חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח אחריות מקצועית: מטריית הגנה!

מאת: אבנר כהןביטוח - כללי18/07/20111144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל בעל מקצוע מכל תחום עיסוק נחשף במהלך שנות עבודתו למקרים שונים בהם הוא נתקל באיומים שונים להגשת תביעות אישיות נגדו עקב עבודתו מצד מטופליו או מקבלי השירות. תביעות אלו יכולות למוטט קריירות ארוכות ומופלאות גם אם אין בהן כל צידוק מוסרי או משפטי לתביעה. לצערנו, בישראל של תחילת המאה ה-21, תביעות אישיות כנגד בעלי מקצוע הפכו למטרה אצל אנשים רבים. ביטוח אחריות מקצועית הינו תחום ביטוחי הנועד להעניק לך "מטריית הגנה" במקרים רבים של הגשת תביעה כנגדך בתחום המקצועי.

למי טוב סוג הביטוח הזה?

עד לפני מספר שנים נהוג ומוקבל היה לחשוב שפוליסת ביטוח אחריות מקצועית טובה לבעלי מקצועות חופשיים בלבד (כגון: רופאים, עורכי דין, מהנדסים, רואי חשבון וכדומה), אך תופעת התביעות מכל הבא ליד הפכה את המוצר הביטוחי הזה ליעיל ואפקטיבי עבור כל בעל מקצועי או נותן שירות באשר הוא. לדוגמא: מדביר מקצועי מגיע לבצע שירותי הדברה אצל משפחת פלוני-אלמוני ולאחר מספר ימים מתקבלת אצלו בתיבת הדואר תביעה אישית מעורך הדין של המשפחה בדבר פיצוי הולם עקב מחלות נשימה שהתגלו אצל אחד מבני המשפחה, במידה ולאותו מדביר קיימת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית הוא ראשי להפעילה ולקבל כיסוי מלא עבור הוצאות משפטיות ושירותי ייעוץ מקצועיים, במידה ולא קיימת אצלו פוליסה כזו, הוא יאלץ להתרוצץ רבות ולשלם ממטיב כספו על מנת להוכיח את חפותו בעניין.

האם סעיפי הפוליסה אחידים לכלל המקרים?

ביטוח אחריות מקצועית מתבצע על פי פרמטרים מקצועיים הקשורים לתחום עיסוקו של המבוטח. למשל, לרופאים מומלץ לבטח עצמם עם פוליסות ביטוח אחריות מקצועית רפואית. התאמת סעיפי הפוליסה נועדו להגן על המבוטח מפני מקרים נפוצים בתחום עיסוקו וכן להעניק לו את השקט הנפשי לפעול באופן מקצועי מתוך הסרת החשש והאיום מפני תביעות עתידיות. כמו כן, ניתן להוסיף לפוליסה סעיפים שונים כגון: כסוי מלא לתביעות דיבה והשמצה, כסוי לשחזור מסמכים שאבדו וכסוי לנזקים שנגרמו בגין חוסר יושר של עובדי המבוטח שביצעו את עבודתו בשמו.

ביטוח אחריות מקצועית נועד להבטיח לכל בעל מקצוע או נותן שירות,שקט נפשי להמשך פעילות בתחום עיסוקם על הצד המקצועי ביותר. מחשפי הזדמנויות לתביעות שונות לא מתים רק מתחלפים ואל תרשו להם לפגוע בשם המקצועי שלכם, בטחו את תחום האחריות המקצועית שלכם וגם אתם תוכלו להבטיח את המשך פעילותכם ללא כל חשש!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145776 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172785 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164244 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154847 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica