חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי השקעות - לו הייתי רוטשילד

מאת: מני כהןהשקעות12/07/20111049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לו הייתי רוטשילד, יה בה דה בה, כמה דברים הייתי יכול לעשות, לקנות, להספיק, לנהל וכמה חיים הייתי יכול לחיות, אם רק הייתי איש עשיר. מילותיו אלו של טוביה החולב, הדמות המופתית מהמחזמר "כנר על הגג" הם לא רק משאת ליבו של היהודי הגלותי, הצופה בעיניים כלות כיצד הגביר של העיירה עושה ככל העולה על רוחו ואיתו מתייעצים כל נכבדי העיר, אלא גם משאת נפשו של כל אדם צעיר כבוגר, החי בעולם המערבי המפותח או בקצה נידח של העולם השלישי.

השקעות שונות ומשונות עושה האדם הסביר במהלך חייו הבוגרים על מנת להשיג את אותה תיבת אוצר אגדית ואת אותו מטמון שודאי קרוי על שמו ומחכה רק לו. גופים גדולים ועשירים כבנקים, בתי השקעות ובורסות המאפשרות השקעות על כל מוצר עובר לסוחר וכל סחורה אפשרית מספקים את הצורך הטבעי והאנושי הזה ומזינים אותו בהבטחות, במקסמים ובסיפורי הצלחה פנטסטיים.

ישנן דרכים מסוכנות להגיע לרווחה כלכלית באמצעות בתי השקעות המאפשרים מסחר ספקולטיבי החורג מהנורמות המקובלות, אך רוב האוכלוסייה האנושית, מטבעה, מבכרת פעילות במסגרת אותם בתי השקעות המאפשרות תוואי של ניהול תיקים סולידי שאולי לא יבטיח רווחים עצומים בזמן הקצר, אך גם לא יפגע במה שכבר יש ויבטיח התקדמות מתונה יותר אל עבר המטרה, הרי אין גיל מקסימאלי לעושר. ניהול תיקים באחד מאותם בתי השקעות שהבדיקות של המשקיע הפרטי הוכיחו כי הוא המתאים ביותר לאופי ולטבע שלו, הוא דרך מצוינת להפוך מישות פאסיבית המדמיינת חיים טובים יותר לה ולמשפחתה לגורם אקטיבי ודומיננטי, היוצר ויוזם פעילות שתקדם אותו לעבר המטרה באמצעות ניהול תיקים חכם ומגוון במספר מסלולים אטרקטיביים הקיימים כיום.

טוביה החולב, אותו יהודי חולמני, מסתפק בלהסתכל על אותו גביר עשיר כקורח ולקנא בו ולחלום על חיים טובים יותר לבנותיו בעזרת שידוך, דבר שלא יוצא לפועל בשל רצונותיהם של בנותיו. מניתוח אופיו, כפי שעולה בכל אחת מהדרכים שבהן הוצג, אפשר להאמין כי גם במידה והייתה נקראת בדרכו הזדמנות להצטרף למהלך של ניהול תיקים באחד מאותם בתי השקעות, הרי שחוסר יכולתו להכריע ולקבל החלטות קשות, גם אם מנוגדות לרצונו האמיתי, הייתה מונעת ממנו את הסיכוי הקטן להפוך מחולב פרות בעיירה רוסית פרובינציאלית לגביר חשוב ומרכזי בהוויה היהודית של אותה תקופה.

ניהול תיקים, כמו גם מסלולי המסחר וההשקעות האחרים הקיימים בכלכלה המודרנית, מאפשרים, ללא ספק, ליותר ויותר אנשים, בין אם אנשי עמל ויזע כמו אותו טוביה מיודענו, ובין אם אנשי צווארון לבן אמידים, להפוך חלום טבוע ושיר מתנגן למציאות בת קיימא ואם כבר התחלנו בציטוט מהשיר הידוע והאהוב, אז אי אפשר לסיים ללא קריאתו הנואשת של טוביה לעבר הגורל, הכוח העליון או האלוהים שלו- "מה היה נגרע כבר בעולם לו הייתי קצת עשיר?"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מני כהן

מאת: מני כהןשוק ההון15/07/11847 צפיות
מקורות המונח בורסה נעים בין דמיון למילה היוונית "בירסה" שמשמעותה עור לבין קישור למשפחת סוחרים בלגית במאה ה-13 בשם ון דר בורס שליד ביתם נהגו אנשי עסקים וסוחרים מקומיים לבצע עסקאות ולחתוך דילים כלכליים, תוך שהם מכנים את המקום "דלה בורסה" שמשמעותו המקום של בורס. כאשר נוסד מקום קבוע ומוסדר למסחר בינלאומי באנטוורפן, כמה שנים מאוחר יותר, הוא נקרא, באופן טבעי וברור מאליו- בורסה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181560 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171702 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161594 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica