חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקים כרגיל

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/20153518 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים משקיעים את כל הונם בפיתוח והקמה של העסק על מנת שתוך זמן מה הם יחזירו את ההשקעה ויתחילו להרוויח מן העסק. אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כאשר מקימים כל סוג של עסק הוא להשאיר מרווח לטעויות ותאונות שיכולות לקרות, ותאונות אכן מתרחשות למרות כל השמירה על כללי התנהגות ופעולה נאותים והדבר שכל בעל עסק צריך להישמר ממנו מכל הוא מקרה של תאונה שלא יהיה לה כיסוי מחברת הביטוח.


שמרו על העסק שלכם

יש מספר לא קטן של עסקים אשר נסגרו בגלל מקרה אחד של חוב אשר הלך והתגלגל לו למספרים גבוהים יותר ויותר עד כי בעל העסק לא יכול היה לספוג כספית את ההוצאות הגבוהות והכריז על סגירת העסק, ובמקרים גרועים יותר על פשיטת רגל. אולי סצנה מעין זו נשמעת כאחת שלא תתרחש במידה רבה אך המציאות אומרת משהו אחר לגמרי, וישנו מספר די גבוה של עסקים בתחילת דרכם שנסגרו מבלי שבפועל הבעלים הרוויחו משהו, גם לאחר המכירה של כל הציוד.

ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.


איזה סוג של ביטוח רוכשים?

כל סוג של עסק מצריך ביצוע של ביטוח עסקים שונה. סוכן ביטוח יכול לסייע לכל בעל עסק להתאים את הביטוח לסוג העסק שהוא מנהל על מנת שהכיסוי הביטוחי יהיה אפקטיבי ולא כזה שבשעת הצורך לא יהיה ניתן לעשות איתו כלום. המשימה של התאמת הביטוח לעסק הינה מורכבת מכיוון שזו מגינה על העסק מכל צרה שיכולה להתרחש.

 



תגיות המאמר: ביטוח עסקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195878 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181812 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152494 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1412992 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132294 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131928 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128126 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/128641 צפיות
האם קיימת הצדקה לרכישת ביטוח עבור גן הילדים, או הפעוטון אותו אתם מפעילים? שאלה זו יתכן שהייתה רלוונטית לפני מספר שנים, אולם כיום ניתן לומר במידה רבה של ביטחון, כי ביטוח מסגרות חינוך פרטיות (ובוודאי ציבוריות) לגיל הרך הפכה לנורמה, וכמעט הכרח לכל יזם המבקש להפעיל מסגרת חינוך שכזו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica