חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חסן נסראללה

מאת: יוסי קרמר פוליטיקה 15/07/20111182 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חסן נסראללה.
מה גורם לחסן נסראללה להתנהג כך?
כשהייתי ילד, היו שני משחקים דומיננטיים בחברה שלנו.
משחק אחד היה מחבואים, והמשחק השני היה תופסת.
הרעיון של המשחק הראשון, המחבואים הוא, שילד אחד מניח את ראשו על העץ, לדוגמה, ועוצם את עיניו, כששאר החברים מתחבאים.
לאחר ספירה עד עשר, הילד שעצם את עיניו פותח אותם, ומרגע זה עליו לחפש היכן מסתתרים שאר החברים.
הרעיון במשחק השני, התופסת הוא, שיש ילד אחד שתפקידו לרדוף ולגעת בנרדפים.
במידה והרודף נגע בנרדפים, הרודף ניצח והנרדפים נתפסו והפסידו.
המשחקים האלו שעוברים מדור לדור, בעצם משקפים בעיקר את הפחדים שבנו.
בהתאם לפחדים שבנו, אנחנו יוצרים מציאות, ובמציאות הזו אנחנו משחקים.
מלחמה זה משחק.
מה כל זה קשור לחסן נסראללה?
חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה הוא איש מבוגר, אבל מבחינה התנהגותית הוא בעצם עדיין אותו הילד הקטן שמשחק את משחק המחבואים והתופסת.
המציאות שבה הוא חי ונמצא, ושאותה הוא יצר, משקפת את רגשותיו, את רגשות הפחד והרגשת הנרדפות שקיימים בו והתנהגותו משקפת זאת.
נסראללה פירושו ניצחון האל.
השם שלו שהוא בעל מסר דתי, שמקושר לדפוס ההתנהגות הרגשי שלו, גרם לו ליצור מציאות.
לכן, חסן נסראללה החליט שהאויב שלו הם הציונים, הישראלים, היהודים, ואיתם הוא רוצה לשחק את משחק המחבואים והתופסת.
לכן במשחק המחבואים הוא מתחבא בבונקר, ובמשחק התופסת הוא משחק כשהוא חוטף חיילים או מפגע או יוצא למלחמה.
חסן נסראללה נמצא בבונקר, הוא פשוט מפחד במשחק המחבואים ובמשחק התופסת, אבל בעצם הוא משחק עם עצמו, והישראלים משמשים לו כהשתקפות להתנהגותו.
חסן נסראללה מרגיש רדוף, כי במשחק התופסת והמחבואים שהוא משחק הוא מפחד שיתפסו אותו.
קל לחסן נסראללה לשחק את המשחקים האלו עם הציונים, הישראלים, היהודים, כי הם מאפשרים לו לשחק את המשחק, מעצם השתייכותם לקבוצה שנבדלת ממנו ושרוצה לשחק.
אם למשל, וזה נכון גם לגבי כל אויב, בן האנוש כאינדיבידואל או כקבוצה הם היו ניטראליים לא היה עם מי לשחק את המשחק, ואז אין יריב אין אויב.
במקרה כזה, האויב היה נשאר עם עצמו בלבד או מחפש לו אויב אחר.
מסקנה:
חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה הוא בעצם ילד שמשחק את משחק המחבואים והתופסת.
כשמסתכלים עליו רואים איש מבוגר, מנהיג שמנהיג צבא ואזרחים, אבל חסן נסראללה הוא בסך הכל ילד קטן שמפחד.
כל המציאות שהוא יצר ובנה לעצמו, משקפת את פחדיו.
חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה, הוא בסך הכל מרגיש רדוף, ועל בסיס רגש פנימי זה הקיים בו הוא יצר ובנה לעצמו מציאות שמשקפת את פחדיו.
חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה בעצם מפחד מעצמו, רק שאת פחדיו הוא מייחס לציונים, לישראלים, ליהודים, שרודפים אותו, שמשחקים איתו את המשחק.
כתוצאה מיצירת מציאות זו של חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, שנובעת מהרגשת הנרדפות הוא מסתתר בבונקר, מתחבא.
כתוצאה מיצירת אשליה זו, חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה, איבד בן שנהרג בקרב.
כתוצאה מיצירת מציאות זו, חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה, שנובעת מהרגשת הנרדפות, המשפחה והשושלת שהקים תסבול עקב כך.
סיכום:
חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, הציונים, הישראלים, היהודים, משמשים אחד לשני כהשתקפות.
בהשתקפות אפשר לראות ולהבחין עד כמה שני הצדדים הם אמוציונאליים ולא רציונאליים, שחושבים שהם מפחדים מהאויב, כאשר בעצם כל אחד מפחד מעצמו, ומשליך ומייחס את פחדיו כלפי האחר, שהופך להיות האובייקט, הקורבן.
הדרך היחידה לצאת מהמצב האמוציונאלי הוא להיות רציונאלי, כלומר להירגע.
כאשר כולם יהיו רגועים, וכאשר כולם יהיו ניטראליים, רק אז יתאפשר לכולם לחיות ביחד ברוגע ובשלווה.
המסר במאמר:
אומנם חסן נסראללה נראה איש מבוגר, אך מבחינה תודעתית הוא עדיין הילד הקטן שמפחד, שמרגיש רדוף, שמתחבא, שמשחק בתופסת, לדעתי.
יוסי קרמר מייעץ ומכוון למודעות עצמית והתפתחות אישית.
לבלוג שלי http://blog.tapuz.co.il/yosikramer
טלפון 048224276.       

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148952 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141861 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא פוליטיקה

מאת: אדיר בנימיניפוליטיקה 01/07/231453 צפיות
הרצון לרצות את כולם, הוא באיזשהו מקום שאיפה טבעית של האדם, ובוודאי לכל נבחר ציבור, אשר רוצה לגייס סביבו תמיכה רחבה, אהדה גדולה, ולגלוש על גלי האהבה של ההמון (אלא אם מראש בחר לעצמו אג'נדה קונטרוברסלית בהגדרה). אך לעיתים, לא רק בפוליטיקה, גם בחיים, אחת ההחלטות הכי קשות שיש לקבל היא החלטה "איזה גשר לחצות ואיזה גשר לשרוף". המדובר לעיתים בהחלטה בלתי נמנעת.

מאת: אדיר בנימיניפוליטיקה 18/08/181516 צפיות
העיסוק המדיני-פוליטי, על פי גישתו של אריסטו היא "האומנות השלטת" על כל האומניות האחרות; ברגע שמקבלים את ההנחה כי העיסוק הפוליטי הוא בגדר מעשה אומנות, הרי שמתוקף כך גם מתחייבת המסקנה שהכישרון לעסוק בתחום, אינו נרכש, אלא בהכרח מולד.

מאת: חגי הופרפוליטיקה 10/01/162820 צפיות
הימין מחזיק באידיאולוגיה של ארץ ישראל השלמה שהובטחה לאבות, והשמאל מחזיק באידיאולוגיה של הישמעות לחוק הבינלאומי המורה להשיב שטחים כבושים ולחובה המוסרית שלכל אדם יהיו זכויות בסיסיות, שכוללות גם זכות בחירה וייצוג, אבל אלה ואלה מכופפים את האידיאלים הנעלים שלהם בפני המציאות והריהם ריאליסטים-פרגמטיסטים.

מאת: חגי הופרפוליטיקה 05/07/152669 צפיות
ראשית אומר כי איני חושב שבדברים הבאים אחדש הרבה, שהרי הסכסוך הישראלי-פלסטינאי כה ממשוך שהכול כבר נאמר עליו ותמונת המצב ידועה. ובכל זאת.

מאת: אברהם פכטרפוליטיקה 12/12/138020 צפיות
בכנס, במכללה האקדמית נתניה, שעסקה בנושא של החלטת בג"צ, להדיח ראשי עיר מכהנים, עקב חשדות למעשי עבירה שנעברו לכאורה בתפקידם, השתתפו פרופ' פרידמן, שר המשפטים לשעבר, והשופט העליון אליהו מצא לשעבר. שניהם היו בדעה כי בג"צ הלך רחוק מדי, מעבר לסמכויותיו וגילה אקטיביזם שיפוטי מנוגד לחוק הכנסת. לדעתי – כשנוצר וואקום או לאקונה בחוק או איחור וגמגום מצד הכנסת, יכול בג"צ למלא את החור השחור בהתנהלות הציבורית ובמלחמה בשחיתות בפסיקה אקטיביסטית עד לחקיקה בכנסת.

מאת: אברהם פכטרפוליטיקה 16/05/131889 צפיות
שלטון חזק, שלטון בעל יכולת פעולה רחבה ללא סחיטה ואיומים מצד רסיסי מפלגות, הוא לטובת העם עם ארגז כלים דמוקרטי לשלטון יציב. אחוז חסימה של 4% - אינה המצאה רגעית וכבר דנים בסוגיה זו, מזה שני עשורים. חסימה של מפלגות קטנות – אינה פגיעה במיעוט ולא פגיעה בחופש ההתארגנות או הבעת דעה ועמדה. כדי להתמודד ולהשפיע, אפשר להתאחד, אפשר להתאגד ואפשר גם להצטרף כסיעה למפלגות קיימות. משילות טובה ונמרצת – היא גם צורך וגם הכרח.

מאת: ענת רובינרפוליטיקה 29/03/132204 צפיות
מאות לוביסטים פועלים בכנסת. האם פעולתם טובה היא או רעה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica