חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות חוץ בנקאיות

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/20131932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואה חוץ בנקאיתנשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לאיודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחדמה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטיםלהיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדישנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואהחוץ בנקאית היא למעשה הלוואה הניתנת לכם על ידי גופים המושרים לתת הלוואותעל ידי המדינה ושאינם בנקים. זאת אומרת, אם עד היום חשבתם שהדרך היחידהלהשיג הלוואה זה ללכת לבנק, להראות להם תלושי משכורת ולהביא ערבים אזבהלוואה חוץ בנקאית זה לרוב לא כך ואתם לא צריכים לעשות את כל אלה על מנתלקבל את ההלוואה הישר לחשבון הבנק שלכם. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות בדרךכלל על ידי חברות ביטוח, בתי השקעות, חברות פיננסים או על ידי חברות כרטיסיהאשראי. כל אלה מורשות ומוסמכות על ידי המדינה לתת הלוואות לכל המעוניין.

לאילו מטרות ניתן לקבל הלוואה?

כמובכל הלוואה גם בהלוואה חוץ בנקאית לא יינו לכם אותה ללא סיבה, סתם כיהמינוס שלכם גדול. אתם צריכים להוכיח לשם מה אתם זקוקים להלוואה ולאחר שהיאניתנת אתם צריכים להראות שבאמת השתמשתם בכסף למטרה הזו. מטרות לגיטימיותבדרך כלל קשורות לשכר לימוד לאוניברסיטה, רכישת רכב וטיפולים רפואייםשונים.

אלה הן מטרות הנכנסוץ בקטגוריה של מטרות המצריכות הלוואה אךהן עדיין לא גדולות מידי. אם אתם רוצים לרכוש דירה, לדוגמה, אז לא תינתןלכם הלוואה לצורך כך אלא יהיה עליכם לקחת משכנתא מן הבנק שלכם או מבנק אחר למשכנתאות שירצה לתת לכם את ההלוואה הגדולה והמדוברת.

איך מחזירים אותה?

לרוב,החזרים של הלוואות חוץ בנקאיות מתפרסים על פני תקופה של עד חמש שנים. כךשאם אתם חושבים שתוכלו להחזיר את ההלוואה בתקופה כזו אתם בהחלט יכולים ללכתעל ההלוואה. כמו כן, ישנם סוגים שונים של ריביות שחשוב להיות מודעיםאליהם.

ישנן ריביות צמודות ולא צמודות, משתנות ולא משתנות. אם אתםלא ממש מבינים על מה מדובר בכל המונחים האלה כדאי מאוד להתייעץ עם אישמקצוע בלתי תלוי שאינו קשור לגוף שממנו אתם לווים על מנת שיעשה לכם קצת סדרבבלאגן  וימליץ לכם על סוג ההחזזר הטוב ביותר עבורכם. תמיד טוב שעוד מישהויסתכל על המאזן החודשי שלכם וידריך אתכם באשר להתנהלות המומלצת.

המאמר נכתב על ידי גבע באראט מומחים להלואות.

 



תגיות המאמר: הלוואות חוץ בנקאיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153524 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152498 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413040 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132299 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128130 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129217 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

מאת: טוב לעסקביטוח עסק21/08/128644 צפיות
האם קיימת הצדקה לרכישת ביטוח עבור גן הילדים, או הפעוטון אותו אתם מפעילים? שאלה זו יתכן שהייתה רלוונטית לפני מספר שנים, אולם כיום ניתן לומר במידה רבה של ביטחון, כי ביטוח מסגרות חינוך פרטיות (ובוודאי ציבוריות) לגיל הרך הפכה לנורמה, וכמעט הכרח לכל יזם המבקש להפעיל מסגרת חינוך שכזו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica