חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נו באמת. מה זה ניקוי ארובות?

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/20129216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

בתוך כל מנדף יושב מסנן קטן

ניקוי ארובות ומסננים, כבר ברור, הינו חובה בכל מנדף. מסנן סתום מהווה מטרד הרבה יותר גדול ממה שחושבים. בית בעל קמין קטן וחביב המחמם את החדר בזמן שהילדים יוצאים ממקלחת בערב גשום במיוחד, עלול להפוך ממקום נעים ונוח למקום שלא ניתן להישאר בו ולו לרגע. מדוע? כי לא התבצע ניקוי ארובות וניקוי מסנן במנדף שלו בזמן. והתוצאה: אוויר שאמור לעלות מעלה ולצאת מפתח הארובה, חוזר חזרה פנימה, אל החדר. אותו חדר יתמלא, תוך זמן קצר, באוויר רווי עשן. לא נעים ולא מומלץ.

מה מרווחים אם עומדים בזמנים?

במידה ואין הדבר נשכח או נעלם מכל בית עסק / בית פרטי, בשל הבנת החשיבות של נושא הניקוי ארובות המנדף, צפויים לו שנים ארוכות של אוויר נקי מריחות, אדים, עשן וכלי. הניקיון מאפשר פעולה שוטפת וחלקה של המערכות התקינות. הצנרת חוסכת באופן זה גם את החשמל המשמש עבור האוורור של החלל.

מי עושה קסמים?

יהלומן – מתעסק עם יהלומים, כוורן – עם דבורים, וחברות עבור מנדפים, עושות קסמים לכל מטבח או מרחב שזקוק לאוורור וסינון האוויר. חברה בעלת רישיון  להתקנת מסננים ומנדפים, זו חברה שיודעת את ההבדל בין מסנן עבור בישול בשרי לעומת מסנן בישול חלבי וכדומה. כל חברה, בקיאה בסוג המנדפים שהיא מתמחה בהם (ביולוגי, כימי, תעשייתי). אל תתפתו למחיר נמוך מחברה העוסקת בהתקנת מנדפים כימיים עבור מעבדות, כאשר אתם רוצים להתקין מנדפים עבור מטבח תעשייתי. זה לא אותו הדבר. לכל מנדף המערכת הפרטית שלו (תעלות בארובות, מסננים מיוחדים, טיב החומר ממנו הם מיוצרים, העמידות שלו ועוד).

בואו נראה: מה בנוגע לניסיון ומקצועיות

אין מה לעשות. ניסיון בתחום ניקוי ארובות של מנדפים והתקנתם, עושה את ההבדל. חברה שיכולה להראות תוצרים מוגמרים במטבח תעשייתי ויכולה להפנות אל מטבחים כגון אלה שבעליה יכולים להמליץ עליה, היא הכוכבת במקרה זה. אין זה אומר כי חברה מתחילה לא תדע לעשות את העבודה בצורה מקצועית. זה רק אומר כי מרבית האוכלוסייה מעדיפה לשלם מעט יותר ולדעת שהיא בידיים טובות מאשר לקחת מישהו חדש בתחום ולהסתכן בכך שהוא לא יודע את העבודה. ככה זה. על כל פנים, יש לשים לב שמדובר על חברה שיש לה את ההיתרים שהיא חייבת (כולל היתר לעבוד בגובה) וכמו כן, שהיא מעניקה אישור בכתב לגבי ההתקנה של המנדפים, כעדות לפעולה חוקית שלכם: התקנתם על פי התקן הנדרש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133038 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311983 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134437 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122329 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotכלכלה17/11/126424 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122525 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122419 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153523 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152498 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413037 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132299 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131932 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128129 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/128643 צפיות
האם קיימת הצדקה לרכישת ביטוח עבור גן הילדים, או הפעוטון אותו אתם מפעילים? שאלה זו יתכן שהייתה רלוונטית לפני מספר שנים, אולם כיום ניתן לומר במידה רבה של ביטחון, כי ביטוח מסגרות חינוך פרטיות (ובוודאי ציבוריות) לגיל הרך הפכה לנורמה, וכמעט הכרח לכל יזם המבקש להפעיל מסגרת חינוך שכזו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica