נהגה לעשות במיכל של המוצר שימוש חוזר. המבקשת טענה כי במועד מסוים המשיבות נעלו את משאבת המוצר כך שלא היה ניתן להמשיך ולעשות במיכל של המוצר שימושים חוזרים. לפי טענת המבקשת, היא ויתר חברי הקבוצה הורגלו למוצר בתצורתו המקורית והם הוטעו לחשוב כי המוצר החדש (שהפקק שלו נעול) הינו אותו מוצר. כתוצאה מכך נגרם להם נזק. 3.               המשיבות, אשר ייוצגו ע"י עוה"ד ירון רייטר, דנה אמיר ויעל אפל ממשרד עמר, רייטר, ז'אן ושות', הגישו תגובה מפורטת בה נטען, בין היתר, כי המוצר נשוא בקשת הייצוג מעולם לא הוצג כמוצר לשימוש חוזר. מדובר בנוזל לניקוי כלים במארז נוחות ולא במיכל או כלי לשימוש רב פעמי. המשיבות גם לעולם לא הציעו למכירה שקיות מילוי למוצר שנמכרו בנפרד מהמוצר עצמו. לכן, ככל שהמבקשת החליטה לעשות במוצר שימוש חוזר זה עניינה. עוד הבהירו המשיבות כי השינוי במוצר נעשה לרווחת ציבור הצרכנים, על מנת שהמוצר יהיה היגייני יותר. בנוסף, למעלה מן הצורך ועל אף שלא הייתה מוטלת על המשיבות כל חובה בדין, הן הוסיפו כיתוב על גבי המוצר המיידע את הלקוחות בדבר השינוי שנעשה בו. 4.               ביום 22.6.11 התקיים דיון בבקשת הייצוג בפני כבוד השופטת שטמר בבית המשפט המחוזי מרכז. בעקבות תגובת המשיבות, המליץ בית המשפט למבקשת ובאי כוחה להסתלק מבקשת הייצוג.

המבקשת ובאי כוחה הודיעו על הסתלקותם מבקשת הייצוג. בהתאם, בית המשפט הורה על דחיית הבקשה לאישור תובענה ייצוגית וכן על דחיית התביעה האישית של המבקשת.

אודות קלין

קלין מקבוצת קליר, המובילה במשק בתחומי הניקיון, הנייר והציוד המקצועי למגזר המוסדי.  סדרת מוצרי קלין פותחה והותאמה במיוחד לצורכי משק הבית הישראלי, תוך הקפדה על איכות, אמינות, ועוצמת ניקיון בלתי מתפשרת.

קלין מלווה את ישראל מזה עשרות שנים, ומזוהה תמיד עם ריח טוב של בית נקי ונוסטלגיה ישראלית הבאה לידי ביטוי בחומרים אמינים ועוצמתיים המבטיחים ומקיימים.

מוצרי החברה מפותחים במעבדות קלין ומשלבים חשיבה חדשנית, מדע וטכנולוגיה מתקדמת, המשמשים כבסיס ליצירת פתרונות לבית נעים, נקי וריחני. 

חברת קלין מחויבת לסביבה ולקהילה. החברה מפתחת מגוון מוצרים תוך שמירה על איכות הסביבה וללא ניסויים בבעלי-חיים, מתוך מודעות ואנושיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142460 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141494 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131164 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא דיני עסקים

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222385 צפיות
תוספת בניה היא הוספת שטח או קירוי שטח למבנה קיים ,בניית גדר, בריכה, הצבת ג'קוזי, סגירת מרפסת, פרגולה ועוד. זכויות הבניה של כל קרקע נקבעות בתכנית בניין עיר (תב"ע) והן מפרטות את היקף הבניה האפשרי במבנה. במקרים מסוימים, החוק מאפשר לבקש הקלות בהגשת בקשה לתוספת זכויות בניה וקווי בניין, הנתונות לשיקול דעת הוועדה המקומית. במידה וקיימות זכויות בניה שטרם מומשו במבנה – תוכלו לבקש מהועדה המקומית לתכנון ובניה היתר בניה לתוספת בניה, עד הגודל המותר לפי התב"ע. במידה ואין זכויות בניה לפעמים ניתן לבקש לנייד(לרכוש) זכויות בנייה מבעלי זכויות.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222348 צפיות
מהו רישיון עסק? על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח-1968, כל עסק הטעון רישוי בצו רישוי עסקים חייב ברישיון עסק לפתיחתו ולניהולו. רישיון לניהול עסק הינו מסמך הניתן על ידי העירייה המתיר את פתיחתו וניהולו של עסק לפי חוקים, תקנות ותנאים מכוח חוק רישוי עסקים. הרישיון ניתן לבעלי העסק המנהלים בפועל את העסק או האחראים לניהולו (אין קשר הכרחי בין בעלי העסק ובעלי הנכס). הבעלות של העסק מוגדרת לפי הרשום בטופס הרישיון שהוצא מטעם העירייה.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים29/03/21810 צפיות
בתאריך 10.7.18 הצביעה מליאת הכנסת על תיקון 34 לחוק רישוי עסקים. הרפורמה הנוכחית ברישוי עסקים, הקרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" מטרתה ליצור: איזון בין המטרות של חוק רישוי עסקים - שמירה על הציבור מפני נזקים (בריאותיים, בטיחותיים, סביבתיים וכד') - לבין עידוד הפעילות הכלכלית במשק וצמצום הפגיעה בעסקים. רפורמה זו היא בעצם המשך ישיר לרפורמה של 2012 ומשלימה אותה. גולת הכותרת של הרפורמה ב-2012 היא ההבנה שבכדי לייצר לבעלי העסקים וודאות, שקיפות ונגישות לדרישות החלות עליהם, יש לפרסם מפרטים אחידים. הרפורמה הנוכחית שואפת לשפר ולייעל את תהליך הרישוי, ובעצם יש לומר תהליכי הרישוי, משום שהיא מגדירה תהליכי רישוי שונים המותאמים לסוגי העסקים השונים ומכאן שמה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" פעימה ראשונה של הרפורמה נכנסה לתוקף ב-1.1.19

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211077 צפיות
מדריך אודות עבודות הפטורות מהיתר בנייה מדריך זה מפרט את סוגי העבודות והמבנים הפטורים מהיתר בנייה, על פי תקנות התכנון והבנייה (עבודות ומבנים הפטורים מהיתר), התשע"ד – 2014.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211014 צפיות
על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לרישוי עסקים במבנים שאינם מוסדרים, במקביל לבדיקת גורמי הרישוי השונים, המחלקה לתכנון ולרישוי הנדסי בודקת אם הבקשה תואמת את דיני התכנון והבנייה בנושאים הבאים: חוקיות המבנה והיתר הבנייה. באם אין היתר בנייה – מידת העמידה בהגדרות המאפשרות רישיון עסק ללא היתר בנייה. התאמת השימוש בנכס לייעוד המבנה על פי היתר הבנייה ותכנית בניין עיר (תב"ע).

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201063 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201238 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica